Abba a terembe siettem ahol Lupin engem és Harryt tanított patronust idézni, ugyanis ma van az a nap mikor meg ígértem Draconak, hogy segítek neki.
Be nyitottam a terembe és ő akkor már ott állt és rám vigyorgott.
-Tanárnő!
-Ha ezt még egyszer ki mondod itt hagylak. - ingattam a fejem. Oda álltam Draconak a háta mögé és elmagyaráztam neki mit kell tennie.
Draco egy nagyot sóhajtott és be hunyta a szemét.
-Expetro Patronum! - kiáltotta de a pálcábol semmi nem jött.
-Erősebb jó emlék kell... - mentem mellé. - Gyerünk menni fog. - mosolyogtam rá.
-Expetro patronum! - mondta ismét de semmi. - Harrynek és neked egyből sikerült! - fakadt ki.
-Nem igaz. Nekem évekbe telt míg sikerült... Harry... Harry meg simán Harry... Neki elég volt édesanyánk és édesapánk emléke.... Nekem nem. - rántottam meg a vállam. - Nem baj ha nem megy... - simítottam végig a vállán. - Nem is csodálom... Lucius mellett fel nőni.... Egy apa aki sosem szeretett... - ingattam a fejem. - Többször is gyakorlunk és akkor menni fog... - mosolyogtam.
-Remélem.... - emelte fel a pálcáját és ismét elkezdtük.*****
A nagyteremben ültünk és ettünk... Kivéve persze Hermione aki egy hír lapot olvasott...
-Már megint meg csinálta! - kiáltott fel. - "A kevésbbé csinos Granger kisasszony, úgy tűnik a híres varázslókra vadászik. Legutóbbi zsákmánya, úgy tudjuk, nem kisebb személy mint maga a bolgár bajnok, Viktor Krum. Nem tudni, hogy viseli Harry Potter az újabb csapást!"
-Éppen úgy viseli, hogy Chon jár az esze. - vigyorogtam a testvéremre aki csak meg lökött.
-Csomag Mr. Weasleynek! - jött oda hozzánk egy kis gyerek és le rakta Ron elé a csomagot.... De a kis fiú nem ment el.
-Később Nigel! - lökte egy picit meg mire ő sóhajtva elment. -Ígértem neki egy autogramot tőletek... - nézett rám és Harryre... Nagyot sohajtottam és elkezdtem azt nézni, hogy mit kapott Ron... És egy nagy régi ruhát.
-Illik a szemedhez! - mosolygott Harry.
-Oh igen, egy szoknyát szerezzek neked? - mosolyogtam én is.
-Hagyjatok... - ment el és meg állt Ginny előtt. - Ez biztos a tiéd Ginny.
-Kell a fenének! Ez valami förtelmes!
-Az nem Ginnyé! - ingatta a fejét Hermione mire Ron vissza jött és kérdő tekintettel nézett rá. - Te kaptad! - néhány gyerek röhögött mire én csak gúnyos vigyorral néztem Ronra. - Ez egy dísztalár.
-Minek az? - nézett rá nagy szemekkel.Mindannyiunkat, akik Griffendélesek el hurcoltak egy terembe ahol fel szereltek egy zene dobozt... Azaz... Táncolunk.
-A karácsonyi bál, a Trimágus Tusa része... A legelső verseny óta! -magyarázta McGalagony. - Szenteste mi, házigazdák és külföldi vendégeink össze gyűlünk a nagyteremben és kulturált módon szórakozunk. Miután az iskolát fogják képviselni, elővárom, hogy el kerüljék minden fajta botlást! Ezt szó szerint értem, ugyanis a bál leglényegesebb programja a tánc. - egy nagyot sohajtottam és Dracora gondoltam, hogy nem mehetünk együtt a bálba hisz akkor tuti, hogy le bukunk. - Griffendél Godric haza közel tíz évszázada a varázsvilág osztatlan tiszteletét élvezi. -Nem engedem, hogy maguk szégyent hozzanak erre a névre azzal, hogy úgy viselkednek mint megannyi barbár, bugyuta, bárdoltalan bohóc.(Írói szerek. :"...by behaving like a babbling, bumbling band of baboons" aki nem érteni miért ilyen nehéz)
- nagy szemekkel néztem a tanárnőre.
