Taehyung szemszöge :Egészen hazáig szaladtam. Nem akarok tovább ott lenni, az az idióta alfa közelében. Nem akarok Namjoon közelében sem lenni... Átvert. Tudja, hogy milyen vagyok és mennyire rühellem a beképzelt alfákat, mégis elvitt oda, hogy bejelentse, hogy az a ficsúr a férjem...
Ch... Én biztos, hogy nem fogok összeházasodni vele! Gyenge és idegesítő!
A házamat meglátva, gyorsabbra vettem az iramot, és egyenesen Chanhez szaladtam. Chan is farkas alakban volt, s boldogan állt fel, hogy üdvözöljön.Én szorosan hozzá bújtam, miközben szomorúan nyüszörögtem. Chan meglepődve ölelte át nyakával az enyémet.
"Mi a baj Tae? "
Kérdezte aggódva.Emberré változtam, majd leültem mellé és őt az ölembe húztam.
-Namjoon.... - suttogtam nevét csalódottan.
-Mit csinált?- sóhajtott idegesen.
-Elvitt oda, hogy elmondja, hogy apa már neki adott az ottani alfának.... És most elvárja, hogy összeházasodjak azzal a semmirekellő, gyenge szarral! - morogtam szomorúan.
Chan kikerekedett szemekkel nézett szemeimbe, majd elnevette magát. Idegesen néztem őt, majd vártam, hogy hagyja abba, de mivel még most se tervezte ezt megtenni, ezért kilöktem ölemből. Felálltam az ágyáról, majd átmentem sajátomba. Felkaptam egy mackó nadrágot, majd az ágyon elfeküdve, a plafont kezdtem el bámulni.
Mit tettem, hogy ezt érdemlem? Én egy aranyos omega, vagy béta párt szerettem volna, hogy majd vele felépíthessem a jövőmet..... Erre jön egy idióta, aki azt hiszi, hogy majd szétteszem neki a lábam. Huh.. Arra várhat! Sose voltam bottom, és nem is leszek! Csakis top vagyok, még akkor is ha egy alfa az ágyasom! Vele se fogok kivételezni, nem számít, hogy mi lesz.
Talán abba még bele megyek, hogy összeházasodom azzal a... Azzal. De csakis azért, hogy Namjoon boldog legyen, és megegyezzenek, de nem leszek én a "feleség"! Nem is fogok úgy viszonyulni hozzá, mintha tényleg a férjem lenne.
Az ajtómon kopogni kezdtek, amire nem akartam reagálni, de egy idő után már nagyon idegesítő volt. Dühösen sóhajtottam, majd felállva az ágyból, s kinyitottam az ajtolót. Namjoon állt mögötte bociszemekkel nézve engem. Megforgattam szemem, majd keresztbetettem karjaimat. Mi lenne ha kicsit szivatnám?-Kérlek bocsáss meg! - kérlelt összetett kezekkel.
-Miért kellene? - kérdeztem tettetett dühvel.
-Sajnálom...- suttogta, majd közel lépve hozzám, homlokát enyémnek döntötte.
-Érted megteszem.. - suttogtam vissza, majd összedörcsöltem orrunkat, miközben ajkaink majdnem összeértek.
Namjoonak boldogan csillant meg szeme, majd felkapott ölébe.
-Köszönöm! A ti házasságotok összehozza, majd mind a 4 falkát 100%-osan!!- mondta boldogan.
YOU ARE READING
Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]
FanfictionLétezik egy olyan erdő, melyet 4 falka ural. Az egyik falka vezetője Kim Namjoon, a másik falkáé Kim Taehyung, a harmadiké Jung Hoseok. A legnagyobb falka vezetője pedig Jeon Jungkook. Mi lesz akkor ha ez a 4 falka keresztezi egymás útját? -A törté...