!DİKKAT! !SMUT VAR!
"Hayır, tabii ki bunu kabul etmem. İkimizin evi olacaksa parayı da ikimiz ortak vermeliyiz."
Harry, Louis'nin yatağından aşağı doğru başını sarkıtmışken, Louis ise yerde bağdaş kurmuş sevgilisinin güzel yüz hatlarını izliyordu.
"Tamam, peki o zaman. Liseyi bitirmemize üç ay kaldı. Üniversite başvurunu nereye yapacaksın? Liseden sonra aynı eve çıkmamız kulağa harika gelse de eğitimin ne olacak Harry?" diye sordu Louis.
Harry bir süre düşündükten sonra umursamaz bir şekilde, "Üniversite okumayı düşünmüyorum zaten. Burs kazanmam çok zor. Biliyorsun, notlarım pek parlak sayılmaz. Zaten istediğimiz bir bölüm de yok. Sadece," dedikten sonra Louis'ye gülümseyerek devam etti.
"Sadece küçük bir pastaneye sahip olma fikri çok hoşuma gidiyor. Yemek yapabiliyorum falan ama kurabiye ve o tarz şeyleri yaparken daha mutlu oluyorum. Sanırım gelecek planım bu."
Louis bebeğini yüzü un kaplı bir şekilde kek yaparken hayal edebiliyordu. Ya da küçük tatlı kurabiyeler.
"Sen bunu gerçekleştirirken de ben yanında olacağım, Harry. Her dakikasında sana destek olacak ve pes etmemeni söyleyeceğim," dedi ve uzanıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
Harry gamzelerini göstererek gülümserken hızla yataktan kalktı ve Louis'nin karşısına oturdu.
"Ben de sen dünya yıldızı olurken seni destekleyeceğim ve en büyük hayranın olacağım. Hatta şimdiden öyleyim bile. Veee sahne arkasında konserini bitirmeni bekleyeceğim. Böylece evimize birlikte gidip senin yorgunluğunu atman için küçük tatlı şeyler yapabilirim."
Louis bu fikri sevmişti. Hayalleri büyüktü evet ama imkansız değildi. Harry de imkansız geliyordu başta. O yüzden bu hayalinin de gerçekleşmemesi için bir neden yoktu.
Louis sağ elini Harry'nin yanağına yaslayıp parmaklarını yüz hatlarında gezdirmeye başladı. Parmakları önce çıkık çene hattında oyalandı. Oradan da burnuna, gözlerine ve alnına çıktı. Ezberlemek ister gibi her bir ayrıntıyı uzun uzun izledi. Dudaklarıyla ise parmaklarını değil de kendi dudaklarını buluşturdu.
Bir süre sonra Harry alt dudağını dişleriyle ezmeye başlayınca Louis inleyerek geri çekildi.
"Sonlandıramayacağın şeyler başlatma Harry."
Ses tonu uyarıcıydı. Ama Harry dinlemeyip uzandı ve dudaklarını boynuyla buluşturdu. Çenesinden köprücük kemiğine kadar öpücükleriyle bir yol izledikten sonra aynı yerlerde dilinin ucuyla ince bir çizgi çizdi. Louis ise sevgilisine daha fazla alan yaratmak için başını yana atmış anın keyfini çıkarıyordu.
Harry maviliyi çevik bir hareketle altına aldıktan sonra kendi bacaklarını sevgilisinin belinin iki yanına yerleştirdi. Kucağında rahat bir pozisyona geçtikten sonra başını tekrar eski konumuna getirip ıslak yerleri dişleriyle çekiştirdi, emdi ve morlaşana dek bu işleme devam etti.
Birkaç dakika sonra geri çekilip eserini hayranlıkla süzerken Louis'nin fısıldayarak "Neredeydin?" dediğini duydu.
Aklı karışmıştı. 'Neredeydin' derken ne demek istiyordu ki şimdi?
Kaşlarını çatıp düşünmeye başladı. Ne demesi gerektiğinden emin olmadığından açıkça Louis'ye sormak üzereydi ki aklına gelen anıyla durdu. Hatırlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖀𝖓𝖐𝖓𝖔w𝖓 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗 // 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚
FanficLouis: Fazla bir şey yapmana bile gerek yok beni bir dokunuşla baştan çıkarabilirsin bebeğim ya da Louis, 4 senedir platonik olduğu Harry'e sonunda aşkını itiraf ediyor. Fakat ufak bir problem var ki Harry düz (ya da öyle sanıyor) [ texting // düz...