~Ezt mégis hogyan mondta ki? - csóváltam a fejem és hallottam, hogy a hátam mögött lévő Weasley ikrek is ezt parodizálják ki.
-Táncolni nem más mint engedni, hogy a testünk lélegezzen! Minden lány lelkében egy hófehér hattyú szunnyad, mely kitörni vágyik és szárnyalni kész! - nézett rajtunk végig. - És minden fiúban egy oroszlán készül felszegni a fejét.... Mr. Weasley! - ment oda Ronhoz.
-Tessék?
-Jöjjön, kérem! - állította fel és vissza mentek a terem közepébe mire én elmosolyodtam. - Helyezze a jobb kezét a derekamra! - Ron csak ott állt így helyette a tanárnő rakta oda. - A másikat meg adja! - Ron meg fogta a kezét és elkezdtek keringőzni mire én nem tudtam nem felkuncogni. - Fel állni! Mindenki válasszon párt! - hirtelen valaki le támadott hátulról és be vitt a pálya közepére.
-Te legalább tudsz táncolni! - nézett rám George mire én csak elmosolyodtam és elkeztünk táncolni.... Nem értettem, hogy George miért mondja, hogy nem tud táncolni hisz tényleg nagyon jól csinálta és végre nem hülyéskedte el -lehet cska azért mert tudta, hogy akkor le ütöm-, bár azért tánc közben beszélgettünk és persze néha-néha direkt félre lépett.A hetek csak teltek és szépen lassan lett mindenkinek párja már csak néhány volt aki még egyedül rótta a folyosókat, hogy menjen valakivel, én mivel nem mehettem Dracoval így George jött oda hozzám akit csak ölelgettem örömömbe, hogy nem egyedül kell menjek.
A tél be köszöntött és Harry épp az nap akart elhivni de szegénynek nemet kellet mondjak hisz én Georgeal mentem.
Időközben meg érkezett a bál napja és én ide-oda rohangáltam és dobáltam a ruháimat hisz semmi olyat nem hoztam ami erre az alkalomra jó lenne... Azonban hirtelen meg jelent előttem egy őz patronus.
-Gyere a bájitaltanterembe, adok valamit. - üzente mire én azonnal elkezdtem arra futni hisz alig volt időm.
Be toppantam és ott állt apám egy gyönyörű napraforgó színű ruhával.
-Te jóságos Merlin... - mentem oda.
-Nem igen mondtam neked, hogy ez ebben az évben lesz, így ezt nem adtam még oda neked. Régóta meg van... De csak most adom oda! - nyújtotta át mire én át öleltem őt és ki vettem a kezéből a ruhát. - Nah menj! - lökött meg mire én vissza rohantam a szobámba és felkaptam magamra a ruhát és magamra fújtam egy kis parfümöt amit Hermione ágyáról szedtem és a lány pont akkor jött be.
-Atya ég... Ryell te gyönyörű vagy! - állt elém.
-Köszönöm, de te is az vagy! - néztem rajta végig és egy fodros rózsaszín ruhát viselt.
-Egy kis smink nem kell? - emelte fel a szemöldökét mire én a fejemet ráztam.
-Isten mencs! Nah gyere menjünk! - fogtam meg a kezét és a nagy terem felé kezdtünk menni.-Vigyázz! - kapott el mikor majdnem le estem a lépcsőn. - Soha nem volt rajtad magassarkú?
-Nem. Ekkora nem! - néztem meg a talpam és legalább öt centi volt a sarok.
-Ez annyira még nem nagy Rey (Írói szerk: ki ejtés: "Réy" ) . - ingatta a fejét.
