Babysitter
Péntek este elköszöntem a szüleimtől, majd beültem a kocsimba, azonban mielőtt elindítottam az autót mély levegőt vettem. Még csak egy éve volt meg a jogsim, és csak suliba vezettem, szóval nyáron kicsit kijöttem a gyakorlatból.
Még a 16. szülinapomra kaptam a kis fehér hybridet, ami fél autómata, szóval nem volt annyira macerás, mint egy igazi váltóval rendelkező autót vezetni. Kigurultam a felhajtóról, majd elindultam.
Colek a város másik felén éltek. Nos, míg nálunk a házak nagyon hasonlítottak egymásra, és csak kis eltérések voltak közöttük, addig a vásros azon felén egy totál modern ház mellett állhatott egy viktoriánus korban épült. Plusz, nem szépen egymás mellett sorakoztak a házak, hanem kicsit eltérően. Valamelyik szinte rögtön az út mellett volt, apró előkerttel és járdával, egy másikhoz meg hosszabb gyalog ösvény vezetett fel. Természetesen, a házakat itt is erdő ölelte körül. Persze, nagyon tetszett ez az egész, mert érdekesnek találtam, de jobban szerettem a tökéletes szimmetriát.
A GPS-emre hallgatva befordultam a következő utcába, és leparkoltam a megfelelő ház mellett. Gyönyörű épület volt, és a belőle áradó meleg fények még barátságosabbá tették. A Cole ház hófehér volt, kicsit hasonlított a mienkre, de nekik volt egy hosszú előterasza is, gyönyörűen megmunkált fehér kerítéssel.
Kiszálltam az autóból, majd felsétáltam a kövekkel kitett kis ösvényen. Becsengettem, és pár pillanaton belül egy mosolygós Mrs Cole nyitott ajtót.
- Emma, szervusz, jó látni Téged! - terelt beljebb a nő hatalmas mosollyal az arcán.
- Jó estét. - köszöntem, majd levettem a cipőm, mivel láttam, hogy Mrs Cole kikészített egy új pár papucsot. A nő beljebb invitált és én követtem az előtérből jobbra nyíló konyhába, mely amúgy egy hatalmas nyitott tér egy része volt.
- Zoé nem allergiás semmire, ha nem szeretne vacsorázni, akkor nyugodtan adj neki egy ilyen joghurt italt - mutatott a hűtőben sorakozó dobozok egyikére. - de amúgy bármit ehhetek, ha megkívántok valamit. Felírtam a számokat, amiket hívhatsz, ha bármi probléma van. Öhm, általában 10 órakor van a lámpaoltás ideje, de sokszor már 9-kor álmos, szóval olyankor fürdés van, fogmosás és alvás. - mondta a nő, és sötétkék vádlija közepéig érő ruhájában kifordult a nappaliba, ahol Mr Cole és Zoé színeztek.
- Eva! - ugrott fel a kislány és odajött megölelni.
- Zoé, megbeszéltük, hogy Emma. - szólt közbe Mrs Cole, mire én csendesen elmosolyodtam.
- Köszönjük, hogy vigyázol rá. - állt fel Mr Cole, majd felesége mellé lépve, mosolyogva folytatta. - Éjfélre legkésőbb itthon vagyunk, Damien általában hajnalokban szokott hazaérkezni, szóval vele nem lesz gondod.
- Rendben. - bólogattam miközben a mentális listámhoz hozzáaadtam az újabb információt. Mr és Mrs Cole hamarosan elmentek, és én egyedül maradtam Zoéval.
Meglepően nyugodt , de kicsit rendetlen gyerek volt. Egy ideig társasoztunk, majd rajzoltunk, s végül, mivel sikeresen megnéztük Barbie és a Hattyúk tavát, Zoénak kedve támadt sütni.
Egy kicsit húztam rá a szám, mivel nem tudtam, hogy ez mennyire volt oké Mrs Colelal, de végül beadtam a derekam, és neki láttunk browniet sütni.
Ha valaha bárki sütött már 6 évessel együtt az tudhatja, hogy kicsit piszkos munka. Zoé arca lisztes volt, és a kis köpenye is teljesen maszatos lett. Ami engem illet, megengedtem neki, hogy harci csíkokat húzzon az arcomra, így én is csurom liszt voltam. A brownie egyszerű volt, és gyors, és nem kellett sokat várni arra, hogy megsüljön, plusz el tudtam vele hitetni, hogy Odett tálcáján Brownie volt a pici barna kocka.
YOU ARE READING
Solus - I Know What You Did Last Summer
Teen FictionAmi történt, megtörtént. S a múlton nem lehet változtatni. Azonban, mindent el lehet fedni egy jól irányzott hazugsággal. Csak egy nyári este volt. Nyugodt, boldog, gondtalan. Mégis történt valami azon az éjen, mely megváltoztatott mindent. Elve...