Az idő egyre jobban telt. Hiába probálkoztam Jeon nem ért hozzám. Zavart is, de örültem is neki. Boldog vagyok, hogy nem ért hozzám, ám rosszul éreztem magam, mivel így elvesztem vele a fogadást. Ő nyert, ez pedig megőrjit. Én akartam nyerni! Mindég én nyerek!
-Taee~ - nyitott be Jin. - Kész az ebéd, gyere! - mosolygott rám, majd kiakart menni, de meggondolta magát, és visszafordult, s leült az ágyamra. - Ma van az utolsó nap! - mosolyodott el büszkén. - Jungkook nagyon jól bírta! Pedig eskü néha azt hittem, hogy rád veti magát! - nevetett fel.
Én is hangosan elnevettem magam.
-Én is azt hittem! - mondtam bólogatva. - De... Azt hiszem örülök, hogy kibírta... - pirultam el, miközben lehajtottam a fejem. - Mindegy is, menjünk enni! - tapsoltam egy nagyot, majd kiugrottam az ágyból, s szaladtam is a konyhába, remélve, hogy Jin nem fog semmit sem mondani.
Kissé kényemetlenül érzem magam, amiért elmondtam Jinnek, hogy örülök, amiért Jeon nem tett semmit sem.
A konyhába érve gondolkodás nélkül lepattantam Jeon mellé. Már annyira megszoktam, hogy mindég mellette ülök, hogy mostmár reflex szerűen teszem, és utálom is, ha elfoglalják a helyem. Hisz az az én helyem Jeon mellett! Oké, ez így hangzik mintha birtokló lennék vele pedig nem vagyok az. Persze ettől függetlenül nem érhet máshoz, és nem léphet semmilyen kapcsolatba se senkivel! De ez még nem birtoklás vagy bármi ilyesmi.
A kaja végeztével Jeon elment valamit intézni, míg én a szobámba mentem.~
Nyüszorögve néztem az orámra. 23:55 van. Már órák óta ülök az ágyamon, szinte már korom sötétben, és azon gondolkodom, hogy mi ez az érzés. Valamiért rosszul érzem magam, és mintha lázas lennék. A testem szinte ég, s zihálva kapkodom a levegőt. Mi ez az érzés?! Basszameg..... Ugye ez nem?! Ugye most nem tűzelek?! Basszameg! Basszameg!
Elkezdtem lekapkodni magamról a ruháimat, mert úgy éreztem, hogy ha nem teszem ezt, rám olvad. Az omegám egyre jobban tör elő, s szinte kiáltozik egy alfáért. Kérlek ne! Nem akarom ezt!
Könnyezve húztam végig körmömet felsőtestemen. Utálom ezt az érzést! Elsőnek és utoljára 15 évesen volt tűzelésem, de akkor csak 1 óráig tartott, és nem volt semmi gondom, hisz a falkámban nincs egy alfa sem. Chanyeol mindenféle fűvel probálta elnyomni a szagomat így egy alfa se érezte meg, de most tele van ez a kibaszott falka alfákkal! Rettegve bújtam meg az egyik sarokban, miközben az illatom egyre jobban erősödött, hivogatva az alfákat. A levegőbe szagolva elfintorodtam. Az összes alfa illata felerősödött, s keveredett is, ezzel egy undorító szagot keltve. Könyörgöm ne találjon meg egy alfa se!
Nem bírtam visszafogni magam. Sose hagytam senkinek se, hogy domináljon felettem, most azonban megrakatnám magam bárkivel! Undorító vagyok...
Kezemet lassan vezettem le farkamhoz, s arra markolva kényeztetni kezdtem magam. Reméltem, hogy most is elmúlik majd ennyivel, bár tudom és érzem, hogy egy egyszerű kézimunka most nem lesz elég. Az ajtom kivágodott, s Jint láttam meg ahogy aggódva nézett engem, majd gyorsan bezárta maga után az ajtót, s hozzám rohant.-Könyörgöm állítsd le ezt! - zokogtam fel.
Testem egyre jobban hevült fel, s kezdtem elveszíteni az épp eszemet. Csak is a kielégülés kezdte ellepni elmémet.
-Nyugodj meg Taehyung! Megvédünk, és nem lesz semmi baj! - próbált nyugtatgatni Jin, de nem törődtem szavaival, inkább átkaroltam nyakát, majd csókolgatni kezdtem azt.
-Segíts.. - nyögtem fülébe.
-Taehyung, hagyd abba! - szólt rám, majd próbált leszedni magárol.
Kintről ordibálások, vonyítások és reccsenések halatszottak.
-Minden alfa egymásnak ment, hogy megszerezhessen téged, így még elvannak foglalva egymással visszaviszünk a falkádba! Ott biztonságban lehetsz! Már szóltam Chanyeolnak is, hogy jöjjön ide eléd, pár béta kiséretében. Félek, hogy mi nem leszünk elegek! - sóhajtott feszülten.
YOU ARE READING
Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]
FanfictionLétezik egy olyan erdő, melyet 4 falka ural. Az egyik falka vezetője Kim Namjoon, a másik falkáé Kim Taehyung, a harmadiké Jung Hoseok. A legnagyobb falka vezetője pedig Jeon Jungkook. Mi lesz akkor ha ez a 4 falka keresztezi egymás útját? -A törté...