XLII

2.2K 187 150
                                    

Niall elindeki çikolatadan bir ısırık daha alırken karşısındaki genci süzdü.

Özenle arkaya atılmış kuzgun rengi saçları, kirli sakalları ve sert ela gözleriyle oldukça tehlikeli bir havası vardı. Ne kadar Liam sevgilisinden oldukça tatlı ve neşeli diye bahsetmiş olsa da, Niall'n karşısındaki genç pek de o tanıma uymuyordu.

"Dediğim gibi, dün oldukça ciddi bir konuşma yaptım. Liam'a attım zaten ekran görüntülerini."

Liam başını onaylarcasına sallayınca devam etti.

"Bak inanmıyorsun biliyorum ama Harry, Louis'e karşı bir şeyler hissediyor. Sadece bu duygular ona birazcık yeni. Daha önce değil bir erkeğe bir şey hissetmek, o gözle bile bakmadı. Bunun onun için ne kadar zor olduğunu anlasana dostum." dedikten sonra omzuyla Zayn'e vurup gülümsedi.

Zayn geldiğinden beri belki de gözlerini binince kez devirdi. Bu çocuk gereksiz yere fazla neşeliydi. Ve bu Zayn'in sinirlerini bozuyordu.

"Anlıyoruz Niall. Fakat Louis Harry'den gelen en ufak bir samimi hareketle bile umut buluyor. Harry'nin cesareti yoksa uzak durması gerek. Louis 4 yıldır yeteri kadar acı çekti. Ve arkadaşımızın daha fazla üzülmesini istemiyoruz."

Liam, Niall'a sempatik kahve gözleriyle tatlı tatlı bakıyordu. Niall ve Liam iyi anlaşmıştı. Zayn'in sinirini bozan bir diğer şey de buydu. Bazen Harry ve Louis konusu dışında da  telefonda saatlerce konuşuyorlardı. Ve hayır kıskanmıyordu, birazcık bile.

"Pekala yeter bu kadar. Sen," deyip işaret parmağını sevgilisine gülümseyen sarışına doğrulttu.

"Sen bu işin peşini bırakıyorsun ve bir daha bu konuyla alakalı tek bir kelime etmiyorsunuz." Son cûmlesini derken de sevgilisine dönmüştü.

"Bu iş olmaz. Arkadaşının sevgilisi var ve Louis'le flörtleşip duruyor." Niall'ın bir şeyler söylenmeye yeltendiğini görünce hızla devam etti.

"Ve sakın bana 'bu hisler ona yeni' zırvalığını tekrar açma. Louis onun hislerini pratik yapacağı bir deneme tahtası değil!"

Niall oflayarak Liam'a yardım için baktı.

Liam koluna nazikçe dokunarak "Zayn bence bırakalım kendi aralarında çözsünler. Biz uzak duralım,ha?" dedi.

"Evet, siz ikiniz uzak durun. Ama ben Louis'in zarar görmesine izin vermeyeceğim. Yeterince bekledim." derken oldukça ciddiydi.

"Bak, gel bir anlaşma yapalım."

Sarışın olan oturdukları çimenlere daha da yayıldı ve yanındaki suyu kafasına diktikten sonra devam etti.

"Biz uzak duralım." Zayn'in zafer kazanmışçasına sırıtmasıyla hemen ardından ekledi.

"Tabii sen de dahil. Ve eğer Harry, Louis'i üzecek bir şey daha yaparsa istediğini yaparsın. Hiçbirimiz karışmayız."

Bunu dün Harry'le kendinden beklenmeyecek kadar ciddi olarak yaptığı konuşmaya dayanarak söylemişti.

Arkadaşının bir seçim yapacağını ve bu işi uzatmadan bitireceğini umuyordu. Aksi takdirde Zayn'i kim nasıl zaptedebilirdi, bilemiyordu.

"Güzel fikir Niall!"

Liam yumruğunu omzuna sertçe geçirip gülünce yüzünü acıyla buruşturdu.

O da aynı sertlikle Liam'a vurunca aralarında ufak bir yumruklaşma savaşı yaşandı. Liam Niall'ın üzerine atlamış yumruk atmaya çalışırken, Niall çime uzanmış Liam'ın saçını çekip kahkaha atıyordu.

Zayn elleriyle yüzünü kapattı ve Harry'e içinden okkalı bir kûfür daha etti. Kendi yetmiyormuş gibi bu sarışını da bela etmişti şimdi başlarına.

İkiliyi zorlukla ayırırken ellerini  kalkmaları için uzatmıştı.

Iki genç uzatılan eli tutup kalkınca da Zayn kahkaha atmaktan yüzü kızarmış olan Niall'a baktı.

"Kabul."

Liam ve Niall aynı anda gülümseyip beşlik çaktı.

"Ama tek bir hata."

Parmağını tehditkarca salladı.

"Tek bir hata ve kıvırcığın işi biter."

Ikisi de hızla onayladıktan sonra uzanıp çantalarını almışlar ve ilerlemeye başlamışlardı.

Liam ve Zayn ele ele tutuşup yürûrken Niall geri de kalmış çimlerdeki çöplerini topluyordu.

İşini bitirince de ondan fazla uzaklaşmamış sevgililere doğru koştu ve zıplayarak aralarına girdi.

"Ee dondurmaları kim ısmarlıyor?"

𝖀𝖓𝖐𝖓𝖔w𝖓 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗 // 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin