Este din nou vara. Este plăcut și cald. Stau și îmi fac bagajele pentru a merge în vacanta la mare cu Adrien, Alya si Nino.
Yeey! Cea mai tare vacanta alături de ei. Super! O iau pe Tikki intr-o gentuța, îmi fac o valiza mare si cu un rucsac pe care îl pun pe umeri.
Ies din camera și îmi iau la revedere de la părinții.
Mm: Pa scumpo!
Tm: Pa draga noastră.
Mă îmbrățișează.
Mm: Sa nu faceți prostii!
Eu: Mama!
Mm: Doar am zis.
Tm: Sper sa nu faceți!
Eu: Tata!
Tm: Hai ca m-a luat și pe mine, draga.
Eu: Ce mă fac eu cu voi. Am 19 ani. Mă pot descurca și singura! (A mai trecut un an)
Mm: Fetiță noastră a crescut mare! Nu-i așa Thom?
Tm: Da. Marinette a noastră nu mai este copil. Incurand se va marita!
Eu: Tata!
Tm/Mm: Marinette! *la unison*
Eu: Da!?
Tm/Mm: Întârzii. *la unison*
Eu: A da! Pe curând. Va pup!
Tm/Mm: Vacanta plăcută! *la unison*
Fug repede uitând ca am valiza. Mă împiedic din mers, știți cum sant, împiedicată. Când aștept sa pup asfaltul doua mâini mă prind. Mă uit în sus și era iubitul meu.
Eu: Adrien!
Ad: Mi-ai "picat" cu tron! *amuzat*
Eu: Sa știi ca așa e!
Mă ridic și îi mulțumesc. Intru în mașină lui și el îmi pune bagajul în portbagaj.
Eu: Bună porumbei!
Al/N: Bună Mari!
Ad: Bună Adrien, nu ziceți?
Începem sa radem.
Adrien se așează la volan și pornește mașina. Sper ca de data asta Alya sa nu mai vomite.
Îmi scot caietul și încep sa schițez. După ceva timp mă ia greata. Hai, frate! Nu pe mine.
Eu: Opriți masina!
Iubitul meu o oprește, iar eu vomit liniștită. Ce-oi fi vomitat? N-am mâncat nimic. Se pare ca am rău de mașină. Oricum, nu e bine! De ce eu? De ce nu Alya? După ce termin de vomitat, beau niște apa și mă urc din nou în mașină.
Al: Scumpo ești ok?
Eu: Acum da. Mi s-a făcut greata de la drum!
Ad: Bluenetto, ești bine?
Eu: Da, iubitule. N-am nimic.
N: Sigur ești bine? Ești cam palida.
Eu: Mai este cineva sa mă întrebe? ... Se pare ca nu!
Nu va mai holbați la mine sunt bn!
Ad/Al/N: Ok.
Mergem ce mergem și iar mi se face rău. Ce Doamne, iarta-ma se întâmplă?
Eu: Opriți masina!
O opresc din nou și eu iar vomit. Fac tot asa de vreo 5 ori pana ajungem. Alya îmi da o pastila sa mă mai calmeze. Ce tot vomit de fiecare data? Aer.
Ad: Serios acum, iubito. Ce ai?
Eu: Nu știu, dar sper ca a trecut! Nu mă mai simt așa rău. Cred ca am dat tot ce n-am avut din mine.
Adrien oprește masina.
Eu: Am ajuns?
Ad: Dap.
Eu: Of, ce bine! Răul de mașina mă omora!
Cobor jos din mașină și îmi iau valiza și ceilalți la fel. Ne cazam intr-un hotel de 5 ★★★★★.
Intram înăuntru și eu încerc sa urc cu bagajul. Acum îmi dau seama ce greu poate fi! Dar nu mai apuc bine sa-l trag, ca greutatea îmi este luata din mana. Mă uit la Adrien care avea și valiza mea și valiza lui în mâini. Le urca sus. Ce gentleman! Îi mulțumesc. Ajungem la etajul 4, camera 23. Mult de mers! Când Adrien a ajuns numai putea. A obosit! Doua bagaje nu-s ușoare.
Intram în camera noastră. Era frumos mobilata. Patul era alb cu perne albe și cu pătură alba. Avea o canapea roșie, cu scaune roșii cu negru, privire la mare. Tare frumos! Un dulap mare încăpător și un fotoliu mare și maro. Mă uit în sus și observ un candelabru imens și pe podea un covor care scrie "I love you!". Nu pot spune ca nu-mi place. Este așa de frumos aici! Mă trântesc pe pat zgomotos și Adrien se așează lângă mine care studiază încăperea. E destul de faina!
Ad: Siii...Cum ți se pare?
Eu: Mi se pare ca mie foame. Când este gata cina? *curioasa*
Ad: Serios acum. Ce spui?
Eu: Îmi place la nebunie. *îl iau în brate*
Îmi raspunde la îmbrățișare.
Se desparte din ea și apuca un telefon. Începe sa sune pe cineva.
Ad: Runservice! As vrea sa comand pentru mine și iubita mea o pizza cu de toate.
Acoperă telefonul.
Ad: Vrei cu ciuperci?
Dau din cap ca nu și continua sa vorbească.
Ad: Fără ciuperci, 2 pahare cu limonada și doua cupe de înghețată cu ciocolata, fistic și alune. Cam atât, mulțumesc!
Invite telefonul.
Eu: Ai rezolvat-o repede.
Ad: Nu-i așa!
După câteva minute cineva bate la ușă.
Ad: Cine e?
???: Runservice! Pot intra?
Ad: Intra.
Un chelner intra cu comanda noastră și pe deasupra cu șampanie. Opa! Bonus!
???: Mai doriți ceva, domnule?
Ad: Nu, mulțumesc.
Pleacă și noi sărim pe mâncare.
Încep sa mănânc cu pofta doua felii de pizza, Adrien mănâncă și el doua. După beau din limonada și mănânc înghețată. Yummy, ce bune e! Termin de mâncat și mă așez mai bine în pat.
Ad: Nu te așeza. Hai la apa!
Eu: Acum? Mai stăm!
Ad: Hai sa ne bălăcim! Te loog! *se milogeste ca un copilaș mic de mine*
Eu: Ok. Hai!
Mă duc în baie și mă schimb intr-un costum de baie format din doua părții. Roșu cu buline negre. Peste îmi iau un hanorac mai lung și sunt gata de balaceala. Adrien își ia niște pantalonii și își lasă la iveala pătrățelele. Ieșim amândoi și îi chemam și pe porumbei. După ce sunt și ei gata pornim în apa.
Simt nisipul umed pe sub picioarele mele. E așa de plăcut!
Mă uit în stânga și în dreapta. Nu era nimeni la ora asta se pare.
Mă așez pe un șezlong. Stau și mă bronzez, dar nimic. Mă uit la Alya, o iubește soarele. Este toată maro. Băieții stau și se bălăcesc, iar noi facem plaja. Super!
Mă ridic de pe șezlong și mă așez pe nisip. Deodată simt pe cineva în spatele meu. Îl apuc de mana și îl pun la pământ. Mă uit și îl văd pe Adrien.
Eu: Scuze iubitule! Din reflexie.
Ad: Nu trebuia sa încerc. Am uitat ca în fata mea o am pe buburuza.
Șoptește încât sa auzim numai noi doi. Se ridica și se apropie de mine.
Eu: Ce faci?
Ad: Sunt acumatizat. Sunt omul gandilici și am venit sa te gadil. Mu ha ha ha! *rade malefic*
Eu: Iar eu nu te voi lasă!
Ad: Rămâne de văzut.
Se aproprie și mă fugărește. Vrea sa mă gâdile.
Eu: O, nu! Alya ajutor! *strig eu în joaca*
Al: Da, da. Te descurci. *zice nepăsătoare căci vorbește ceva cu Nino*
Eu: Nuuu! De ce?
