4 év elteltével:
Jungkook szemszöge:
Izgatottan járkálok fel-alá, s várok Taere, hogy kijöjjön a kicsik szobájából és beavathassam a tervünkbe.
Krystallal már 4 éve kieszeltük a tervet, hogy hogyan győzhetnénk le az ős alfákat, de ahhoz várnunk kellet, míg a gyerekek idősebbek nem lesznek. Ők játszak a kulcs szerepet, és semmi pénzért nem veszélyeztetném őket, ezért inkább vártunk.-Végre elaludtak! - jött be a nappaliba párom fáradt sóhajjal.
-Kicsim....lenne egy dolog amiről beszélnünk kell! - léptem hozzá feszülten.
-Mi a baj? - nézett szemeimbe aggódva.
-Nincs dehogy, csupán Krystallal be kell vallanunk valamit... - szorongattam görcsösen kezét.
Tae értetlenül kapkodta szemet kettőnk között.
-Gyere ülj le! - mosolygott Krystal.
Taet leültettem kettőnk közé.
-4 éve Krystal elárulta, hogy hogyan győzhetem le az ős alfákat..... - néztem rá aggódva.
-Komolyan? Van esélyünk legyőzni őket? - kérdezte boldogan.
-Van de meg van az ára.... - húzta el száját Krystal. - Mivel Ayume és Kyume erősebb, mint az ősalfák, ha ők átadjak az erejüket Jungkooknak, akkor ő erősebbé válhat náluk! - magyarázta, ám rögtön folytatta, meglátva Tae arckifejezését. -Persze csak ideiglenesen, amint vége a harcnak a kicsik ereje visszatér beléjük! - hadarta aggódva. - Csupán...addig védtelenek lesznek....- hajtotta le fejét félve.
-Mégis mire gondoltatok?! Képesek lennétek elvenni a gyerekek erejét?! - kiáltotta felháborodva.
-Shh kicsim, ne ébresztdd fel őket! - fogtam be száját aggódva. - és igen, ha ezzel megvédhetem őket! Nem akarom, hogy elzárva keljen felnőniük! - álltam fel mellőlem - Ha legyőzöm őket, nem kellesz majd félniük semmitől sem! Élhetjük az életünket nyugalomban! Úgy nőhetnek fel, mint mi is tettük! - emeltem fel én is a hangom, de csak annyira, hogy a kicsik ne hallják meg, de Tae tudja, hogy komolyan gondolom.
-És mi lesz a gyerekekkel?! - emelte fel újra hangját.
-Mami...- lépdelt be Ayume álmos arccal, miközben pici öklével dörzsölte szemeit.
-Jaj kicsim, felkeltettünk? - vettem fel ölembe aggódva.
-Nem. - rázta meg pici fejecskéjét. -Nem aludtam.. - vigyorodott el sunyin.
Elnevettem magam a kis sunyi mosolya láttán.
-Átverted mamit? - kérdeztem kuncogva.
Vigyorogva kezdte el rázni fejét, ám rögtön lekonyult mosolya, mikor Tae csípőre tett kezekkel lépett mellénk.
-Ayume! - nézett rá Tae morcosan.
-Sajnálom mami...- hajtotta le fejét, majd nyakhajlatomhoz bújt.
-Semmi baj kicsim, de máskor ne hazudj anyunak, rendben? - mondtam, miközben nyugtatólag kezdtem el ringatni őt.
Tae egy ideig nézett minket, majd nagyot sóhajtott.
-Rendben, de akkor én nem megyek veled a harcba! Itt maradok és vigyázok rájuk! - felelte mire döbbenten nézett rám.
-De... - kezdtem bele, ám Tae leintett.
YOU ARE READING
Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]
FanfictionLétezik egy olyan erdő, melyet 4 falka ural. Az egyik falka vezetője Kim Namjoon, a másik falkáé Kim Taehyung, a harmadiké Jung Hoseok. A legnagyobb falka vezetője pedig Jeon Jungkook. Mi lesz akkor ha ez a 4 falka keresztezi egymás útját? -A törté...