JIMIN
Harapni lehetne a feszültséget. Jin gyújtást ad, hogy a légkondit benyomhassa, majd kényelmesen elhelyezkedve várakozó pozícióba vágja magát. Felvont szemöldökkel nézek rá, hogy szólaljon meg végre, vagy akármi, de Jin csöndben van.
- Kibököd még ma, miről akarsz beszélni vagy barkochbázunk?
- Mesélj nekem erről a lányról - mutat Haeri kollégiuma felé. Lángolni kezd az arcom. - Őszintén érdekel, Jimin és most nem csak azért, hogy a mondandód után alaposan kimossam az agyad.
- Még a középiskola első felében ismertem meg, évfolyamtársak voltunk. Két évig a barátnőm volt, aztán eljöttem és hét év elteltével találkoztunk most.
- De nem először. Gondolom mikor múltkor el kellett jönnöm érted, akkor is nála voltál.
- Nem, csak bementem a munkahelyére. Aznap még nem beszéltünk.
Igazából szeretném tartani a számat, ahogy megígértettem Bo-val és Sejin-nel korábban, de Jin mellett képtelen vagyok befogni.
- Mi ez az egész? - néz rám kérdőn, komolyan nem érti. - Miatta voltál kifordulva magadból az elmúlt két hétben?
- Hiába próbálnám meg elmagyarázni, ezt a részét úgysem értenéd.
- Tégy egy próbát!
Kibámulok az autóból, azt a néhány járókelőt figyelem, akik még az utcákon vannak és valahová tartanak. Bo-n kívül Jin lesz a második, aki most tudomást szerez Haeri-ről. Ömleni kezdenek belőlem a szavak és minden egyes mondat után megkönnyebbülök. Csak a mondandóm végén realizálom, mekkora súlya van a titkoknak és a ki nem mondott szavaknak. Az üléshuzatot piszkálom, számolom a lámpák villogását és a másodperceket, míg Jin végre valahára megszólal.
- Szóval nem tudod elengedni.
- Nem.
- Azt hiszem, ez még egészen rendben is lenne... - a hangja megint megváltozik, szigorúbb lesz. - ...ha nem lenne az az Ayla nevű lány a képben. Mondd csak, miért jó egyszerre két lánynak csapni a szelet?
- Ez rohadtul nem így van. Ayla csak...
- Ayla csak mi? Megdöngetted a kollégiumban, basszus! - üvölt velem, meg is érdemlem. Annyi energiám sem maradt a mai nap után, hogy ellenkezzek vele. Ezért hát öntök egy kis olajat a tűzre.
- Meg egy hotel szobában is.
Jin arca megnyúlik, a szemei elkerekednek.
- Ezek után még Haeri-vel találkozgatsz? Remélem vele nem ugyan ezt csinálod.
- Ő más. Ayla csak egy kis figyelemelterelés volt, semmi más. Haeri ennél több.
- Beleszerettél, ugye?
Nyelek egy nagyot.
- Nem.
Jin felhorkan.
- Ahhoz képest baromi jó úton haladsz afelé. Jimin, ide figyelj! Ezt nem játszhatod így. Legyél szerelmes, azzal semmi gond. De el kell rendezned Ayla-t, ugyanis amíg te lopva romantikáztál, ő megjelent a kollégium előtt.
Rajtam volt a sor, hogy ledöbbenjek.
- Mit akart?
- Nem mit, hanem kit. Téged keresett. Bo mondta neki, hogy többet nem kellene a kollégiumhoz jönnie, meg a szabályokról beszélt neki, a barátságukról, mire Ayla bepipult. Azt mondta Bo-nak, hogy a barátságuk úgyis csak a munka miatt jött létre, de azért hálás neki, amiért megismert téged mert veled jó volt a...
YOU ARE READING
Örökké nem eshet ✓
Fanfiction7 évvel korábban el kellett hagynia a lányt az álmaiért. Azóta nem látták egymást és mindketten úgy gondolták, ez így is fog maradni. De egy nap a fiú váratlan emlékkel találja szembe magát, onnantól pedig számukra egy új fejezet kezdődik. A kérdés...