Adrien pov
Deja de mai bine de o ora o caut pe Marinette. Ploua foarte tare. Oare bluenetta mea s-o fi adăpostit și ea după un copac? O fi bine? Dacă este rănită?
Eu unul am pelerina pe mine de ploaie dar ea, ea nu are!
Deodată se ivește pe cer un fulger. Cred ca Mari sigur s-a speriat. O ploaie ca asta vara n-am mai pomenit! Tuneta, fulgera, mai trebuia sa ningă.
Eu: Marinette! Marinette!
Unde ești iubito??? *ingrijorat*
O caut de peste tot prin părțile pe care le știu. Of, Mari! Vreau sa știu unde ai putea fi, vreau un semn!
Mă uit peste tot pe lângă copacii și văd o silueta neagra.
Mă apropii și vas ca este...Marinette pov
Este tare frig! A început sa fulgere și sa tune. Mi-e frica și mi-am dat seama ca sunt brontofobica. Mă ridic și se ivește un alt fulger, tresar și las un mic strigat sa iasă la iveala.
Vad o silueta neagra care se îndreaptă spre mine. Cred ca este un băiat. O, nu! Se îndreaptă spre mine. Ce mă fac?
Încerc sa fug cât mă țin picioarele, dar cu greu căci am glezna sucita.
Eu: Auci! Oricine ai fi lasa-ma!!!
Sunt ca intr-un film de groaza. Dacă mă prinde, sper ca n-o sa-mi faca rău! Ce tot vorbesc, sigur ca da! Se aproprie de mine din ce în ce mai mult.
Eu: Pleacă! Lasa-ma! Nu mă mai urmări!
Acel baiat: Stai! Nu mai fugi!
Stai! Recunosc vocea aceea este a lui Adrien. Dar sigur este el și nu-mi joaca feste ochii?
Eu: Adrien! Tu ești? *speriata*
Ad: Eu sunt Mari. Vino!
Eu: Nu pot! Vino tu.
Adrien vine spre mine cu pași rapizi și acum îl văd mai bine. Avea o pelerina de ploaie, parul ud și ciufulit.
Ad: Te-am găsit!
Zice și mă ia în brațe. Este așa plăcută îmbrățișarea lui!
Dintrodata mă simt amețită, văd negru și leșin.Perspectiva lui Adrien
Am gasit-o pe Mari. Saraca! A fugit de mine de frica, este leoarcă și tremura toată.
Dintrodata își pune mana la cap. Cred ca amețește. O prind înainte sa facă contactul cu iarba uda.
Eu: Mari, Mari! Nu e bine.
O iau în stil mireasa și pornesc cu ea spre cabana. Ploaua torențial și vântul nu-mi dădea pace.
După o jumătate de ora văd cabana.
Când vreau sa deschis ușa îmi ia înainte Tyler care o deschide pentru mine.
T: Adrien! Ce s-a întâmplat? Ce-a pățit bluenetta?
Eu: Întrebările mai târziu, acum lasa-ma sa intru.
Îmi face loc sa intru și îi văd pe cei doi porumbei îngrijorați pana în gat.
Al: Ce a pățit Mari?
Eu: Cred ca nu este nimic grav, a leșinat!
N: Se va face bine?
Eu: Cred ca da.
Mă urc sus cu iubita mea și o așez pe un fotoliu. Geme ceva, dar nu-mi dau seama ce.
Mă dezbrac de pelerina uda de pe mine și iau iau prosop sa mă usuc, o iau pe Mari a mea și încerc s-o trezesc.
Eu: Mari, Mari! Trezeste-te!
Ești acasă în siguranță!
Nu îmi răspunde doar geme ceva cred ca înțeleg ce.
M: Mmmm...nu...mi-e frig...pleacă!
Eu: Marinette, sunt aici cu tine!
O pup pe frunte și tresare la atingerea mea.
Eu: Te-ai trezit!
M: Nu eram treaza?
Eu: Ai leșinat și te-am dus pana acasă! Te-am găsit.
Mă strânge tare în brațe și după ce îmi da drumul începe sa tremure din cap pana în picioare. Buzele ei erau roși de frig, are pielea de găină și este palida.
Eu: Ți-e frig!
M: Daaaa. *vocea tremurata*
Eu: Du-te sa te schimbi de haine în pijamale și sa faci un dus cald! Te va ajuta.
M: Adrien, nu pot!
