15.rész

1.5K 102 8
                                    

Mocorgásra ébredtem, így rögtön magamhoz szorítottam Taehyungot. Mivel úgy éreztem végre elenged, így kihúztam nemességemet belőle. Tae álmában egy aprót szusszantott erre a mozdulatra, majd tovább aludt. Legördítettem magamról, majd a barlang bejáratához néztem. Megkönnyebbülve sóhajtottam, mikor megláttam Namjoont és Jint.

-Remélem tudod, hogy ezért halott vagy! - nézett rám unottan Nam.

-Most ne törődjünk ezzel! Örüljünk, hogy végre abba hagyták! - csapta vállom Jin Namjoont.

-Meddig voltunk itt? - kérdeztem bizonytalanul.

-2 hét és 1 nap! - mondta Namjoon mire leesett az állam.

2 héten keresztül szeretkeztünk? Büszkeség töltötte el a mellkasomat, ezért vigyorogva néztem magam elé.

-Nem fogsz így vigyorogni amikor felébred! - nevetett Namjoon. - Na öltözzetek fel, kapd fel az öledbe, ha van erőd és induljunk! - mondta, majd hozzám dobta a ruhákat.

Gyorsan felvettem, majd nehezen, de feladtam Taere is, majd felkaptam az ölembe és vissza indultunk a falkámhoz.

-Várjunk.... - álltam meg hirtelen. - Mennyi sérült lett a falkámban? - kérdeztem aggódva.

-Nyugodj meg már mindenki meggyógyult! Igaz, hogy voltak akik majdnem meghaltak, ők még lábadoznak, de mindenki jól van vagy épp lesz! - felelte Jin rámnézve.

Megkönnyebbülve sóhajtottam.

-Egyébként miért nem ébredt még fel Tae? - kérdeztem aggódva.

-Biztos ő jobban kifáradt, mint te! - nevetett fel Namjoon.

-Bolond! - csapta vállon Jin. - Az omegák tüzelésük után, 1-2 napig alszanak, hogy visszaszerezzék az erejüket, és az ön tudatukat! - nézett rám mosolyogva.

Bólintottam, majd folytattuk utunkat. A falkámhoz érve mindenki üdvözölt.

-Ha máskor is tűzelése lesz, kérlek azon nyomban vigyétek el Taehyungot! - mondta Baek hisztisen.

-Sajnáljuk! - mondtam bocsánatkérően. - Én is csak később éreztem meg az illatát! - nevettem fel egy kicsit.

-Na mindegy is! Biztos éhes vagy, gyere főztem neked! - vigyorgott rám Jin.

Boldogan rohantam a lakásába, majd az egyik szobába, ahol eddig is volt Tae, lefektettem aludni, majd rohantam a konyhába. Jin főztje a legjobb. Épphogy kiszedte már tömtem is magamba.

-Egyébként ugye tudod, hogy Tae most... - kezdte Namjoon, de Jin közbe vágott.

-Hagyd most! - szólt rá. - Elég később törődnie azzal, hogy hogyan békítse meg Taet! - forgatta meg szemét.

Jin szemszöge:

Namjoon folytatta volna, de megfogtam kezét, s kirángattam a házból.

-Nem mondhatod el neki! - mondtam mérgesen.

-De hisz ez az ő felelőssége is! - felelte felháborodva.

-Tudom, de elsőnek bizonyosodjunk meg abban, hogy tényleg terhes-e! - suttogtam el a véget

-Ugyan már! 2 héten keresztül újra és újra összeragadtak! Mégis hogy a picsába ne esett volna teherbe? - emelte fel kicsit a hangját.

-Ne ordibálj különben újra eláslak! - kiáltottam rá. - Jungkook gyáva! Ha megtudná, hogy gyereke lesz, lehet, hogy elszaladna, és egyébként sincs jogod hozzá, hogy elmond! Taenek kell elmondania! - morogtam, majd félre lökve őt, visszamentem a házba.

Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]Where stories live. Discover now