Înainte sa scriu acest capitol am ceva sa va spun. Va rog sa citiți! VA MULȚUMESC PENTRU SUSȚINERE! Vreau sa duc cartea aceasta la un alt nivel. Vreau s-o continui și sa-mi pun ideile pe care le am despre miraculous în aplicare. Nu o sa fac prea multe cu buburuza și motan noir, ci mai mult cu Adrien și Marinette! E bine așa? Dacă da, puteri scrie în comentarii. Abia aștept sa termin cartea. Cred ca o voi face de vreo 50 poate 60 de capitole. Acum sa trecem la fapte.
TM: Marinette! Marinette!
MM: Scumpo! Te rog revino-ti!
N: Frate, îmi pare foarte rău.
Eu: Hei! Ce aveți cu toți? Iubita mea își va reveni, va spun!
N: Așa este.
Eu: Cum este Alya? S-a trezit?
N: Este bine acum. Nu s-a trezit. Doctorul a zis ca se va trezi peste o ora.
Eu: Ok. Măcar o veste buna sa avem!
Atunci Nino îmi zâmbește forțat. Nu-mi vine sa cred ce se întâmplă!Marinette pov
În mintea ei
Unde mă aflu? De ce nu sunt acasă alături de Adrien, prietenii și familia mea? Ce se întâmplă???
Totul este alb. O lumina strălucitoare mă orbește. Aud o voce care mă striga.
Vocea: Vino, vino!
Eu: De ce? Unde?
V: Vino!
Eu: Bine, vin.
Mă duc spre lumina și văd o
persoana îmbrăcată în alb.
Eu: Bună! Eu sunt Marinette. Tu cine ești?
V: Eu sunt tu din viitor.
Eu: CUM? CEEE?
Mv: Da eu sunt.
Eu: Wow este wow! Cum este posibil?
Mv: Sunt trimisa aici cu un scop.
Eu: Sa mă văd Cum as arata la 23 de ani?
Mv: Nu am 23, am 25.
Eu: Oook. Ăsta nu schimba nimic. Mv: Sunt aici ca sa-ti dai seama cine Îți vrea răul și ca sa te trezesc.
Eu: Cum adică? Eu de ora visez.
Mv: În niciunde caz. Ești în coma și te lupți intre viața și moarte.
Eu: Cum? De cât timp?
Mv: De vreo 5 ore.
Eu: Când o sa mă pot trezi?
Mv: Ăsta depinde de tine. Paa!
Eu: Cum adică? Stai! Nu pleca, vreau sa știu.Înapoi la realitate
Adrien pov
Ies puțin afară ca sa-mi mai revin. De ce mi se intima mie asta? Deodată cineva îmi pune mana pe umăr. Tresar și mă întorc, era domnul doctor.
Dd: Sunteți bine domnule Agreste?
Eu: Vă rog. Spuneti-mi Adrien.
Dd: Bine, Adrien. Cum va simțiți? Eu: Foarte rău. Își va mai reveni? Dd: Da cel mai probabil. Rana a fost destul de mare, dar n-a pierdut prea mult sânge. Este chiar bine. Câți ani are?
Eu: Are 15 ani.
Dd: Este păcat sa se stingă la o vârstă așa de frageda.
Eu: N-o s-o facă!
Dd: Așa sper.
Doctorul pleacă. După câteva minute plec și eu. Of, Marinette! Te rog nu-mi face asta! Sunt distrus fără tine!
Intru în camera care internată Alya. Se pare ca s-a trezit, discuta cu Nino.
Al: Mă simt mult mai bine, mersi, dar Mari cum este?
N: Pai...Adrien! Vino!
Eu: Cum te simți?
Al: Destul de ok.
Mari? Mari cum e?
Eu: Tot așa. N-a dat niciunde semn de viață.
Al: Nu, nu!
Lacrimile își fac apariția pe obraji fierbinți.
N: Va fi bine.
Încearcă Nino s-o consoleze.
Eu: Mă duc la ea.
N: Bine.
Intru în camera. Părinții ei erau tare obosiți așa ca au adormit îmbrățișați. Iau o pătură și îi învelesc.
Eu: Ești tot ce am mai bun, nu vreau sa te părăsesc! Te rog, trezeste-te!Marinette pov
În mintea ei
Of! Unde-i eu din viitor? Vreau sa știu cine îmi vrea rău și vreau sa știu cum sa mă trezesc!
După câteva minute de așteptat eu din viitor apar.
Mv: Vrei sa afli cine Îți vrea răul? Trebuie sa fi cu băgare de seama, mai înțeles?
Eu: Dap.
Mv: Dacă știi ăsta nu înseamnă ca trebuie sa te răzbuni, ci trebuie sa te aperi de ei, sa te aștepți ca în orice clipa sa-ti facă ceva! Ai grija!!! Tine minte! Dacă tu pățești acum ceva eu n-o sa mai exist!!!
Eu: O sa fiu atenta? Cine îmi vrea răul?
Mv: Chloe, Lila, Hock Moth și Felix. Ei sunt principalii suspecți. Eu: Ce are varul lui Adrien cu mine?
Mv: Numai tu poți găsi răspunsul.
Fii atenta mereu, oriunde și oricand! Nu știi niciodată cine te urmărește! Paaa!
Eu: Paaa! Și iti mulțumesc mult!
De ce eu? Cum sa ajung la viață? Cum mă pot trezi?
CITEȘTI
Adrinette (Obstacolele iubirii)
Teen FictionBună, iubitori de Miraculos! Știu ca toți iubim Miraculos: Buburuza și Motan Noir, așa ca m-am descis sa scriu și eu o carte. Ce sa zic? Sper sa va placa, aceasta cartea este scrisa în varianta mea, așa Cum doresc sa se întâmple. Este vorba despre...