-Köszi 'Mione de én ezektől inkább távol tartom magam. Nem éppen... Nőies fajta vagyok... - ingattam a fejem de akkor meg érkezünk és lassan le mentünk a lépcsőn és jó néhányan minket néztek majd elénk állt Krum aki elvitte Hermionet.
-Üdvözlöm a hölgyet! - ölelt át hátulról George és kezet csókolt nekem.
-Oh Georgie! A végén el pirulok! - kezdtem el legyezni magam és mind a ketten fel röhögtünk.
-Nah menjünk! - karolt át és indultunk a terembe ahol már nagyban keringöztek mi is be álltunk ahol George bár már nem rontotta el a koreográfiát csak be nem állt a szája. Amikor a zene le lassult a fiú magához húzott és át ölelt...
-Hugi? - hallottam a hangját.
-Hmm?
-Ígérd meg, hogy azért vigyázol magatokra... - suttogta mire én bólogattam. - Akkor jó... Nem akarom el veszíteni se Harryt se a hugomat.
-Hidd el én örök életre a nyakadon fogok lógni.
-Hát ezt reméltem is. Fred és én előre örülünk!
-Mind a ketten a halálba fogtok menekülni tőlem. - mosolyogtam.
-De legalább hárman öregszünk meg egyszerre, nem?
-De... És ezt meg is ígéred? - néztem fel rá.
-Meg. - bólintott. - És most menj tőlem távolabb mert most úgy nézünk ki mint két szerelmes pár, és mintha pont lekapni készülnélek. Ami... Nem éppen jó pont hisz a húgom vagy. - fel kuncogtam és távolabb mentem a fiútól.A keringőzés után jött a Rock ahol én és George szét ráztuk a fejünket így az én konytom totál tönkre ment... De mikor hátra néztem Hermione nem volt a hátam mögött így elmentem megkeresni őt... És ott ült a lépcsőn és sírt.
-'Mione... - húztam fel őt onnan.
-Ne Rey.... Egyedül akarok lenni... - sóhajtott és itt hagyott.
-Szép... - ingattam a fejem.
-Elszöktél. - jelent meg George.
-Igen Hermione eltűnt én pedig meg kerestem... De nem éppen volt jó hangulatban.
-Lányok... - forgatta a szemét mire én rá kaptam a tekintetem. - Mármint lányos.... Lányok? - nevetett fel kínosan.
-Annyira hülye vagy Weasley... - ingattam a fejem.
-De azért szeretsz? Ugye hugi?
-Még jó hogy! - mentem oda hozzá.
-De nincs kedved táncolni. Ugye?
-Túl jól ismersz...
-Lassan hat éve igen. - mosolyodott el.
-Úristen... - ültem le a lépcsőre. - Már hat éve?
-Nem ma volt igen. - ült le mellém. - Akkor kezdtük a Roxfortot! - vigyorgott.
-Olyan mintha tegnap lett volna... - dőltem a vállára.
-Tisztán emlékszem.... Mikor meg tudtuk, hogy Piton nevelt lánya vagy...
-Ki akartatok tagadni... Igen! De aztán el mondtátok, hogy ez csak vicc volt és soha nem tennétek ilyet. Tudom. - szakítottam őt félbe.
-Szép emlékek...
-Azok.... - sóhajtottam egy nagyot.*****
Amikor fáradt lettem fel mentem a hálókörzetbe és le dobtam magamról minden ruhát és fel kaptam magamra az alvós ruhám és bele dőltem az ágyba ahol egyből el nyomott az álom
ESTÁS LEYENDO
Az utolsó könnycseppem se elég? (Harry Potter ff.)
FanficEgy lány... Akit túl élte a halálos átkot ikertestvérével... Ám míg testvérét Dursley-ékhez vitték őt Piton vitte magával mikor ott járt az nap mikor az átok elsült.... Piton nem tudta őt ott hagyni így elhozta és ő nevelte fel... *Minden vasárnap ú...