Adrien pov
Este pauza! Însarsit! Ora a trecut extrem de repede cu Mari lângă mine. Bluenetta mea este așa de frumoasa când învață!!!
Al: Auziți? De ce Lila nu mai vine la școală! *curioasa*
M: Pai a fost exmatriculare după ce s-a aflat ca m-a răpit!
Al: CUM? Pai și mie când aveai sa-mi spui?
M: Acum. Și mai încet ca ne sus toți!
N: Soro, ești bine?
M: Da sunt datorita lui Adrien IUBITUL MEU! Zice ultimele doua cuvinte apasat.
N/Al: CEEE? *mirati*
Al: Ești împreună cu Adrien!?
M: Da și mai încet o sa va audă toți.
Eu: Care este problema Marinette?
M: Pai...nu știu...
Nici nu apuca sa-mi spună ceva ca eu deja încep sa vorbesc.
Eu: Scuze! Mă scuzați!
Toti: Ce s-a întâmplat Adrien? *curiosi*
Eu: Am de făcut un anunț important!
Clasa era foarte nedumerita și aștepta cu nerăbdare anunțul.
Eu: Eu, Adrien Agreste sunt îndrăgostit de o fata. Aceea fata este Marinette Dupain-Cheng.
O iau de mana în fata tuturor și o sărut. Ea îmi răspunde la sărut devenit unul pasional.
După ce ne despărțim din sărut i-am lăsat pe toti masca, cu gura căscată dar pana totuși pana la urechi.
Toti: Adrinette! Adrinette! Adrinette!
Eu eram cu zâmbetul pe buze, iar Mari era și ea bucuroasa de nu mai putea. Cred ca a rămas fără cuvinte.
Marinette pov
Adrien mă sărută de fata cu toți colegii. Se pare ca nu mai este niciun secret intre noi.
Primesc numai propoziții de genul "Sa fiți fericiți! Va potriviți! Un cuplu ideal! Adrinette! Adrinette!"
Eu: Mă duc pana la baie! *soptind*
Ad: Bine. Dar sa ai grija! Nu vreau sa te ranesti ca data trecuta! Sa mai pățești ceva!
Zice și mă sărută dulce frunte.
Eu: Voi fi atenta.
Ajung la baie și acolo mă descărc. Nu pot sa cred ca sunt împreună cu Adrien. Încep sa țopăi peste tot.
T: Gata Marinette ai sa explodezi! Eu: Nu pot sunt mult prea fericita! *bucuroasa*
Se aude o bubuitura. Cineva vine spre mine este...Chloe acumatizata!
Eu: Chloe???
C: Nu mai sunt Chloe, acum sunt
Albina malefica. MU HA HA HA!
Eu: Ceee? *uimita*
C: Dupain-Cheng o sa te distrug.
O, nu! Trebuie sa mă transform.
Eu: Vezi ca ți s-a ciufulit parul!
C: Unde? Parul meu!
Atunci o iau la fuga cât de repede pot. Nu-mi vine sa cred ca a muscat momeala. Ajung în clasa.
Eu: FUGIȚI CU TOȚI! CHLOE ESTE ACUMATIZATA! Sunteti în pericol!
Atunci plec dar Chloe îmi sare în fata. O, nu!
Adrien pov
Se aude o bubuitura. O văd pe Marinette care tragă la noi sa plecam. Toți fug mai puțin eu care mă transform.
Eu: Plagg, scoate ghearele!
După ce mă transform, Chloe o printre pe Marinette.
Eu: Las-o în pace! *furios*
C: O sa plătească pentru ce-a făcut! MU HA HA HA!!!
M: Da-mi drumul! Lasa-ma!
Proasta idee Marinette.
Eu: Nu-i da drumul!
C: Ha ha ha!!!
M: Nuuuu!!!
Marinette cade dar eu sar după ea. O prind chiar la tanc. Mai avea puțin și făcea contact cu solul.
Marinette pov
Chloe îmi da drumul iar eu cad. Pana aici mi-a fost!!! Când aștept sa fac contact cu solul cineva mă prinde. Era motan. Îl strâng tare în brațe.
MN: E inregula, Marinette. Poți deschide ochii.
Eu: M-m...motan...Motan Noir mai salvat!
MN: Nu vei păți nimic alături de mine! Eu sunt prieten cu Adrien Agreste și m-a rugat sa am grija de tine. Sa nu rănească nimeni.
Eu: Mulțumesc.
Mă duce la mine acasă.
Eu: Mersi ca-mi ești alături!
MN: Mereu.
După ce pleacă motan, mă transform.
Eu: Tikki, transformarea!
Povestitor
După ce se lupta. Ei castiga. N-o sa va povestesc căci binele câștiga întotdeauna.
B/MN: Bate!
Buburuza deposeda demonul acum și iese un fluture alb.
Chloe își revine.
C: Ce s-a întâmplat?
B: Ai fost acumatizata!
C: Nu din nou. Eram supărată și am vrut sa mă răzbun pe Marinette. N-am făcut vreo prostie.
MN: Stai liniștită! Data viitoare sa te gândești de doua ori înainte sa faci ceva!
C: Așa voi face.
Bip bip
B: O sa ne detransformam în curând.
Eu și motan plecam.
CITEȘTI
Adrinette (Obstacolele iubirii)
Teen FictionBună, iubitori de Miraculos! Știu ca toți iubim Miraculos: Buburuza și Motan Noir, așa ca m-am descis sa scriu și eu o carte. Ce sa zic? Sper sa va placa, aceasta cartea este scrisa în varianta mea, așa Cum doresc sa se întâmple. Este vorba despre...