5 - Lila (partea I)

478 16 0
                                    

ACESTA ESTE ÎN CAPITOL CU TOTUL DEOSEBIT! Nu va dau detalii ca vreau sa va țin în suspans. HA HA HA! Stați pana la final dacă vreți sa vedeți ce se va întâmpla cu Marinette.

După ce toate orele se termina, Marinette pleacă, dar Lila o oprește. Adrien se uita și el ascuns după un perete.
M: Ce vrei Lila? *plictisita*
L: Doar vreau sa mi-l lași mie!!!
M: Cum? Ai înnebunit? *nervoasa*
Sunt eu supărată dar nu ti las lasa ție niciodată! *incordata*
Ad: Serios? Ce bine, încă tine la mine! *soptind*
L: A da? Las' ca o sa-ti para rău de tot! *față malefica*
M: Da bine, Cum spui tu.
Marinette pleacă.
Lila îl vede și se aproprie de Adrien și nu mai sta pe gânduri ca îl sărută.
Adrien o respinge mai rău de cât ar fi fost Chloe.
Ad: Ce faci? Ești nebuna? *nervos*
L: Da sunt nebuna după tine Adrien Agreste.
Ad: Da dar eu sunt scârbit de fete ca tine!
L: Cum îți poți permite sa-mi vorbești așa. Eu sunt Lila Rose.
Ad: Nu-mi pasa. Poți fi și Obama ca nu mă interesează.
N-o sa fim împreună în veci.
După câteva ore
Adrien se duce acasă la Marinette. Bătu la ușă. Când o deschide Marinette vru sa spună ceva, dar Adrien o ia înainte.
Ad: Ce faci prințesa?
M: Ce vrei Adrien...nu-mi mai spune printe...
Nu apuca sa spună bine ca îi da un pupic pe obraz.
M: A-asta p-pentru c-ce a f-fost? Spune ea irosind foarte rău.
Ad: Pentru ca am vrut.
Marinette pov
Mă trezesc de dimineață puțin mai fericita.
Micuța mea Tikki zbiera de un sfert de ora sa mă trezesc.
Mă ridic cam leneșă din pat și fug la baie sa-mi fac rutina zilnica.
După ce mă pregătesc iau 5 fursecuri și le pun în geanta mea împreună cu Tikki, îmi iau un măr fiindcă sunt cam în întârziere și direct la școală m-am dus.
Când am intrat în clasa Alya a venit sa vorbim. Dap, vorbesc cu ea. Am trecut peste.
Al: Marinette, uite!
Și îmi arata un finele cu Lila și Adrien sarutandu-se. Chiar când credeam ca mă iubește.
Mă duc spre banca.
Ad: Ce-ai pățit, Marinette? *ingrijorat*
M: Întâi mă pupi pe obraz, îmi spui ca ții la mine și nici nu mai știu...
Nici n-a puc sa mai spun ceva ca doamna Mendeller (sau Cum se scrie) intra în clasa.
Mă așez lângă Adrien supărată și încerc sa nu dau drumul lacrimilor. Când se termina las fru lacrimilor sa curgă peste obraji mei fierbinți. Lila și Adrien? Cum? Ei doi nu pot fi împreună!!! Fug la baie și mă uit în oglinda. Avem nasul roșu, ochii rosi, privirea îmi era încețoșata, iar buzele palide.
Mai stau ce mai stau pana aud pași. Îmi șterg lacrimile și mă spăl pe fata bine. Când mă întorc era Lila! Fix Lila! Din toată lumea chiar ea a venit pe capul meu!
L: Plângi cumva? *prefacuta*
Eu: Ție de ce îți pasa? *plictisita*
L: Fiindcă vreau sa te văd suferind. Draga de Marinette Dupain Cheng! Totul s-a întors împotriva ta.
Eu: Ceee? Cum?
L: Renunță și dami-l mie!
Eu: Niciodată.
L: Va fi al meu, vei vedea.
Eu: În niciunde caz te voi învinge!
L: Tu și cine mă rog?
Eu: Eu și atât. Îmi este de ajuns.
L: Ha ha ha! Ești ca și învinsă. Toți mă cred pe mine, nu pe tine. *rânjet malefic*
Eu: Tu? Ha! Pe o mincinoasa ca tine n-o sa creadă nimeni. Ești lipsita de apărare. N-o sa ai prieteni, iubiți, pe scurt n-o sa ai pe nimeni alături de tine mințind așa! *serioasa*
L: N-ai văzut ca eu și Adrien ne-am sărutat. *castigatoare*
Povestitor
Marinette da sa plece din baie dar Lila o oprește impingund-o pe Marinette ață de tare încât s-a lovit cu capul de perete și a leșinat. Lila îi ia telefonul ca nimeni sa n-o poată contacta și o încuie în baie.
L: Ti-am spus sa nu te pui cu mine. HA HA HA!!! Pe data viitoare! *invingatoare*

PAI PAI PAAM!!!
VA LAS ÎN SUSPANS! DACĂ VREȚI SA VEDEȚI CE SE ÎNTÂMPLĂ CU MARINETTE URMĂRIȚI TOTUL MAI JOS!































































GLUMEAM! O sa fac contunuarea în celălalt capitol pana atunci va las în suspans!
MU HA HA HA!!!
Pa buburuzele și pisoi mei!!!

Adrinette (Obstacolele iubirii) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum