După 2 ani jumate
Azi împlinesc 18 ani. Sunt așa de fericita. Eu și cu Adrien suntem oficial un cuplu. Mă bucur atât de mult pentru noi.
Mă trezesc foarte fericita și dau cu capul de un perete. Auci! Bun început de 18 ani. Azi am majoratul și mă lovesc, super! Sper sa capăt un cucui mare!!!
T: La mulți ani, Marinette!
Draga mea buburuza a împlinit 18 ani. Este majora! Ce repede creste!
Eu: Mulțumesc Tikki. Vreun acumatizat?
T: Nup. Cred ca ai noroc!
Apropo, cadoul tau!
Eu: Vrea sa-l văd!
Tikki îmi aduce un colier pe care scrie "I love you, Mari" împreună cu o brățară pe care scrie "Best friends forever" sau pe scurt "BFF". Amândouă sunt roșu cu buline greu ca o buburuza.
Eu: Ooo! Ce cute! Este minunat!
O îmbrățișez.
T: Mă bucur ca-ti place.
Mă ridic din pat și mă duc spre baie unde îmi fac rutina. Mă îmbrac cu hainele obișnuite și cobor jos la micul dejun.
Mm/Tm: La mulți ani, draga noastră!
Mă iau strâns în brațe.
Eu: Nu pot...respira!
Imi dau drumul și mă așeza la masa. Pe masa sunt puse macarons colorați în curcubeu.
Eu: Aaaa! Preferați mei!!!
Încep sa înfulec.
După ce mănânc, plec puțin sa mă plimb prin parc.Adrien pov
Eu: Este gata totul?
Al/N: Afirmativ.
Eu: Mai am s-o duc la restaurant, repede o scuza!
Al: Ai putea spune ca mergi cu ea la o întâlnire. NEA! Își va da seama!
N: Ai putea zice ca mergi la o nunta sau ceva! NEA! Ai putea sa spui ca o duc undeva, s-o legi la ochii și o duci direct la restaurant!
Eu: Nino?!
N: Da.
Eu: Ești un geniu! *tip la el*
N: Mersi, bro. Așa m-am născut!
Eu: Părinții ei știu?
Al/N: Da.
Eu: Ceilalți prieteni?
Al/N: Da.
Eu: Rudele?
Al/N: Da.
Eu: Dacă am terminat cu pregătirile hai s-o ținem ocupata!
Al: Eu și cu Nino mai facem planuri.
N: Ce planuri? Nu mai avem. *Alya îl calcă pe Nino pe picior*
N: Da bro. Încă mai avem ceva de făcut! Hai Alya!
Al: Așa rămâne.
Eu: Ok.
Al: Sa nu ne dezamăgești! *face o privire ucigatoare*
Eu: Când este vorba de iubita mea n-am cum sa va dezamăgesc. Mă duc la mașină. Da, am mașină. Mi-am luat permisul de conducere. Urc în ia și bag viteza spre casa lui Mari. Trec pe lângă parc și o văd pe o banca. Opresc mașină și mă strecor încet prin spatele ei.
Eu: Boo!
Tresare și se întoarce speriata.
M: Adrien, iubitule! Mai speriat!
*își pune mana pe inima*
Eu: Scuze. Hai cu mine!
M: Unde? *curioasa*
Eu: Acasa. Ca sa te îmbraci cu ceva frumos ca mergem în oraș.
M: Ok.Marinette pov
Ajungem acasă. Eu mă schimb intr-o rochie albastra, de un albastru închis, fără maneci, cu decolteu generos în forma de inima și cu ruptura pe piciorul drept pana la coapse. Sa va arat cum arata:
Și la par îmi fac niște bucle lejere. Arata cam asa:
Când ies din baie îi pica fata lui Adrien. Arat destul de cute!
Nici el nu era mai prejos.
Eu: Ce e? Ti-a muscat pisica limba?
Ad: Arăți uimitor, bluenetta mea!
Ești superba! Îți vine așa de bine rochia! Îți scoate în evidenta ochii. Și parul tău este așa de minunat!
Eu: Mulțumesc iubitule!
Ad: N-ai pentru ce. Sa mergem!
Eu: Unde?
Ad: Vei vedea.
Mă ia de mana și mă duce la masina lui.
Ad: Leaga-te cu asta!
Eu: Nu vreau.
Ad: Haide! Te roog!!! Ai încredere.
Eu: Am.
Îl las sa mă lege, mă conduce spre mașină.
Ad: În 10 minute ajungem.
Eu: Ok. O sa te omor ca mă lași în suspans! Nu te las viu!
Ad: Da, da. Vom vedea! *zice amuzat*
După 15 minute de plictiseala ajungem.
Eu: Parcă erau 10 minute.
Ad: Am mers pe care mai lung!
Eu: Da, da. Îmi poți da esarfa jos?
Ad: Nup. Mai așteaptă!
Eu: De ce? Of, urăsc suspansul! Mă enervează la culme!
Ad: Bine, suparacila! Sa mergem.
Merg ce mergem pana intram într-o sala mare sau așa cred.
Ad: 1...2...3 Surpriza! *îmi da esarfa jos*
Toți: La mulți ani!!!
Sunt toti aici. N-au uitat de ziua mea! Părinții mei, prietenii și rudele mele. Sunt aici pentru mine! Mă uit la sala care frumos amenajată. Sunt câteva baloane care scriu "La multi ani". Mese alb cu albastru și pe sus baloane albe cu roz. Culorile mele preferate. Este așa de frumos. Rămân fascinata de tot ce văd!
Multe, multe baloane sunt puse. Nu pot sa cred ca au plănuit o petrecere surpriza. Pe cine păcălesc, știam. Mă prefac surprinsa.
Eu: Dragilor, este uimitor! Va mulțumesc!
Toți mă saluta și primesc ba un "La mulți ani", ba un "arati minunat". II Salut pe toți și ajung la Alya și Nino.
Alya era îmbrăcată foarte frumos. Cu o rochie alb-roz pal. Îi sta foarte bine!
Nino este îmbrăcat ca Adrien. Au vrut sa fie asortați. Baietii! Ce sa le fac!Pam Pam Paaaaam!
Va las în suspans și apropo.
Am zis sa provoc și eu pe cineva. Provoc pe FrancescaPascal0 sa-mi zică 10 lucruri despre ea. Poți sa scrii și în comentarii. Nu mă deranjează!
CITEȘTI
Adrinette (Obstacolele iubirii)
Novela JuvenilBună, iubitori de Miraculos! Știu ca toți iubim Miraculos: Buburuza și Motan Noir, așa ca m-am descis sa scriu și eu o carte. Ce sa zic? Sper sa va placa, aceasta cartea este scrisa în varianta mea, așa Cum doresc sa se întâmple. Este vorba despre...