11. Kapitola

594 69 8
                                    

JARED FREOS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JARED FREOS

Jared vôbec netušil koho zo svojich spoločníkov zabije ako prvého. Chcel ísť po Losielu sám, pretože nechcel ohroziť príliš veľa osôb a ani ich kontrolovať. Stačil jediný zlý krok, špatné slovo a Krals si ich mohol dať na večeru. Bola noc to však nezabránilo jeho známym, aby boli hluční, nahlas sa hádali a ohovárali upírov.

Prevrátil očami už v tej chvíli, keď za ním prišla červenovlasá princezná, ktorá žiadala, aby išla s ním. Fajn, dobre, tú by ešte dokázal po svojom boku zniesť. Bol zvyknutý na Maevelu a vedel, že nič nepokazí. Isto chcela rovnako dostať von Losielu, pretože princezná túžila po tom, aby jej Losie prezradila, že všetky slová vyslovila v hneve. Samozrejme, že to tak bolo. Losiela nepoznala ich dejiny, netušila, že Maevela sa vydávala za dcéru statočnej hrdinky.

Keď sa však k nemu pridal už Nate, Jared radšej zostal ticho. Možno bude lepšie, keď ho bude kontrolovať anjel, ktorý už celé veky žije s Reilanom. Nate mal rozhodne tiež maličké právo vyjednávať o Darine. Jared si ho zobral so sebou preto, aby si pripomenul, že tu nejde len o Losielu. Politika bola zradná, isto v nej vedel postupovať lepšie ako jeho bratia, avšak aj tak mu chýbalo zopár skúseností. Zvykol rozkazovať, nie sa podriaďovať. Mal ľahký plán – dostať sa do Freosu – získať najlepšie členstvo a len tak podrezať Robertovi hrdlo a pri tom si zobrať to, čo mu právom náleží. Ľahké ako facka! Koľkokrát si to predstavoval a vždy sa mu to javilo ako ten najlepší nápad na svete. Doteraz. Do dňa, keď zbadal Losieline krídla, keď ho zachránila pred spaľujúcim ohňom, ktorý by rozhodne nezastavila žiadna povestná korunka na jeho hlave. Za závojom sa presvedčil, že život bez nej nemá zmysel. Načo vládnuť bez tej, ktorú miloval? Preto bol tu. Preto nezabil Roberta. Nechcel si zobrať trón, pokým netušil, či mu Losiela nedá košom. S hrôzou si Jared uvedomoval, že by ju nasledoval hocikam.

Potom sa však k ním pridala vyšinutá Oswin, ktorá neustále prehadzovala vlasmi a vytáčala Rewondala do nepríčetnosti. Nemohol jej brániť v tom, aby tiež išla za Kralsom, pretože hulákala, že sú tam jej dve sestry, o ktoré sa musí postarať. Jaredovi niečo šepkalo, že slovo ,postarať' si vyložila určite inak ako on. Alexander išiel s ňou – vždy bol jej verný tieň. Tiež bol stratený, pretože sa do nej zamiloval. Mali ich obmotané okolo prsta. Losiela si to možno neuvedomovala, avšak Oswin áno. Zmenila sa, až príliš. Nezostalo v nej nič, čo by Jared poznal. Na tom však nezáležalo. Všetko sa raz dá do poriadku, keď bude Losiela opäť pri ňom stáť. Dokonca aj Reilan! Oni dvaja spoločne vyriešia tieto hlúpe problémy, prežijú vojnu a... Jared na to nechcel myslieť, že by sa mohli rozdeliť. Preto len pokrútil hlavou.

Ako keby ich nejaká mágia navigovala vpred. Kráčali cez temný les, v ktorom ani on poriadne nevidel a to mal lepšie zmysli ako ľudia. Uvedomoval si, že obyčajné bytosti, sa stali pre upírov ľahkou korisťou - ak sem niekto zablúdil už nevyšiel. Lenže oni neprišli sem kvôli tomu, aby si upíri na nich pochutnali, boli pozvaní a preto Jared dúfal, že to prinúti tie šelmy, aby sa držali od nich ďalej. Bol by pokojnejší, keby vedľa neho stál Reilan a úradoval temnou mocou, no bude stačiť aj ostražitý Rewondale a anjelský bojovník. Oswin odmietala magickú silu používať.

Otrávená koruna✔Where stories live. Discover now