young and sweet
Miután Emily távozott még felmentem a szobámba, s ledőltem az ágyamra. Minden olyan keserédes volt. Fogalmam sem volt, hogy mit kellene éreznem.
Hat óra után két perccel hallottam, hogy megszólal a csenegő, így felültem, bár egy pillanatra muszáj volt megállnom. A fájdalom a hasfalamba lassan kúszott vissza. Napi három fájdalomcsillapítót vehettem be, így felálltam, s a fürdőszobában tartott kis narancs dobozból kiráztam magamnak egyet. Egy pillanatig bámultam a tenyerembe hullott pirulát, majd bedobtam a számba. Nem akartam szenvedéssel tölteni a randit.
A tükörben megigazítottam a beret-em, majd lesimítottam a szoknyám. Aranyosnak láttam magam, mely végülis egész jól hatot a hangulatomra is.
Lesiettem a lépcsőn, majd az asztalról felvettem a telefonom, és elindultam az ajtó fele, de ekkor már apám ott állt és Damiennel beszélgetett. Felvette a nagyon szigorú-és-fontos ember vagyok arcát, melyhez nem igazán voltam hozzászokva, de ha ettől ő jobban érezte magát, hát tegyen úgy.
A szüleim és Damien is a nappalinak a szélén álldogáltak, így odasétáltam hozzájuk.
- Apa, ne ijeszd halálra. - léptem oda mellé és felmosolyogtam Damienre, akinek szemében ábránd ült.
- Nagyon csinos vagy, édesem. - nézett rám apám, én pedig megköszöntem, majd várakozóan néztem Damienre.
- Tessék, ez a Tied. - nyújtott át egy csokor virágot nekem pedig hatalmasra nőtt a szemem. Mosolyogva elvettem. Világoskék selyempapírba voltak becsavarva apró fehér virágok, melyek édesen illatoztak a rózsaszín tulipánok mellett.
- Igazán? Köszönöm szépen. Gyönyörű. - elnézést kértem, s visszaléptem a konyhába, hogy a vázába tegyem. Anyu a nappalin át egy félmosolyt küldött az irányomba, míg én a vizet engedtem. Gyorsan a vízbe helyeztem a csokrot, majd felvettem a kabátom, és visszasétáltam a szüleim mellé, akik small-talkkal tesztelték Damient. Válaszaiból ítélve, szerintem elég jól teljesített, bár a szüleim elég érdekes kérdésekkel bombázták.
- Apa, elég lesz, el fogunk késni. - vágtam egy grimaszt, és elsétáltam Damien mellett, elkapva a karját az ajtóhoz sétáltam vele.
- Viszlát Mrs. Coldstone, Mr. Coldstone. - köszönt el Damien, majd végre kilöktem az ajtón és a szüleimre még utoljára visszanéztem, amolyan 'ne-merészeljetek-követni-minket' tekintettel. Mindketten vigyorogva feltartották a hüvelykujjukat, én meg csak megráztam a fejem és becsuktam az ajtót.
Megfordultam, és felmosolyogtam Damienre.
- Aranyosak a szüleid. - mondta végül, ahogy karjába kapaszkodva a kocsihoz sétáltunk.
- Úgy gondolod? - vontam fel a szemöldököm.
- Az enyémek rosszabbak, legalábbis. - vágott egy grimaszt én meg elnevettem magam.
Damien kinyitotta a kocsija ajtaját, s beültem és bekapcsoltam az övem, ahogy ő becsukta az ajtóm, és átsétált a másik oldalra. Ő is beszállt, majd mielőtt elindította volna a járművet rámnézett s elmosolyodott.
- Igazán gyönyörű vagy, Emma. - mondta, nekem pedig a komoly hangsúlyától pír szökött az arcomba. Elmosolyodtam.
- Köszönöm. És Damien... Te is igazán helyes vagy. - mondtam neki, miközben lenéztem, mert kissé kínosan éreztem magam.
- Úgy gondolod? - változtatta a hangját gyerekesre, s arcát két tenyere közé fogta, majd felém intett s gyermeki mosollyal az arcán pislogott. Hitetlenkedve néztem rá. Egyik pillanatban úgy néz ki, mint a maffia vezetője, s a következő pillanatban úgy viselkedik, mint egy gyerek. Nem bírtam ki nevetés nélkül.
YOU ARE READING
Solus - I Know What You Did Last Summer
Teen FictionAmi történt, megtörtént. S a múlton nem lehet változtatni. Azonban, mindent el lehet fedni egy jól irányzott hazugsággal. Csak egy nyári este volt. Nyugodt, boldog, gondtalan. Mégis történt valami azon az éjen, mely megváltoztatott mindent. Elve...