4 évvel ezelőtt
" -Az ősalfákat a hegyeknél találod meg! Igazából sose maradnak egy helyen sokáig, de mivel most van ami itt tartsa őket, biztos ott maradtak. -kezdte el Krystal. - Könnyű lesz megtalálnod őket, ha követed az utasításaimat! - bólintott. -Jellegzetes rothadó bűzük van, mivel szokásuk tárolni a levadászott zsákmányt, addig míg az rothadni nem kezd. Kövesd a rothadó hús illatát, és ha meglátsz egy óriási házat, amely szénfekete, és 4 fa veszi körül, egy északon, egy délen, egy nyugaton és egy keleten, állj meg! A 4 fa mind különböző. Mindegyik a 4 legerősebb boszorkányt jelképezik. Egyik az én fám! Amelyik a nyarat képviseli. Leveli élénk zöldek, a virágai pedig minden színben pompáznak. Ahhoz a fához menj! Ez a fa délen van, ezen keresztül bejuthatsz, de ha más fánál próbálkozol, azonnyomban meghalsz! - figyelmeztetett Krystal. - Hátul szokott lenni Jisung és Jaehyun! Ők ketten a leggyengébb ősalfák! Hátulról támadd őket, így hamar véget vethetsz a küzdelmednek velük! Azonban arra figyelj, hogy Jisung testvére Chenle, mindég az ablakban szokott ülni, és ott olvasgatja a könyveit. Abból az ablakból jól látni az udvart, szóval figyelj arra is, hogy ő ott van-e az ablakban! Ő a 3. legerősebb, szóval őt nem lesz egyszerű legyőzni! Azonban van egy gyengepontja, az pedig az, hogy nem jó a közelharcban! Nagy az ereje, de nem tudja hogyan használja! Viszont abban nagyon jó, hogy hogyan figyeljen meg másokat, ezért harcolj másképp mindannyiuk ellen, úgy, hogy még te magad se tudd, mi lesz a következő mozdulatod! A következő pedig Taeyong! Ő 0/24-ben a nappaliban van és edz! Őt hagyd utoljára, ugyanis ő a legerősebb, és Chenle-vel ellentétben ő nagyon is jól harcol, sőt ő harcol a legjobban! - mondta aggódva.
-De ha ő legerősebb, miért ne kezdjem vele? - kérdeztem értetlenül.
-Azért, mert ezt a stratégiát alkalmazzák a harcoknál! Taeyong ész nélkül vág bele a csatákba, a többiek addig várnak, majd ha az ellenfelek legyengültek, akkor támadnak ők is! Szóval java részt, a többiek nem csinálnak szinte semmit sem. Ezért figyelj Taeyonggal, ő semmi féle képpen nem vehet észre téged! - rázta meg fejét aggódva. - Még annyit tudnod kell, hogy mint mondtam Taeyongot nehéz lesz legyőzni, mert nagyon erős, és okos, DE egy valamiben nem jó! Az pedig mások megfigyelése. Ő ész nélkül üt, nem védekezik, hisz eddig nem is volt rá szüksége, senki nem ért fel hozzá. Ezt kihasználhatta! Ő nem fog komolyan venni téged, szóval nem fog védekezni, figyeld meg, majd akkor támadj, amikkor úgy látszik, van gyengepontja! Őt sose tudtam még megfigyelni, épp ezért, mert sose láttam komolyan harcolni, szoval ezt neked kell kitapasztalnod! - fogta meg vállam. -A következő pedig Taemin! A 16 ős alfa közül ő a leghülyébb! Neki nem csak az ereje kicsi, de az IQ szintje is! - nevette el magát. - Jó a harcban, de az ereje nem nagy, és ő sem jó mások megfigyelésében! Vele nem lesz túl sok gondod! Ő mindég a teraszon van, és alszik, álmában könnyen megölheted, egy atombomba robbanásra sem kelne fel! Ohh és ő a....hmm..
