2. 3. (15) Rész

705 19 0
                                    

Mikor sikeresen le szedtem Nevillet a csillárról azonnal futottam a barátaim után és sikeresen meg is találtam Hermionet és Ront a szabadban az egyik padon, le ültem melléjük de pont akkor jöttek ki a Mardekár és a Griffendél kviddics csapat.

-Ebből baj lesz... -ingattam a fejem. Épp mikor fel néztem akkor vettem észre, hogy ott van Draco is, azonnal fel pattantam és Harry mellé álltam.
-Gond van Malfoy? -néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Képzeld! Én is csapattag lettem és ezt nézd... -mutatta felénk seprűjét... És a többi csapattagnak is az volt.
-De hisz ez nimbus kétezeregyesek! -szeppent meg Ron mikor ők is ide értek. -Honnan vannak?
-Draco apja adta őket! -nézett a fiúra Flint.
-Apámnak futtja a legjobbra... Nem úgy mint egyeseknek! -nézett Draco Ronra undorodva.
-De nálunk nem az kerül a csapatba aki eleget fizet hanem az akinek van hozzá tehetsége! -válaszolt Hermione felhúzott orral mire Draco csak elé sétált.
-Téged senki nem kérdezett... Te nyamvadt sárvérű!
-Ezért most meg fizetsz! -vette elő a pálcáját Ron. -Egyél csigát! -nyújtotta pálcáját de mivel neki el volt törve így saját maga kapta az átkot.
-Merlinre Ron! -csaptam a fejemre.

Mindannyian oda futottunk és kérdezgettük szegény fiút aki csak öklendezett majd végül ki hányt egy meztelen csigát.
-Azta! -fényképezett Collin. -Fordítsd meg Harry!
-Nem. Állj félre Collin! -emelte fel Harry és Hermione Ront.
-Menjetek Hagridhoz. Mindjárt megyek! -a barátaim el indultak én pedig dühösen Draco elé sétáltam. -Tényleg azt akarod, hogy megharapjalak, vagy esetleg jobban kedveled ha meg karmolásznak? Csak szólj tudod jól, hogy animágus vagyok! És esküszöm képes vagyok rá! -fujtattam a fiúra és én is elindultam Ronék után.

Mindannyian Ron mellett ültünk és vártuk, hogy Ron kapjon valamit ami segít rajta, lassan be jött a kunyhóba Hagrid és egy vödröt nyomott Ron kezébe.
-Sajnos ezt nem lehet elmúlasztani, meg kell várni míg ki jön az összes! -ült le velünk szembe Hagrid. -Potyogjon csak... Kit akart megátkozni?
-Malfoyt... Mondott valamit Hermionere.... Ahm... Valami... Nem tudom mit...
-Sárvérű. -vágtam rá.
-Igen azt! -bologatott Harry.
-Ezt nem mondjátok komolyan? -nézett rajtunk végig Hagrid.
-Mit jelent az, hogy sárvérű? -kérdezte érthetetlenül Harry.
-Nem tiszta vérű mágus. -vágta rá Hermione. -A mugli születésű embereket csúfolják így vagyis aki olyan mint én... De értelmes emberek nem használják ezt a szót!
-Egyes családok mint például Malfoy, azt hiszik ők jobb mint egyes családok. Hisz ők aranyvérűek azaz ők teljes mértékben varázsló családból vannak vagyis... A szülei varázslók. - magyaráztam el röviden.
-De hát ez... Szörnyű!
-Aranyvér mánia. -ingattam a fejem.
-És semmi alapja nincs! Nincs ma már olyan varázsló aki ne lenne fél vagy negyed vérű! Nah és melyik aranyvérű tud annyi varázsigét mint a mi Hermionénk? -nézett Hagrid a könnyező lányra. -Ezzel nem kell törődni. Csak fecsegnek azt amit akarnak!
-Malfoy csak zakkant ennyi! -álltam fel és át öleltem az innmáron mosolygó lányt. -A mosolygás jobban áll inkább ezt használd.

‧͙⁺˚*・༓☾»»--⍟--««☽༓・*˚⁺‧͙

Járkáltam össze-vissza a kastélyba ugyanis míg Harry és Ron bűntetésben voltak, Hermione pedig tanult így egyedül maradtam.
Épp az egyik folyosón sétáltam mikor valaki be rántott az egyik szobor mögé.
-Már megint? -néztem a hátam mögé ahol a két Weasley iker volt.
-Honnan...
-Múltkor is rám hoztátok a frászt és gondoltam megint ti vagytok azok... Ha nem akkor hülyén jöttem volna ki belőle. Mindegy is, mit szeretnétek?
-Csak egy icipici...
-kis tréfát! -néztek rám fülig erő mosollyal.
-Kit pézéztetek ki? -tettem keresztbe a kezem.
-McGallagony.
-És mi a terveztek?
-Majd meg látod! -kapta el Fred a csuklóm és elkezdett maga után húzni egészen a Griffendél toronyig.
Ők bementek valamiért amíg én kint vártam rájuk és fedeztem hátha jönne valaki de szerencsénkre senki nem tette erre felé a lábát így nyugodtan el gondolkodhattam.
-Hé! - bökött meg George. -Itt vagy? -aprót bolinottam és ismét el kezdtek maguk után húzni.

Az utolsó könnycseppem se elég? (Harry Potter ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora