smut tarzı içerik var!
"Tanrım Daisy'nin suratını gördün mü? Hayalet görmüş gibiydi," deyip odasının kapısını ardından kapatan Louis kıkırdadı.
Harry gözlerini devirip, "Evet, görmez olur muyum hiç. Yemin ederim hayatımda hiç bu kadar utandığımı hissetmemiştim Loueh," diyerek elleriyle yüzünü kapattı.
Louis bu duruma kahkaha atmak istiyordu ama sevgilisinin onu öldüreceğini bildiğinden kendini tuttu.
Harry, Louis'yi baştan sona bir kez süzdükten sonra elini beline koyarak hesap sorarcasına, "Hani yorgundun sen? Bana öyle görünmedin. Tam tersi fazla enerjiksin,"dedi.
Louis yalanının ortaya çıkmasından etkilenmeyerek sevgilisine doğru yürüdü ve omuzlarından itti. Dengesini kaybeden Harry gerisin geri yatağa düştü. Kafası karışan Harry hesap sormak için ağzını açmıştı ki kendi dudaklarının üzerinde Louis'nin yumuşak dudaklarını hissedince bunu ertelemeye karar verdi.
Dudakları senkronize bir şekilde hareket ederken Louis diz çöktü ve Harry'nin uzun bacaklarının arasına yerleşerek elini dar pantolonunun düğmesine ilerletti.
Harry şaşkınlıkla geri çekilip sevgilisine baktı.
"Ne yapıyorsun Loueh?"
Mavili keyifle, "Sana kendimi affetireceğimi söyledim güzelim, unuttun mu?" dedikten sonra çekici bir şekilde göz kırptı.
Harry eridiğini hissediyordu. Bunu beklemiyordu.
Heyecandan titrereyen ellerini nereye koyması gerektiğinden emin değildi. O yüzden iki yanına koyup onlardan destek aldı.
Louis pantolonunu indirirken Harry bayılacağını düşünüyordu. Derin nefesler alıp veriyor, birazdan gerçekleşecek şeyin düşüncesiyle bile erekte olmaya başladığını hissediyordu.
Louis sevgilisini biraz sinir etmeden rahatlatmamaya karar vermişti. O yüzden baksırının üzerinde parmaklarını gezdirirken gözlerini yeşillere dikmişti. Harry inlememek için dudaklarını ısırıyordu.
Louis karşısındaki görüntüden haddinden fazla keyif alıyordu. Elleri belli bir ritimle ereksiyonu okşarken Harry'nin kapanan gözleri, dik tutmakta zorlandığı kafası ve ısırdığı koyu pembe dudaklarıyla kendinden geçmişti.
Elinin altındaki kabarıklık artınca Louis ellerini baksırın lastiğine götürüp yavaşça indirdi.
"Louis bir şeyler yap," diye inleyen sevgilisine uyup önce dilinin ucuyla baştan sona bir çizgi çizdi. Penisin ucunda gelmeye başlayan ön sıvıyı emdikten sonra Harry kendini tutamadı ve boğukça inledi.
Kıvırcık gencin bacakları hafiften titremeye başlamıştı bile.
Louis yeşilli genci deli ederek diliyle penisin başına daireler çiziyordu. Bu hareketiyle Harry ellerini sevgilisinin saçlarına daldırıp avucuna dolan saç tutamlarını sertçe çekti. Louis bunu sevmişti.
Başını emip bıraktıktan sonra yükseldi ve dudaklarını Harry'le buluşturdu. Harry aceleyle karşılık vermeye başlayınca mavili geri çekildi ve sırıtarak eski pozisyonuna döndü.
Ani bir hareketle alabildiği kadarını ağzına aldı ve açıkta kalan derinin etrafına sağ elini doladı. Harry'den çıkan küfürle karışık inleme doğru bir iş yaptığını kanıtlıyordu. Kafasını aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı. Önce çok yavaş başlasa da bir süre sonra hızlanmıştı.
Yeşillinin bacakları şiddetle titremeye başlayınca Louis daha da hızlandı. Saçlarındaki ellerin tutuşu sıkılaşmıştı ve bu durum onu acayip tahrik ediyordu.
Birkaç dakika sonra Harry sarsılarak geldi. Louis o sırada gözlerini sevgilisine çevirmişti.
Kafası geriye düşmüş, gözleri zevkten kaymış ve dudakları kıpkırmızıyken çok baştan çıkarıcı görünüyordu.
Ağzına gelenleri iğrenmeden yutarken sevgilisi gözlerini açmış ona hayranlıkla bakıyordu. "Tanrım!" diye sayıklayan gence gülümseyip dizleri üzerinden kalktı ve elinin tersiyle dudaklarımı silerken göz temaslarını kesmedi.
"Affettirebildim mi kendimi bebeğim?"
Harry karşısında inanılmaz bir varlık varmış gibi yarı şok yarı hayranlıkla sevgilisine baktı ve "Bir an için cennete yükseldim sandım Loueh," dedi.
Louis gülümseyerek baksırını ve pantolonunu üzerine çeken sevgilisinin yanına uzandı. Kollarını ona dolarken kıvırcıklarının arasına yüzünü gömdü.
"Senin için bir şey yapmamı ister misin?" diye soran sevgilisine başını olumsuzca sallayarak yanıt verdi.
"Sadece burada böyle uzansak yeter."
Pozisyonlarını bozmadan liseden sonra ne yapmak istedikleri hakkında konuştular. Harry ne yapmak istediğinden emin değilken, Louis şarkıcı olmak istediğini söyledi. Şarkılarıyla insanlara bir şeyler hissettirme fikrinin kulağa ne kadar harika geldiğinden bahsetti.
Günün sonunda yine aynı yatakta uykuya dalmadan önce lise biter bitmez aynı eve çıkacaklarına dair sözleşmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖀𝖓𝖐𝖓𝖔w𝖓 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗 // 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚
FanfictionLouis: Fazla bir şey yapmana bile gerek yok beni bir dokunuşla baştan çıkarabilirsin bebeğim ya da Louis, 4 senedir platonik olduğu Harry'e sonunda aşkını itiraf ediyor. Fakat ufak bir problem var ki Harry düz (ya da öyle sanıyor) [ texting // düz...