( WARNING ! EZ A RÉSZ 18+-OS TARTALMAT TARTALMAZ AKI NEM BIRJA ETTŐL A JELTŐL ♡♡♡ NE OLVASSA TOVÁBB, UGYANEZ A JELIG! )
Jungkook szemszöge:
~1 hónap múlva~Épp ebédet készítek Taehyungnak aki, már szinte kiabál annyira éhes. Mostanában egyre többet eszik, ami igazából egyáltalán nem zavar, mivel kibaszott vékony volt. Csak kicsit furcsálom, hogy összevissza eszik mindenféle hülyeséget, de annyira aranyos amikor eszik, hogy nem akarom ezt megemlíteni neki.
Ma is tükörtojást kért jammel. Rosszul hangzik, de ő azt mondta, hogy finom, szóval inkább megcsinálom neki, mert félek, hogy ha nemet mondok akkor haza megy. Mióta összeházasodtunk itt lakik velem, ami nagyon, de nagyon boldoggá tesz. Miután megcsináltam amit kért, visszaindultam a közös szobánkba. Tae az ágyon ült és telefonozott, de amikor meglátott eldobta a telefonját . Mosolyogva vittem oda neki a tálcát, hogy ehessen, de Tae letette az éjjeli szekrényre azt ,majd várakozóan nézett rám. Döbbenten néztem rá, majd leültem mellé.-Baj van szívem? - kérdeztem aggódva.
-Akarlak! - felelte, s ölembe mászott.
-Hogy mi? - kerekedett el szemem .
Tae nem válaszolt, csak az ajkaimra tapadt. Annyira megdöbbenten, hogy eleinte nem is csókoltam vissza, ám pár perc múlva, hevesen mozgattam ajkaimat. Nyelvemet is bevontam a játékba, jobb kezemet pedig levezettem fenekére, s azokat markolásztam. Tae aranyosan nyögdécselt a csókba, majd mozgatni kezdte a csípőjét az ölemben. Felmordulva markoltam a derekába, s nyomtam lejjebb, hogy jobban érezzem.
-Ah...kérlekh... -nézett szemeimbe könyörögve.
-Mond mit szeretnél! - mosolyodtam el továbbra is markolászva fenekét.
-Azt akarom, hogy magadévá tegyél! - nézett kéjesen a szemembe.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Megdöbbentem kérése miatt, de nem vártam tovább. Lefektettem az ágyra, majd nyakát kezdtem el csókolgatni. Erősen megszívtam a bőrét, hogy nyomot hagytak gyönyörű testén, majd felültetve őt, levettem róla pólóját, s lehúztam boxerét is. Végig csókoltam testét felsőtestét egészen férfiasságáig. Azon végig nyaltam, majd ajkaim közé engedtem. Tae hátra vetett fejjel nyögött, majd hajamba markolt, ezzel ösztökélve arra, hogy gyorsabban csináljam. Nem is akartam most várakoztatni, szóval gyorsan kezdtem el mozgatni fejem, miközben nyelvemmel masszíroztam a kicsi Taet. Kezemet is arra vezettem, s fel-le mozgattam, egészen addig amig meg nem éreztem elő váladékát. Lemászva róla lekaptam magamról a ruháimat, majd visszamásztam Taehez. Lábait széjelebb húztam, majd nyakamba vettem azokat. Nyílásához hajoltam, s nyelvemmel kezdtem kényeztetni. Nyelvemmel lágyan nyalogattam, s csókolgattam fenekét, s nyílását felváltva. Tae szinte mellkasáig felhúzta térdeit, hogy jobban érezhesse nyelvemet ,ami kuncogásra késztetett. Benyálaztam ujjaimat ,majd elmerítettem benne mutatóujjam. Visszahajoltam farkához ,s újra szopni kezdtem. Ujjamat gyorsan mozgattam benne, szinte már csattant is a tenyerem. Erősen megmarkoltam férfiasságát, s ezzel együtt belé vezettem középső ujjamat is.
-Khookh....agh.... - feszült meg gerince, s hajamba kapott.
Elnevettem magam, majd kihúztam belőle ujjaimat.
-Szeretnéd ha eljuttatnának a csúcsra? - kérdeztem zihálva.
-Ighen! -bólogatott hevesen.
YOU ARE READING
Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]
FanfictionLétezik egy olyan erdő, melyet 4 falka ural. Az egyik falka vezetője Kim Namjoon, a másik falkáé Kim Taehyung, a harmadiké Jung Hoseok. A legnagyobb falka vezetője pedig Jeon Jungkook. Mi lesz akkor ha ez a 4 falka keresztezi egymás útját? -A törté...