Mondjuk a 14. legerősebb. - legyintett. - Mark, Yuta és Kun mindég a konyhában vannak, a hatsó ajtó, pont arra nyílik! Ők is erősek, de nem ők a legerősebbek. Ha be kellene osztanom, akkor 16-bol ők a 10.-11. és 12. legerősebbek! Velük azért vigyázz, mert ők dolgoznak össze a legjobban! Ellenünk ne állj ki egyszerre! Egyesével támadd, mert ha összefognak, az erejük megközelíti Taeyongét! Mind a hárman sok harc művészetben jók, ezért ne becsüld alá őket! A következő páros Ten és Winwin. Ők az 5. és 6. legerősebbek. A gyengepontjuknak azt mondanám, hogy lobbanékonyak, főleg egymásra. Mondasz pár szót, és egymásnak ugranak! Volt már, hogy halálosan sebesítették meg egymást, de a többiek szétszedték őket, az előtt, hogy megölhették volna egymást. A következő Renjun, ő a 2. legerősebb, ő mindég egyedül van, és kerüli a verekedést. Nem azért mert nem tud, csupán nem akar harcolni. Szerinte szavakkal is meg lehet nyerni egy csatát. Vele talan még beszélni is tudnál, mivel ő volt az egyetlen akinek nem tetszett, az hogy gyerekeket akarnak megölni! - mosolyodott el. - Nagy szíve van...nekem is segített kijutnom onnan. - nézett szemeimbe mosolyogva. - Ha el tudod vele kerülni a harcot, akkor tedd meg! Ő kedves, nem érdemelné meg a halált! - elmosolyodva bólintottam, majd hallgattam tovább Krystalt, s jegyzeteltem lelkesen. - a következő Johnny, ő a 3. legerősebb. Ő tipikusan olyan ember aki elsőnek üt aztán kérdezz! De talán meg vele is szót tudnál érteni, ő se kedveli az ártatlanok megölését. Az ő gyengepontja pedig az, hogy ha az öccsét Jenot, magad mellett tartod! Jeno a 13. legerősebb, és harcokban sem jó, szóval könnyű préda, épp ezért Johnny foggal, körömmel védi őt! A következők Xiaojun, Hendery és Doyoung. Xiaojun a 8.legerősebb, Doyoung a 7. Hendery pedig a 9. legerősebb. Ők is mindég egymással vannak, és ők a legnyugodtabb alfák. Őket ezért lesz nehéz legyőznöd. Ők nem ész nélkül támadnak, minden előre megterveznek, azonban nem dolgoznak össze, egyesével támadnak. Ezt ki használhatod! Azt hiszem ennyi.....van kérdésed? - kérdezte nagyot sóhajtva.-Hát írtam, meghallgatnád hogy jó-e? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Persze! -mosolyodott el.
-Szóval Taeyong a legerősebb, de senkit nem vesz komolyan, ezért nem védekezik. A második legerősebb Renjun, ha minden jól megy vele nem is kell harcolnom! - néztem rá biztatásképp, mire ő bólintott. - a harmadik legerősebb Chenle, ő jó mások megfigyelésében, de nem jó közelharcban. A negyedik legerősebb Johnny, őt lekenyerezem Jenoval. - Krystal felnevett állításomon, de bólintott. - Az ötödik legerősebb Ten, a hatodik pedig Winwin, őket elég összeugrasztanom. A hetedik legerősebb Doyoung, ő Xiaojunnal és Hendrey-jel szokott lenni, akik a nyolcadik és a kilencedik legerősebbek, ők egyesével támadnak. A tizedik legerősebb Mark, ő pedig Yuta-val és Kun-nal szokott lenni, ők együtt támadnak, szóval szét kell őket választanom! - pillantottam fel. - a tizenharmadik legerősebb Jeno, ő nem jó harcban, és ugye ő Johnny öccse. A tizennegyedik legerősebb Taemin, őt álmában megölöm. A tizenötödik Jisung, a tizenhatodik pedig Jaehyun, ők a leggyengébbek, nem jó a reflexük, ezért hátulról támadóm őket! Ennyi, így jó lesz? - kérdeztem reménykedve.
-Igen, lehet nekem is sorrendbe kellet volna mondanom! - nevetett fel. - Az ős alfákról ennyi, a boszorkánytól pedig em kell félned! Készítek majd egy varázsitalt, ami immúnissá tesz majd, ezt innod kell a harc kezdetéig! Viszont az én erőmre nem leszel immúnis! Mivel én készítem az italt, így az enyémre akkor se tudnál immúnis lenni, ha akarnál! - nevetett fel. - Plusz őket ne öld meg! Őket erre kényszerítik, ha megölöd az ős alfákat, őket is felszabadítod! Nem fognak ellened fordulni ha lefáradtál, mivel nekik is az egyetlen vágyuk, hogy szabadak legyenek! - fogta meg kezemet, s kérlelően nézett szemeimbe.
-Ne aggódj, nem fogok semmit se tenni velük! - mosolyodtam rá.
-Köszönöm! -sóhajtott megkönnyebbülve. - Ohh még készítek neked egy másik italt is, ami elnyomja a szagod teljes mértékben, így nem fognak érezni téged! - vigyorodott el"
A jelenben
Azóta a nap óta edzek, és fejlesztem magamat, hogy mindenre fel legyek készülve. Krystal szerencsére képeket is mutatott, szóval tudom melyikük melyik.
Utasításait követve, délről közelítettem meg a házat. Úgy ahogy Krystal mondta, Jisung és Jaehyun az udvaron ültek, s az eget bámulták.
Lassan, s halkan mögéjük lopóztam, majd elharaptam mindkettőjük nyakát. Halk és gyors voltam, így senki sem vett észre. Elfektettem őket, úgy, hogy ne legyenek feltűnőek, majd ember alakomba változtam. Levettem hátamról a kis táskám, s felöltöztem. Szorosan a fal mellett mentem, majd a teraszra felugorva kitéptem Taemin szívét. Egy utolsó halk sóhajt eresztett, majd örök álomra hajtotta fejét. Épp másztam volna le amikor valaki megragadta vállamat, s a falnak vágott torkomra marva......Remélem tetszett! Köszönöm, hogy elolvastad! ❤
Bynie
YOU ARE READING
Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]
FanfictionLétezik egy olyan erdő, melyet 4 falka ural. Az egyik falka vezetője Kim Namjoon, a másik falkáé Kim Taehyung, a harmadiké Jung Hoseok. A legnagyobb falka vezetője pedig Jeon Jungkook. Mi lesz akkor ha ez a 4 falka keresztezi egymás útját? -A törté...