Merg pe lângă ea și nu știu cum îmi pune piedica si cad. Of, culmea! O sa vadă Alya mai târziu.
Mă târăsc pe nisip în spate și mai mult în spate pana ce mă prinde.
Ahh! Nuuuu!!!
Eu: Ești băiat cuminte și nu-mi faci nimic, corect? *zâmbesc copilareste*
Ad: Nu. Doar o sa-ti fac o balaceala!
Mă ia în stil mireasa și mă duce spre apa.
Eu: Adrien, opreste-te! Nu știu sa înot, mie frica!
Ad: Las' ca nu mori. Te învăț eu.
Eu: Nu vreau. Te rog lasa-ma!
Buna idee Marinette, sa te lase în apa. Apa îmi ajunge mai mult de gat. O, nu! Mă înec. Nu știu sa înot! Mă duc la fund.
Ad: Gata! Am tarat-o în apa, nu prieteni?Perspectiva lui Adrien
O iau pe Mari în stil mireasa și o las în apa. Mă uit la Alya și Nino și le spun ca am pus pe Mari în apa. Alya striga la mine cu un țipat ascuțit și arata cu degetul lângă mine.
Al: Aaaaa! Mari s-a înecat! Adrien, salveaz-o!
Mă uit și n-o văd pe Mari. O, nu! Ce-am făcut?
Îmi iau o gura mare de aer și mă scufund după ea. După câteva secunde bune o aduc la suprafață. O pun pe nisip. Ii verific pulsul. Este slab.
Eu: O, nu, nu, nu! Mari! Nu muri.
II fac masaj cardiac. Nu răspunde. Atunci trebuie sa-i fac respirație gura la gura. Iau o gura mare de aer și încep sa-i fac. Nu răspunde. Mai apăs pe pieptul ei. II mai fac o data reputație gura la gura. Nu se trezește. Îmi mai apăs pe piept și iau o gura mare de apa și încep sa-i fac.
Atunci se trezește și scoate din gura numai apa.
M: *tuseste* Adrien *tuseste* ce s-a întâmplat? *tuseste*
Ia o gura mare de aer.
Eu: Ai avut dreptate. Iarta-ma! Trebuia sa iau în serios ca nu știi sa înoți. *o imbratisez*
M: Of, Adrien! Prostiți meu. *îmi răspunde la imbratisare*
O iau în stil mireasa și mă duc cu ea în camera, urmați de Alya și Nino. Când ajungem în camera o pun pe pat și îi dau un prosop.
Îmi iau se eu unul și ne ștergem.
Eu: Iarta-ma din nou iubito!
M: N-are nimic. E și vina mea. Tot n-am învățat la 19 ani sa înot. Eu: Te învăț eu mâine.
M: Cred ca mie de ajuns cu apa câteva zile. Înțelegi?
Eu: Da. Alta data!
M: Ok.
Mă așez în pat lângă ea și o iau la brațul meu. Ea se cuibărește bine și adoarme. Ce drăguță e! O sărut dulce pe frunte și plec încet de lângă ea.1605 de cuvinte. SUNT ÎN FORȚĂ! APROPO VROIAM SA VĂ ZIC CA AM SCRIS UN CÂNTEC DESPRE EI DOI. Stăteam și mă plictiseam. Nu am mai postat ieri prea mult fiindcă s-a luat curentul și eu aveam 5 la suta baterie. Nu am avut cum sa-l încarc.
Cred ca o sa fac un capitol cu acel cântecel. Byeeeee!
CITEȘTI
Adrinette (Obstacolele iubirii)
Novela JuvenilBună, iubitori de Miraculos! Știu ca toți iubim Miraculos: Buburuza și Motan Noir, așa ca m-am descis sa scriu și eu o carte. Ce sa zic? Sper sa va placa, aceasta cartea este scrisa în varianta mea, așa Cum doresc sa se întâmple. Este vorba despre...