Kerti party
Augusztusba fordulva az idő rohanni látszott. Emilyvel a hónap eleji vitánkat követően nem beszéltem, Kaitlyn pedig alig volt elérhető. Egyszerűen egyedül maradtam.
Egy ideje már szombatonként is bejártam a boltba, mivel ténylegesen nem volt jobb dolgom. S bár a szüleim hétvégente nem dolgoztak, mégsem csináltunk közös programokat, kivéve persze az esti grilleket.
- Jó reggelt. - futottam le a lépcsőn. A szüleim már az étkezőasztalnál ültek, és reggeliztek.
- Jó reggelt Kincsem, hogy aludtál? - kérdezte az anyám mosollyal az arcán.
- Jól, köszi. - feleltem, és megtöltöttem a kulacsomat jéggel, majd vízzel.
- Nem lesz meleged pulóverben? - nézett fel apám a tabletjéből. Az utóbbi hetekben általában a hatalmas pulóver és rövid nadrág kombóban utaztam. De már kitaláltam egy autómatikus választ.
- Nem, a boltban mindig hűvös van. - feleltem, miközben bedobtam a kenyeret a pirítóba. - Ti mit csináltok ma?
- Szerintem kitakarítjuk a kertet, és ó, nem is mondtam, áthívtam egy kollegámat vacsorára, szóval ha szeretnél csatlakozhatsz. - mondta anyám mosollyal az arcán.
- Hányra jönnek? - kérdeztem vissza, majd a konyhapultra felállva lehalásztam a dzsemet és a mogyoróvajat a szekrény egy magasabb polcáról. Anyám és apám is magasabb volt nálam, így a házban minden elég magasan volt. Őszintén nem értem, hogy lehetséges az, hogy én 5'3 maradtam, míg az apám 6'2 anyám meg 5'9...
- Olyan 6 körül. Az pont jó, nem? Úgyis hétvégén 5-kor zártok. És akkor még lesz időd átöltözni is. - nézett rám reményteljesen az anyám.
- Miért kellene átöltözni? - vontam fel a szemöldököm, miközben mogyoróvajat kentem a pirítósomra. - Ilyen fancy társaság?
- Így is mondhatjuk, és annyi szép kis ruhád van, egyet sem hordasz. Hetek óta csak pulóverekeben láttalak. Van az a szép fehér-rózsaszín virágos nyáriruhád, szerintem az pont jó lenne. - mondta, miközben lapozott egyet az előtte heverő könyvben, így nem láthatta, hogy egy pillanatra megáll a kezem a levegőben. Július óta nem volt rajtam az a ruha, nomeg ha minden igaz, akkor az már a szeméttelepen pihent, egy kupac alján.
- Ajj, anya, ez a VSCO stílus, ez így menő. - próbáltam könnyed hangon megszólalni, és elterelni egy kicsit a témát. Összehajtottam a PB&J kenyerem, és két háromszögre vágtam, majd egy szalvétával együtt belecsúsztattam az újrafelhasználható műanyag zacskóba. Mert védjük a teknősöket, duh.
- Jól van, viszkó, szerintem tudsz te viszkó lenni nagy pulóverek nélkül is. - mondta anya, én meg csak a szememet forgattam.
- Mindegy, majd meglátom, most megyek, le fogom késni a buszom. - dobáltam be a táskámba a cuccaimat.
- Hogyhogy nem biciklizel? - nézett fel apám.
- Elszakadt a fék rajta, majd ránéznél kérlek? Köszi. Sziasztok! - daráltam le mindent egy levegővel, majd kirohantam a házból. Gyors busz utat követően, leszálltam a központban, és a kávézóban megejtett megállómat követően, elsétáltam a könyvesboltba.
Kinyitottam az ajtót, majd megfordítottam rajta a 'nyitva' jelet.
Augusztustban reneteg könyvbemutató volt, mely elég sok vendéget vonzott, de egy átlagos hétvégén kevesebben fordultak meg a boltban. Egész nap olvastam, és pár órát dolgoztam a fenti polcokon. Délután hallottam, hogy csilingel az ajtó, de természetesen akkor én pont egy szekrény tetején ültem.
ESTÁS LEYENDO
Solus - I Know What You Did Last Summer
Novela JuvenilAmi történt, megtörtént. S a múlton nem lehet változtatni. Azonban, mindent el lehet fedni egy jól irányzott hazugsággal. Csak egy nyári este volt. Nyugodt, boldog, gondtalan. Mégis történt valami azon az éjen, mely megváltoztatott mindent. Elve...