5.rész

1.5K 119 19
                                    

Taehyung szemszöge :

Az este Namjoonnal aludtam, amiért Jeon hisztizett, de nem érdekel. Szeretek Namjoonnal aludni, úgyhogy ebben ő nem fog megállítani. Még nem a férjem szóval nem szólhat bele! Mondjuk házasság után sem fogok rá hallgatni...... Na mindegy.
A konyhába sétáltam reggeli reményében. Isten meg is hallgatta reményeimet, vagy épp Jin, de a reggeli ott volt az asztalon. Ők egy hadsereget ettetnek vagy mi? Nagyon sok kaját csinált Jin, hogy volt erre energiája?

-Jó reggelt Jin! - mondtam mosolyogva. - Miért készítettél ennyi reggelit? - kérdeztem kiváncsian.

-Jungkook nagyon sokat eszeik, ahogy Baek és I.M. is! Most, hogy ti is itt vagytok gondoltam még többet csinálok, hogy mindenki jóllakjon! - mosolyodott el.

-Mikor keltél, hogy mindezt megcsináld? - kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.

- 5 órakkor! - felelte elgondolkodva.

-Mennyit aludtál? Vagy aludtál te egyáltalán? - kérdeztem aggódva.

-Miért aggodsz érte? - hallottam meg Jeon hangját.

Megforgattam a szemem, majd morcosan megfordultam.

-Miért ne aggódnék? - kérdeztem, miközben egyik szemöldökömet felhúztam.

-Én vagyok a férjed, csakis értem aggódj! - jött közelebb hozzám, kihúzva magát.

Mellkasára tettem kezemet, s hátrébb löktem.

-Még nem vagy a férjem! - vágtam rá. - Egyébként sem fogok érted aggódni soha sem! Tök mindegy, hogy a férjem vagy-e, vagy sem! Számomra akkor is egy senki vagy! - mondtam nyugodt hangon.

Tudtam, hogy ezzel felbőszítem Jeont, de pont ezt is akarom! Ki fogom készíteni ezt a beképzelt kiskutyust!

-Taehyung, Jungkook kérlek ne veszekedjetek! - lépett hozzánk Jin.

Elmosolyodva bólintottam, majd megöleltem Jint.

-Ha te kéred, akkor megteszem! - vigyorogtam rá.

-Aish te.. - nevetett fel Jin, s hajamra simított.

Elkuncogtam magam, majd Jeon mellett elugrálva leültem az asztalhoz.

-Mikor kelnek már fel a többiek? Éhes vagyoook~! - hisztiztem.

-Nyugodtan kezd el! - mondta Jin mosolyogva.

-Komolyan? - néztem rá boldogan.

Jin bólintott, mire én már vettem is el magamnak bacont, virslit és rántottát. Hmm... Mit igyak? Végig néztem a választékon, de nem tudtam dönteni. Jeon leült mellém, majd felém nyújtotta az egyik üdítőt.

-Ezt kóstold meg! - mondta komoran.

-Nem akarom! - feleltem dacosan oldalra nézve, miközben összefontam kezeimet.

Jeon megforgatta szemét, majd töltött nekem innivalót, majd egy szívószálat rakott poharamba, s számhoz nyomta azt. Morogva vettem számba, végig szemeibe nézve. Miután lenyeltem, döbbenten néztem Jeon szemeibe.

-Ez nagyon finom! - mondtam csodálkozva, majd a szívószálat újra számba véve inni kezdtem.

-Nem akarod elvenni a poharat? - kérdezte felhúzott szemöldökkel, miközben jobb kezével megtámasztotta fejét.

-Nem, te vagy a férjem, itass! - válaszoltam vigyorogva, majd tovább ittam.

Jeon elnevette magát, majd míg meg nem ittam mindet, addig tartotta nekem a poharat.

Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]Where stories live. Discover now