7 - Salvarea lui Marinette

434 20 2
                                    

Din capitolul anterior
După ce Adrien vede ca lipsește Marinette se duce peste tot s-o caute. Intr-un final o găsește în baie. După ce deschide ușa o vede pe Marinette cu capul spart. Nici nu are timp sa acționeze c-o vede pe Lila cu o bata în mana. El primește o lovitura zdravănă și se trezește acasă, pe pat alături de tatăl lui, Nathalie și bodygard-ul lângă el. Își da seama ca cu ajutorul Lilei a ajuns aici. Este pedepsit dar nu renunță din a o caută pe Marinette. În continuare...

Ies din camera și ajung cu ajutorul bastonului meu pe turnul Effelle. De aici totul se vede clar. Mă gândesc ca Marinette ar putea fi la Lila acasă. Îmi extind pastonul și ajung lângă casa Lilei. Mă detransform și mă uit pe geam, acolo văd ca dulapul Lilei este închis cu lacătul. Sigur acolo este Marinette!
Lila vine în camera ei și descuie dulapul. Acolo era prințesa mea legata de un scaun foarte strâns. Capul îi era bandajat de la lovitura și era atât de palida! Trebuie s-o ajut!
Spre norocul meu Lila pleacă lasand-o pe prințesa mea singura. Eu: Marinette!
Atunci o văd ca se trezește. Mormăie ceva dar încerc sa înțeleg.
M:M...mmm...umm...uuu...aaa...capul meu. Mă doare tare!
A...Adri...Adrien? Tu ești?
*amețită*
Ad: N-o sa te mai părăsesc niciodată, promit! Mari a mea!
M: Pleacă! Lila va veni curând! *vocea tremurata*
Ad: Nu, nu te las! *hotarat*
Atunci vine Lila și eu mă ascund sub pat.
L: Cum ești? Te simți bine? *dezgustata*
M: Cum sa fiu dacă mai lovit la cap ca nebuna ce ești, apropo nu te plac deloc, te urăsc mai mult ca orice pe lumea asta! *dezgustata*
L: Și ce-o sa faci? Ti-am pus ca tu singura n-ai sa reușești, dar nu mai ascultat! *malefica*
M: Ești nebuna delegat, numai psihopați ca tine închid oameni sub forță voinței lor!
L: Cum mai făcut? *nervoasa*
Atunci Lila vru sa-i dea o palma, dar eu nu accept și ies repede de sub pat. II iau mana și i-o strâng tare, sucind-o.
L: Ce faci? Da-mi drumul! Mă doare!
Eu: Așa Îți trebuie! Meriți mai mult, ești un rahat, ești praf de maturat în fata mea!!!
M: Ai vazut? Adrien mă iubește pe mine, nu pe tine!
Eu: Sa nu te mai atingi de ea, căci dacă o sa pățești ceva eu nu răspund, MAI ÎNȚELES? *incordat*
Îl las mana jos și o dezleg pe Marinette.
Eu: Îți mai repet o singura data
STAI DEPARTE DE IUBITA MEA!!! După plecam. O iau pe Mari stil mireasa și mergem așa pana acasă la Marinette. O pun jos și batem la ușă.
Ne deschid domnul și doamna Dupain-Cheng care erau foarte îngrijorați.
TM: Marinette! Ești bine? Ce ai patit la cap? *ingrijorat*
MM: Adrien, ești bine? *ingrijorat*
TM/MM: Ce s-a intamplaat? *îngrijorați*
Marinette pov
Adrien m-a dezlegat și m-a luat în brațe în stil mireasa, este eroul meu!
Ajungem acasă și îi văd pe părinții mei îngrijorați.
Eu: Poveste lunga! Va povestesc mai târziu! Idea este ca eu, cu ajutorul lui Adrien am reușit sa scap, sa fiu în siguranță.
Ad: Așa este! Eu și cu Marinette suntem așa ♥♥♥. Le arata cu mâinile o inima.
Mă înroșesc foarte tare la auzul acestor cuvinte. Eu și cu Adrien Agreste sa fim un cuplu! Este posibil?
Tm/Mm: Ooo...
Tm: Mă gândeam mereu ca o sa ajungeti împreună. Adică Marinette te place din prima zi de liceu.
Mm: De atunci vorbește numai despre tine!
Eu: MAMA, TATA!!! *rusinata*
Ad: N-are nimic Marinette. Din prima zi, hă? *ușurat și curios*
Eu: Da, de atunci. *roșie ca o capsuna*
(AȚI OBSERVAT CA MARINETTE NU S-A MAI BÂLBÂIT DELOC???)
Ad: Haide Marinette! Sa mergem sus pentru "intimitate"! Arata ghilimele în aer și îmi face cu ochiul.
Eu: Ok.
Tm: Hai sa ne apucam de prăjituri și macarons, scumpo!
Mm: Imediat, Tom.
Urcam sus în camera mea.
Eu: Deci acum suntem un...
Ad: Un cuplu? Pai, da.
Eu: URAAAA!!!
Ad: Domnișoară Dupain-Cheng îmi faci onoarea de a fi iubita mea? Și se apleacă pe un genunchi, știți Cum s-ar cere în căsătorie.
Eu: Da. De o mie de ori da.
Acum urmează sărutul. Primul meu sărut, cu băiatul viselor mele.
Ad: Tuguiaza buzele!
Suntem pe cale sa ne sărutam. Adrien isi pune o mana pe talia mea, iar pe cealaltă pe bărbia mea sa fie sigur ca n-o sa fug, iar eu îmi incolocesc brate în jurul gatului sau.
Acum e acum!
Buzele noastre se aproprie formând un sărut, nu-mi sa cred! Unde este Alya când ai nevoie de o poza! Devine unul pasional.
Ne despărțim din sărut și el mă ia pe sus și mă învârtește.
Eu: Gata! O sa amețesc! *foarte bucuroasa*
Ad: Sa știi ca săruți foarte bine!
Atunci mă înroșesc atât de tare încât îmi simt obrajii atât, atât de fierbinți.
Eu: Sa știi ca nici tu nu ești mai prejos, domnule! *amuzata*
Ad: Sigur n-ai mai sărutat pe nimeni? *gelos*
Eu: Pai dacă stau sa mă gândesc, am mai sărutat un băiat.
Ad: Cine, cine? O sa-i sparg fata dacă aflu cine este! *gelos și furios*
Eu: Acela băiat are parul blond, ochii verzi, este un geltalmen cu o inima de aur și îl cheamă Adrien Agreste. *amuzata*
Ad: Foarte amuzant!
Eu: Ce? Gelos?
Ad: Eu gelos? Nicigand.
Eu: Nu deloc.
Atunci intra părinții noștri în camera.
Tm/Mm: Întrerupem ceva? *curiosi*
Ad: Nu. Dar ați pierdut sarutul dintre noi.
Eu: Adrien!!! *incordata*
Începem toți sa radem.

Adrinette (Obstacolele iubirii) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum