Louis kapıda dikilmiş şaşkınca arkadaşının sinirli suratına bakıyordu.
Zayn ise sabırsızlıkla kapıdan çekilmesini ve ona içeri geçecek bir boşluk açmasını bekliyordu. Arkadaşının suratındaki şaşkınlık ifadesinin nedenini anlamadığından daha da sinirlenerek homurdandı.
"Lütfen siktiğimin evine girebilir miyiz artık Louis!"
Louis kendine yeni yeni gelerek ela gözlünün geçebileceği kadar kapıyı açtı. Zayn içeri girince de beraber salona doğru ilerlediler.
Cevabından korksa da çekine çekine sordu mavili.
"N'oldu Zaynie? Bu suratının hali ne?"
"Demek haberin yok!" diye kükreyince arkadaşı, mavili oturduğu yere sindi.
"Gerçekten haberim yok Zayn. N'oldu?"
Kızgın bir boğaya benziyordu Zayn şimdi. Kelimenin tam anlamıyla burnundan soluyordu.
"O LANET CIVCIV VE LIMA NE BOKLAR KARIŞTIRIYOR BILMIYORDUN YANI?!"
Louis önce idrak edemedi kelimeleri. Sonra Lima'nın Liam'ın lakabı olduğunu ve ancak sinirlenince kullandıklarını hatırladı.
Peki civciv kimdi?
"Liam ve kim? Doğru dürüst anlatsana şunu Zayn!"
Eh, Harry'le buluşacağını öğrenmemiş olması iyiydi ama sevgilisinin onu bu derece kızdıracak ne yaptığını merak ediyordu Louis.
"Harry'nin yanındaki sarışın işte!"
Louis daha ne kadar şaşırabilirdi emin değildi.
"NE?" Sesi boş evde yankılandı.
"Ya! Aynı tepkiyi ben de verdim."
Louis sabırsızca sordu.
"Tanrı aşkına bu ikisi ne alaka?"
Derin bir nefes aldı ve oturduğu koltukta iyice arkasına yaslandı.
Konuşmadan önce gözlerini tavana dikti.
"Parktaydık ve Liam'ın telefonundan müzik açacaktım. O sırada mesaj geldi. Niall ismini görünce önce anlamadım. Daha doğrusu ikisinin arkadaş olabileceğini düşünmedim. Bilirsin onun tüm arkadaşların tanıyorum."
Buraya kadar sorun yok diye düşündü Louis. Zayn'in sevgilisine bu yüzden kızabileceğini de düşünmüyordu zaten.
"Beni sinirlendiren o civcivle arkadaş olması değil. Ikisinin yaptığı PLAN"
Tamam işte şimdi olayın seyri değişiyordu.
"Seni ve Harry'i buluşturmak için plan yapıyorlardı. TANRIM! Inanabiliyor musun? SEN VE HARRY'I"
Louis şok içinde arkadaşının suratına bakıyordu. Bu kesinlikle beklediği bir şey değildi. Niall ve Linda arkadaş değil miydi? Öyleyse ne diye Harry ile kendisini yakınlaştırmak istiyordu ki?
Louis sıkıntıyla ellerini saçlarından geçirdi. Kafasını iki elinin arasına alıp Zayn'in devam etmesi için başını salladı.
"Ilk Niall ona mesaj atmış ve seni merak ettiğini söylemiş. Kesin o sikik kıvırcık zorladı."
Hâlâ mantıklı gelmiyordu. Onu neden merak etsindi ki Niall?
"Liam ona inanmamış ve asıl nedenin bu olamayacağını falan söylemiş. O da Harry'nin sana bakışlarında bir şeyler olduğunu ve seni önemsediğini falan zırvalamış. SAÇMALIK!"
Kalbi bu düşünceyle yerinden çıkarmışçasına atmaya başladı.
Harry'nin onu arayıp buluşmak istemesi ve şimdi de bu..
Rastlantı olamaz, olmamalı.
Louis elinden olmadan gülümseyince Zayn ona dik dik baktı.
"Ne gülüyorsun sen? Komik mi lan bu?!"
Louis başını ne kadar olumsuz yönde sallasa da dudaklarındaki gülümseyişi silememişti.
"Her neyse. Asıl olay şu ki, yarın okul çıkışı bir kafede buluşup plan yapacaklarmış. Delirdim Louis! Inan o mesajları hiç okumamış olmayı istedim. Biz Harry'nin sana yaşattıklarını ona ödetmekten bahsediyoruz, Liam gidip onun arkadaşıyla plan yapıyor."
Mavili oturduğu koltuktan kalkıp Zayn'in yanına ilerledi.
"Bu kadar takılma Zayn. Elbet Liam bunu bize söylerdi. O senden bir şey saklayamaz ki! Hem benim iyiliğimi düşündüğü için yapmış." Arkadaşını rahatlatmak istercesine elini omzuna koydu.
"Peki böylesi en iyisi mi olacaktı Lou? O herifle birlikte olsan seni kırmayacağını nereden bilebiliriz ki?"
Sesi daha yumuşak çıkmaya başlamıştı esmer olanın.
"Bilemeyiz Zayn." Biraz durakladıktan sonra ise devam etti. "Hem Liam'a kızma lûtfen. Eminim bize söyleyecekti. Arkamızdan iş çeviremez ki eline yüzüne bulaştırır. Plan kursalar 2.gün ağlayarak bizden özür dileyip tüm planı ifşa eder"
Zayn sırıtmaya başladığına göre siniri geçmişti.
"Hadi kalk. Gidiyoruz Lou."
Mavilinin bileğini tutarak kapıya doğru ilerledi.
"Nereye gidiyoruz?" Sesi istediğinden daha telaşlı çıkmıştı.
"Biraz içeceğiz işte. Beni yalnız başıma bırakma Lou."
Dudaklarını büzerek onay beklerken bir anda odak noktasını Louis'in kıyafetlerine ve yapılı saçına çevirdi.
"Bir yere mi gidecektin sen?"
Louis evet demek istiyordu ama Zayn'in buluşacağı kişinin kim olduğunu öğrenince vereceği tepkiden korktuğu için cevaplamamayı tercih etti.
"Hiç. Hiçbir yere."
Zayn inanmamışçasına mavilere bakarken Louis elinden tuttuğu gibi kapıya sürûkledi.
"Hadi Zaynie. Biraz dağıtalım, ha?" diyerek arkasından sürûklediği arkadaşıyla kapıdan çıktı.
Harry'e gelemeyeceğine dair mesaj atmayı unutmamayı da aklına not etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖀𝖓𝖐𝖓𝖔w𝖓 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗 // 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚
أدب الهواةLouis: Fazla bir şey yapmana bile gerek yok beni bir dokunuşla baştan çıkarabilirsin bebeğim ya da Louis, 4 senedir platonik olduğu Harry'e sonunda aşkını itiraf ediyor. Fakat ufak bir problem var ki Harry düz (ya da öyle sanıyor) [ texting // düz...