XXXVII

2.3K 193 213
                                    

Her şey olacağına varır. Biri ya da bir şey senin için doğruysa eğer, hayat o şeye ya da o insana seni daima götürür. Bütün engellere rağmen o yolun sonuna varırsın. O yolun sonu insana, her şeye değermiş dedirtir. Bunlar olur, olacak. Sadece zamanı var. 

Louis, Harry'den zihnini uzaklaştırmak için biraz kitap okumak istemişti fakat daha ilk sayfasına okuduğu bu cümleler onu etkilemiş ve aklından bir türlü çıkmamıştı. Ya Harry onun için doğru insan değilse ve tüm bu zaman boyunca bir hiç uğruna kendini hırpaladıysa? Kitabın amacına uymayıp tam tersine aklını daha çok Harry'e  çektiğini fark edince de yerine geri koydu. 

Daha sonra aynı raftan başka bir kitap seçmişti. Eline rastgele aldığı bu kitap ise Harry'nin en sevdiği kitaptı. İki sene önce onun elinde bu kitabı gördüğünde hemen aynısından alıp defalarca okumuştu. Gülümseyerek kitabın ilk sayfasını açtığında ayaklarının dibine bir not düştü. Merakla eğilip notu aldı ve okudu. 

''Bu gece yatarken edeceğim dua; Biliyorum kitap okumayı benden çok seviyorsun. Benden daha fazla sevdiğin yüzlerce şey var hatta.. Elinden düşürmediğin bu kitap olayım, o olmasa da ara sıra o güzel elinin değeceği kütüphanedeki herhangi bir kitap olayım... H.E.S. ''

Louis gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Yeşil gözlüye olan aşkı yıllardır hiç eksilmemiş tam tersine artmıştı. Nasıl olurdu da bir başka insana bu derece bir sevgi besleyebiliyordu kendi de anlamıyordu. 

Derin bir nefes alıp kitabı baş ucunda duran komodinin üzerine bırakıp kendini yatağa attı. Kendisinden kaçsa bile gözlerini kapayınca yeşil gözleriyle ona içtenlikle bakan suratı görmeyi bırakamıyordu. Elinde olsa yapardı ama maalesef ki bu onun elinde olan bir durum değildi. 

Telefonundan yükselen zil sesiyle dikkati dağılmıştı. Uzanıp kimin aradığına baktı. Önce şaşırdı sonra ise gerildi. Kesinlikle Harry'nin aramasını beklemiyordu.

Cevap verip vermeme arasında gidip gelse de titreyen parmaklarıyla aramayı cevapladı. 

İlk birkaç saniye sadece nefes alış-verişlerini dinledikten sonra karşı taraftan gelen boğuk ses onu heyecanlandırdı. 

''Louis?''

Sanki telefonun diğer ucundaki kişinin Louis olup olmadığını kontrol ediyor gibiydi. 

''Evet?'' 

Oldukça kısık çıkan sesine lanet ederek devam etti. 

''Ne var Harry?'' 

Sesinin bu sefer de istediğinden daha soğuk çıktığını fark etti. 

''Seni merak ettim Lou.''

İster istemez kalp atışları artmıştı mavilinin. 

''Neden ki Harry? Sana aşık olan bu umutsuz ergen ve onun önemsiz olan duygularını neden umursuyorsun?''

''Öyle deme Lou. Onları kastetmediğimi biliyorsun.'' Sesi neredeyse acı çekiyormuş gibi geliyordu.

Louis fısıldayarak ''Zaten umrumda da değil Harry. Hatırlarsan sana daha önceden demiştim. Ben gurursuz biriyim. Ne yaparsan yap sana kırgın kalamıyorum.'' dedi.

Harry bunu duymamazlıktan geldi. 

''Bugün planın yoksa benimle bir yere gelir misin Lou?''

Kalbi evet diye bağırırken beyni hayır diye isyan ediyordu. Ama ne yazık ki Louis'i kontrol eden beyni değil kalbiydi.

''Olur. O zaman 1 saat sonra buluşalım mı?''

''Evet iyi olur.'' dedikten sonra hızla ekledi kıvırcık. 

''Ah, unutmadan! Engeli kaldırır mısın Louis? Lütfen?''

Louis aslında neden engel attığını da anlamıyordu. Engel atıp daha sonra tekrar onu görmek, ona ulaşmak için çabalıyorsa engelin ne anlamı kalıyordu? 

''Pekala. Görüşürüz Harry!'' 

Sevdiği adam onunla kendi isteği ile buluşmak istiyordu ve bu mavilinin kalbini deli gibi attırmak için yeterli bir nedendi. 

Telefonu kapattıktan sonra hızla ve heyecanla dolabına ilerledi. İçinden beyaz tişörtünü, siyah skinnysini çıkarıp üzerine geçirdi.

Yalpalayarak banyoya ilerleyip saçını düzeltti. Dişlerini fırçalarken ise aklına Zayn geldi. 

Eğer O'nunla buluşacağını bilseydi elinden kurtulamazdı en yakın arkadaşının. 

Bilmesine gerek yok diye düşünüp omzunu silkti Lou. İşlemlerini tamamlanınca durdu ve üst rafta duran oldukça pahalı parfümüne uzandı. Bunu kullanmanın zamanı sonunda geldi diye sevinirken kapı çalındı. 

Louis koşarak kapıya ulaştığında ise sanki ne halt yediğini biliyormuşçasına sinirli bir şekilde ona bakan Zayn'i bulmak planları arasında yoktu.

𝖀𝖓𝖐𝖓𝖔w𝖓 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗 // 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin