Știți despre ce este vorba în acest capitol. Sa-i dam bătaie.
As vrea sa va spun (pentru cei interesați) 10-15 lucruri despre mine.
Sa începem.
1. Ador, deci ador verdele.
2. Sunt o fata optimista mereu, de gașca.
3. Mâncarea mea preferata este pizza.
4. Ador filmele turcești.
5. Sunt o fana infocata a serialului "Miraculos". Îmi place sa fac cărții despre ei.
6. Nu am niciun frate, doar o sora (nu dau nume) care îi place super-mult sa deseneze. Pasiunea ei principala este desenatul.
7. Compun poezii. Ador poeziile, cântecele, rimele. Tot, tot, tot. Ascult rap și hip-hop.
8. În timpul liber stau cu familia mea .
9. Sunt clasa a-6-a și ar fi trebuit să fiu a-7-a , am aproape 14 ani dar acum nu contează .
10. Ador sucul de portocale .
11. Nr. meu preferat este 11.
12. Îmi place tare mult franceza dar nu știu de ce?
13. Orașul meu preferat este Paris (poti compune multe poezii care te inspiră de la Paris supranumit și ,, Orașul Îndrăgostiților '').
14. Îmi place să ascult muzică în special melodia ,,Doar tu mă știai ,, o melodie uimitoare .
15. Cam atât despre mine dacă vreți să scrieți și voi în mesaje câteva lucruri despre voi ma-s bucura !
O să scriu capitolul în alta ciorna și o sa o postez !
XOXO tuturor !!!Hai sa fac și o runda "mica" de am/n-am.
Nu știu cine sta sa citească acest capitol dar în fine.
Am/N-am avut vreodată trac de scena?
Am. (De fiecare data)
Am/N-am avut un iubit?
Am. (Dar eram mici, nu știam, n-a fost nimic serios)
Am/N-am pasiunea de a desena?
N-am. (De mine nu s-a prins)
Am/N-am fost vreodată în Franța.
N-am. (Plănuiesc sa merg când o sa mai cresc)
Am/N-am un ursuleț cu care dorm.
N-am. (Am crescut, nu mai sunt copila)
Ps: Respect pentru cei ce au. Nu contează, nu judec.Am/N-am avut vreodată un accident.
N-am. (Din fericire, Doamne ajuta!)
Am/N-am făcut filmuluete pe YouTube vreodată.
N-am. (Nu cred ca o sa mă apuc vreodată) ;-)
Am/N-am fost la un parc de distracții.
Am. (Cine n-a fooost?)
Am/N-am dat cuiva o provocare pe care s-o tina minte.
Am. (Prietenei mele, nu dau nume, am pus-o sa se p★★e cu un băiat. A fost atât de supărată pe mine, n-a mai vorbit cred ca aproximativ o luna. Ne-am împăcat. Prieteno, daca te uiți la carte n-o lua personal, a fost de distracție.)
Ps: Sa nu puneți provocări din astea ca o sa regretați, eu una am regretat.Am/N-am făcut o farsa unei profesoare.
Am. (Acum sa nu va gândiți ca una cu guma, pioneze sau vopsea. Va dezamăgesc, în nici caz. Am facut-o pe cea mai întâlnită, cu siretele. Cam banal! Dar n-o sa uit niciodată ca toți colegii au ras cu pofta! :-):-):-))
Am/N-am uitat când este ziua mea de naștere.
N-am. (Nu prea sunt uituca, dar am ales sa o ignor)
Cam atât despre mine.
Va pup și mâine o sa postez câte un capitol doua, la ambele cărții. O sa-mi fac timp.
RĂMÂNEȚI CU BINE!!!
CITEȘTI
Adrinette (Obstacolele iubirii)
Fiksi RemajaBună, iubitori de Miraculos! Știu ca toți iubim Miraculos: Buburuza și Motan Noir, așa ca m-am descis sa scriu și eu o carte. Ce sa zic? Sper sa va placa, aceasta cartea este scrisa în varianta mea, așa Cum doresc sa se întâmple. Este vorba despre...