Eu: Cum? De ce?
M: Nu pot merge. Am căzut intr-o groapa și mi-am luxat glezna.
Mă doare tare!
Zice și își masează glezna.
Eu: O! N-am știut.
Stai ca te ajut!
O iau de o mana de a ei firava și i-o pun în jurul gatului meu, iar cu cealaltă o țin de talie.
Ea se sprijină de mine cu jumătate din puterea ei.
Eu: Lasa-te toată greutatea pe mine.
M: Ok. *strânge din dinti*
O ajut sa meargă pana în baie, îi iau pijamalele și le pun în cuier sa le ia ușor.
Eu: De aici cred ca te descurci!
M: Mulțumesc.
Scuze ca nu te-am ascultat, trebuia sa nu fiu așa tontozaura. Dacă nu mă găseai cred ca as fi muri...
Eu: Şşşşşş! Nu mai gândi așa.
M: Bine.
După ies din baie pentru a o lasa să se schimbe.
După 15 minute iese din baie îmbrăcată în pijamale alb cu roz. Este așa drăguță!
M: Ai avut dreptate! Un dus m-a mai încălzit!
Eu: Pai vezi.
M: Mă ajuți?
Eu: Desigur.
O iau în stil mireasa și o invartesc.
M: Opreste-te! Vrei sa amețesc și sa leșin iar? *amuzata*
Când o aud rostind cuvintele acelea o pun încet pe pat. Numai vocea ei firava și cristalina se mai aude în camera.
M: Nu vii și tu?
Eu: Stai putin! Sa aduc un bandaj pentru ați imobiliza rana.
M: Ok, aștept.
Ies din camera, cobor scările și sunt luat la interogatoriu ca la filmele de acțiune. Eu sunt cel vinovat și trebuie sa scuip tot.
T: Scuipa tot!
Eu: Pai prânzul sau micul dejun! N-o sa fie prea plăcut.
*zic eu în gluma*
T: Nu genul ăla de scuipat, știi la ce mă refer!
N: Varsă tot!
Eu: Pai nu-mi bine acum pe gat, nu îmi este rău! *din nou zic în gluma*
N: Nu genul ăla de vărsat.
Al: Ciripește tot!
Zic totul foarte repede încât sa nu se înțeleagă.
Al: Nu genul ăsta de ciripit.
Al/N/T: Zi-ne ce a pățit Marinette! *la unison*
Eu: Vă spun.
Pai am cautat-o peste tot și a început sa ploua. Am vazut-o cum era așezată lângă un copac. Am strigat-o, dar a fugit, am alergat incontinuu după ea. S-a oprit și când m-a văzut mai de aproape m-a luat în brațe. Dintrodata amețește și nu știu cum lesina. Am prins-o înainte sa facă contactul cu iarba uda și am luat-o stil mireasa și am dus-o la cabana. Apoi ați văzut și voi cum am adus-o. Asta nu este tot. Mi-a povestit ca a căzut în urma ta Alya într-o groapa cât ea. Nu știu cum dar săpată cât ea și si-a sucit glezna. Acum este bine, este în pat.
*trag aer puternic în plămâni căci am uitat sa mai și respir*
Se uita la mine mai ca la un film și parca așteaptă continuarea.
Al/N/T: Cum???
Eu: Da. Așa s-a întâmplat!
Unde sunt bandajele?
T: În sertar.
Iau un bandaj și urc sus lasandu-i fu ochii în soare.
Când ajung în camera o văd pe bluenetta cum doarme. Este așa de adorabila și de drăguță când doarme!
Mă așez pe pat încet și încep sa-i bandaje piciorul. Era de câteva ori s-o trezesc. După ce termin de imobilizat piciorul ei mic, mă așez în pat cu ea și o iau în brațe. Cate a pățit! Săracă mea iubita!
O sărut dulce de noapte buna și las somnul sa mă cuprindă.Gaga! Sper sa va placa! Dacă va place nu ezitați sa dați pe steluță! XOXO tuturor!
Pa bubufanilor!!!
CITEȘTI
Adrinette (Obstacolele iubirii)
Fiksi RemajaBună, iubitori de Miraculos! Știu ca toți iubim Miraculos: Buburuza și Motan Noir, așa ca m-am descis sa scriu și eu o carte. Ce sa zic? Sper sa va placa, aceasta cartea este scrisa în varianta mea, așa Cum doresc sa se întâmple. Este vorba despre...