46 - Fata, băiat sau gemeni?

197 9 0
                                    

După 4 luni
Am împlinit 5 luni de când sunt însărcinată. Azi o sa mergem la doctor sa aflam ce avem. Nu am o preferință. Poate sa fie fata sau băiat, pentru mine nu contează.
Dacă o sa am un băiat, sper sa semene cu mine, bluenett, iar dacă am fata, sper sa fie ca iubitul meu, blonda.
Mă pregătesc pentru a merge azi la doctor. Mă îmbrac cu o rochie de vara simpla, dar larga căci mi-a crescut burtica. A început sa se facă din ce în ce mai mare. Copilașul începe sa lovească cu piciorușele. Cobor încet scările și cu mare grija, nu vreau niciun accident și ies afară. Adrien mă aștepta împreună cu Alya și Nino. După ce mă urc încep sa fiu emoționată. 
Eu: Sunt plina de emoții!
Ad: Eu o sa-l iubesc indiferent ca este fata sau băiat.
Al: Vreau o nepoțica. 
N: Eu un nepoțel. 
Eu: Vom vedea.
Ajungem la spital și intram în sala pentru consultație. Mă așez pe masa aceea de operații și aștept cu nerăbdare răspunsul doctorului.
Dd: Primul copilaș? 
Eu: Dap.
Dd: Vreo preferință?
Ad: Nu.
Dd: Sa vedem. 
Auzim niște bătăi de inimi.
Eu: Sunt cumva bătăile copilașului?
Dd: Da domnișoară. 
Sa vedem! Sunteți pregatiti?
Eu/Ad: Da.
Eu: Nu ne mai lăsați în suspans.
Ad: Spuneti-ne, va rog.
Dd: Aveți...
......................................................

Gemeni!
Eu/Ad: Cum? Asta da surpriza! *zicem la unison*
Eu: Deci voi fi mămică de fata și băiețel.
Ad: Deci voi fi tătic de fata și băiețel. 
Dd: Dap. Felicitări! Sa fie sănătoși!
Eu: Mulțumim. 
Ad: Mulțumim mult doctore.
Dd: N-aveti pentru ce. Îmi face mare plăcere! Sa fiți fericiți!
Eu: Mulțumim din nou.
Ad: Sa aveți și dvs. fericit și mulțumit alături de cei dragi.
Dd: Mulțumesc copii. Sa va tina!
Ad: La revedere!
Eu: La revedere, domnule!
Dd: La revedere, copii!
Ieșim din sala.
Al: Șiii.. ce aveți? 
N: Da. Scuipați tot!
Eu/Ad: ... Avem gemeni!
Al: Aaaa! Si o fata!
N: Daaa! Și un băiat! 
Începem sa radem cu toți. 
Plecam de la spital și fiecare se duce acasă.











Dar nu credeați ca se termina aici capitolul, nu?
In continuare.

După ce ajungem acasă mă pun în pat. Adrien vine și el lângă mine.
Ad: Deci doi?
Eu: Deci fata și băiat. 
Ad: mă bucur așa tare!
Eu: Și eu!
Ad: Haide cu mine, te rog!
Eu: Unde mergem?
Ad: Surpriza. Hai!
Eu: Ok.
Mă îmbrac elegant și el la fel. Cred ca mergem la o întâlnire. 
Ne suim în mașină și mergem ce mergem pana ajungem la un local. Intram înăuntru și ne așezăm la o masa. Un chelner vine și ne ia comenzile. Eu am cerut friptura cu cartofi prăjiți, salata și la desert negrese și un pahar cu apa.
Adrien a cerut ca mine și ca desert prăjitură cu zmeura și un pahar cu apa. După ceva timp a venit comanda.
Ad: Cum este? Delicios?
Eu: Yummy!
Ad: Mă bucur ca-ti place!
Eu: Și eu.
Ad: Orice-i mai bun pentru iubita mea!
Eu: Adrien! Mă faci sa înroșesc.
Cred ca-s roșie. 
După ce mâncăm, mai discutam și dintrodata luminile se sting și se aprind la noi la masa.
Nu știu ce se întâmplă. M-am speriat mai târziu, dar acum sunt calma. Adrien scoate un inel de la spate.
Ad: Marinette Dupain-Cheng mai făcut cel mai fericit om de pe pământ și sa știi ca dragostea mea pentru tine e eterna!
Toată lumea se uita la noi și eu sunt plina de emoție la ce se va întâmpla.
Ad: Iubito, îmi faci onoarea de a te căsătorii cu mine?
Eu: ... *rămân masca*
Nu știu ce sa zic. Sunt prea uimita! Îmi revin și îi răspund.
Eu: Da! De o mie de ori da! Mă marit cu tine!
Îmi pune inelul și toți aplauda. Mă ia strâns în brațe și mă sărută. Nu mai pot de fericire.
Ad: De acum ești domnișoara Agreste!
Eu: De acum sunt numai a ta!
După ce mai stăm, plecam acasă la Adrien.
Ad: De acum ești și vei fi mereu domnișoara Agreste. Faci parte din viața mea și nimeni nu ca schimba asta niciodată.
Eu: Awww! Ce drăguț! Și tu ești al meu. Nu te împart cu alta.
Se face seara și noi doi ne culcam îmbrățișați.

Dimineața
Mă trezesc de dimineață cu zâmbetul pe buze. Nu-l văd pe Adrien. Cred ca pregătește micul dejun. Of, dragul de el. Una se deschide și apare pe ea Adrien cu o tava în mana.
Yummy arata delicios! Cam așa ceva a pregatit:

 Yummy arata delicios! Cam așa ceva a pregatit:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Încep sa mănânc și termin jumătate din tava.
Ad: Mai ia puțin!
Eu: Nu mai pot.
Ad: Am pregătit atât degeaba. *face o fata bosumflata*
Eu: Nu degeaba. Mănâncă și tu jumătate. 
Ad: Nu mi-e foame.
Eu: Ba iti este. Eu oricum nu mai pot. Vezi cât a mai mâncat!
Îi arat spre burta. Începe sa rada. Ad: Ok.
Terminam de mâncat și eu mă schimb intr-o pereche de pantaloni confortabili, un tricou și o geaca de treinig. În picioare mă incalt cu teniși albi.
Cam sportiv. Adrien se îmbracă și el asemănător. Care logica? Mă îmbrac în sport și acum nu mai am cum sa alerg. Adoram sa alerg. Of! Nu-i nimic. Ii hrănim pe kuami și mergem sa ne plimbam prin parc.
Ne plimbam ce ne plimbam pana ce ne oprim pe o banca.
Adrien începe sa-mi fredoneze melodia lui Ed Sheran "perfect", iar eu îl ascult cu mare drag.
Da-ti clic sa o auziți. 

Eu mă las purtata de melodie și îmi închid ochii. Când îi deschid mă pierd în ochii lui de smarald. Lucrau atât de tare. Buzele alea cărnoase! Îmi vine sa le sărut.
După ce termin de cântat și eu ies din trasa, îl sărut. N-am putut rezista! Este așa de drăguț și e numai al meu.
Mai stăm puțin și plecam acasă.




Am mai venit cu un capitol. Sper sa va placa! Nu mai am mult și termin cartea. Stiu! Asta e! SPER SA FIE CITITA DE CÂȚI MAI MULȚI. LE MULȚUMESC CRLOR CE MA SUSTIN PENTRU TOT!
Pupici!

Adrinette (Obstacolele iubirii) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum