3. Kapitola

570 70 3
                                    

OSWIN DALENAU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OSWIN DALENAU

Snažila sa dramaticky vypochodovať zo stanu a bolo jej naozaj jedno, či ju kríženec nasleduje. Oswin sa zatriasla, keď ju ovial ranný studený vietor. Následne hrdo zdvihla hlavu a smerovala k veľkému ohnisku, na ktorom si už freoskí vrahovia pripravovali raňajky. Zazrela známu tvár Tobiasa, ktorý jej kývol, aby k ním pristúpila. Nedbala na to, žmurkla na neho. Najskôr si však zobrala malého napichnutého králika, aby ho mohla opiecť.

Elegantne sa posadila na maličké voľné miesto, ktoré vzniklo medzi dvoma mužmi. Neušlo jej, ako si ju obzerali. Páčilo sa jej to. Usmiala sa na nich a oni sa podali, aby mala dostatok miesta. Naklonila sa a dala mŕtveho stiahnutého králika nad oheň. „Asi sme ešte nemali tú česť. Predtým som ťa nestretol. Som Daniel," predstavil sa jej ten svalnatejší, ktorý sa o ňu obtrel lakťom.

„Som Oswin, rada ťa spoznávam. Nechcel by si mi dať radšej tvojho králika?" spýtala sa ho a otočila sa tak, aby mohol lepšie hľadieť na jej tvár. V tej chvíli očividne chudák Daniel zabudol aj na to, na čo sa ho Oswin pýtala. Preto mu šikovne podala svoj ražeň a zobrala si ten jeho.

„Môžeš mi vysvetliť čo to robíš?" započula za sebou hlas Alexandra, ktorý už mal na sebe svoj typický plášť a všetkých naokolo desil svojou nahnevanou tvárou. Oswin sa neudržala a prevrátila oči.

„Si slepý? Robím si raňajky," zašomrala. Alexander jedným gestom naznačil Danielovi a tomu druhému, ktorý sa jej nepredstavil, aby vypadli. Netušila aké vysoké mal postavenie, avšak muži ho zaraz poslúchli a nechali ju samú sedieť na dreve. Práve keď jej chcel niečo nedôležité povedať, čo určite muselo súvisieť s jej druhou podarenou polovicou, vyšiel zo stanu Jared, ktorý si nahlas zívol.

Oswin ho celkom omámene sledovala. Blondiačik, ktorý počaroval jej sestre, si na seba nedal ani vrchné tričko. Smeroval k ním. „Vrátila sa Losiela?" opýtal sa jej. Prestala hľadieť na svoje mäso a len sa zahľadela na jeho hruď. Možno by naozaj mala Rewondala vymeniť. Samozrejme, že Jared nebol taký dokonalý ako on, no ulakomila by sa aj na neho.

„Musím uznať, že už začínam chápať tomu prečo ti moja sestra tak s radosťou roztiahla nohy," kývla na neho ražňom. Jared sa zmätene na ňu pozrel a zamračil sa.

„Vieš, že to čo ti hovorila včera, tak bolo pod vplyvom hnevu a stresu, ktorý na ňu dopadol. Nemyslela to vážne, Oswin. Nemala by si sa na ňu hnevať," hovoril jej rýchlo a pritom gestikuloval rukami. Ani jedna iskra mu neprebehla v očiach. Nevplývala na neho rovnako, ako na ostatných smrteľných mužov. Ako keby bol imúnny voči všetkému čím bola. Prekvapilo ju to. Brala ho celkom ako dosť veľkú výzvu. Láskavo sa na neho usmiala. Čo keby ho zbalila? Ako by reagoval kríženec?

„Pochopila som to, keď mi naznačila, aby som ju navždy umlčala. Ak si si nevšimol, tak som sa ani nepohla a radšej som sa od nej nechala dourážať," hovorila pokojným hlasom. Jared nadvihol obočie a Alexander po jej boku zavrčal.

Otrávená koruna✔Where stories live. Discover now