Hangzavar
Péntek este a kórházban elég gyors ellátást kaptunk. Caleben mindenféle teszteket végeztek, mert aggódtak, hogy agyrázkódáson kívül valami más baja is lehet. Nem igazán voltam otthon az orvostudományban, így a felét amit az orvosok mondtak neki nem értettem.
Ami engem illet, megrepedt a bordám, mely egy röntgenfelvételből kiderült, s bevertem a fejem. Közölték, hogyha bármi problémám lenne az elkövetkező napokban azonnal jöjjek vissza, mert agyrázkódásom lehet, de hogy amúgy én jól voltam.
Két órán keresztül vizsgálódtak, ó, és még ultrahongot is csináltak a hasamon, félve attól, hogy valamilyen belsőszervem is sérült, esetleg megrepedt, mert elég durván megzúzódott a hasfalam.
Egy két ágyas szobában vártunk. Caleb az ágyában feküdt, adtak a fejére fájdalomcsillapítót, melynek mind ketten örültünk. Csak vártunk meg beszélgettünk, mint régi barátok, mely elég furcsa helyzetet szült. A szüleinket értesítették, mint az orvostól megtudtuk, mivel mind a ketten 18 év alattiak voltunk.
Aztán talán olyan 8 körül megérkeztek a rendőrök, s kérdezgetni kezdtek minket. Csak alap kérdések, nevünk, mi történt, ittunk-e blablabla. De persze Caleb vérvételén látszott, hogy nem. Aztán elmondtam a szarvas storyt és meg sem lepődtek.
Az egyik járőr elhozta a táskám, melyet megköszöntem. Majd, Calebbel közölték, hogy a kocsija totál kár volt, de ezt valahogy mind a ketten sejtettük.
- Mindenesetre, örülök, hogy mind a ketten jól vannak. - nézett ránk az egyik járőr, aki eddig jegyzetelte a kérdéseire a válaszunkat. Mindketten elmosolyodtunk, majd kinyílt az ajtó, és az első dolog, mely elkapta a tekintetem a hollófekete haj volt.
Kaitlyn aggodalmas tekintettel rohant az irányomba, majd szorosan megölelt.
- Úr Isten Emma, nem hiszed el mennyire megijedtem, amikor hallottam mi történt! - kicsit felnyögtem, ahogy szorított, így hirtelen elengedett. - Mi az? Mi fáj? Az orvosoknak mondtad, hogy fáj?
- Nyugi, Kaitlyn semmi komoly. ÉS igen, tudnak róla. - néztem rá mosolyogva, miközben kicsit megdörzsöltem az oldalam. Elnéztem Kaitlyn fölött, és megpillantottam az apja aggodalmas arcát. - Jó estét Mr. Adams.
- Szervusz Emma. Jó látni, hogy nincs nagy bajod. - mosolyodott el a férfi.
- Köszönöm. - feleltem, majd a harmadik személyre kúszott a tekintetem. Emily ekkor már Caleb ágya mellett volt, és megölelte a fiút, aki csendesen próbálta nyugtatgatni, hogy nincs baj.
- Összevarrták a homlokod? - simított a fiú fejére s könnyes, üvegzöld szemeivel tanulmányozta a felszakadt bőrt.
- Ja, de nem nagy vész, jó? Nem kell ennyire aggódni. - nézett fel Caleb, ahogy Emily arcát tartotta.
Visszafordítottam a fejem Kaitlyn irányába, majd lassan gondolkodni kezdtem.
- Egyébként, hogy kerültök ide?
- Én is meg Emily is a rendőrségen voltunk, amikor apához beérkezett egy hívás arról, hogy a Rosewoodba vezető összekötőn baleset történt. Mivel közös az út Huntervillel, emiatt kénytelenek a Rosewoodi rendőrséget is értesíteni. - mondta türelmesen. - Ajh, annyira parás volt, amikor az operátor bemondta a neved, mint telefonáló.
- Ah, elhiszem. . majd Mr. Adamsre néztem, akinek szintén gondolom az volt a dolga, hogy kikérdezzen minket. - Nem tudja, hogy a szüleim tudnak-e erről?
KAMU SEDANG MEMBACA
Solus - I Know What You Did Last Summer
Fiksi RemajaAmi történt, megtörtént. S a múlton nem lehet változtatni. Azonban, mindent el lehet fedni egy jól irányzott hazugsággal. Csak egy nyári este volt. Nyugodt, boldog, gondtalan. Mégis történt valami azon az éjen, mely megváltoztatott mindent. Elve...