A könyvesboltban
Vasárnap nem mentem templomba. Nem tudtam rávenni magam. Kaitlynnek küldtem egy 'jó utat' üzenetet, de Emilyvel szombat óta nem beszéltem.
Hétfőn kénytelen voltam elhagyni a házat. Nem hagyhattam Mrs. Pitsbury-t egyedül a bolttal. Reggel vettem egy zuhanyt, annak ellenére, hogy az előző nap este vagy háromszor lezuhanyoztam. A térdeimen már bevarrosodott a seb, azonban a tenyeremen folyamatosan felszakadt, mivel pont a hüvelykujjam melletti Vénusz-dombot sértettem fel. Ami a karmolásokat illeti a kezeimen, még mindig látszódtak, így úgy döntöttem, hogy a legnagyobb pulcsimat veszem fel.
Nem akartam, hogy bárkinek bármi változás feltűnjön, így a pasztel sárga pulóverembe bújtam, mely kb. a combom közepe felettig ért. Felkaptam a farmer shortomat, majd a teraszról behoztam a már megszáradt, fehér Conversem. Magas copfba kötöttem a hajam, majd megálltam a hallban helyezkedő tükör előtt.
Nem változott semmi... Legalábbis nekem nem tűnt fel. A tükörképem kedvetlenül bámult vissza rám. Egyik ujjammal kicsit feljebb toltam a szám szélét, ezzel egy nagyon erőltetett mosolyt elérve. Egy pár pillanatig elhittem neki, hogy nincs baj, majd ismét leolvadt az arcáról a mosoly. Megráztam a fejem.
A telefonom lockscreen-jére pillantottam. Eredetileg a időt akartam megnézni, de máson akadt meg a szemem. Totál el is felejtettem, hogy egy hármunkról készült képet állítottam be. Még a suli végén csináltuk, de olyan távolinak tűnt...
A konyhában felmarkoltam a kulacsaimat meg a szendvicset, amit készítettem magamnak, majd egy pillanatig elidőztem azon, hogy melyik járművel menjek. A kocsit nem akartam elvinni, nem szívesen vezettem, de biciklizni sem akartam. Ismét az órámra pillantottam, még volt időm elérni a buszt.
Gyorsan felkaptam a kulcsaimat, majd kisiettem a lakásból, bezártam az ajtót, s lefutottam a kocsifeljárón. Körbenéztem, majd átszaladtam az úton a közeli buszmegállóba. Egy-két percen belül már a buszon ültem. Össz-vissz 3 megállót utaztam, mely egész kellemes volt. Érdekes volt figyelni, ahogy a boltok lassan nyitnak, emberek köszönnek egymásra az utcán...
Ahogy megállt a busz már le is ugrottam róla. Egy ici-picit késésben voltam aznap reggel, azonban úgy döntöttem, hogy beugrok a kedvenc kávézómba útban a könyvesbolt fele.
- Jó reggelt! - köszöntem a pult mögött álló nőre, aki mosolyogva köszöntött. Kértem két kávét, s amíg várakoztam, a piciny kávézóban üldögélő emberekre pillantottam. Annyira nem voltunk kis város, hogy mindenki ismerjen mindenkit, de voltak arcok, melyeket már annyiszor láttam, hogy szinte ismerősnek tartottam őket.
- Tessék. - tette le elém a két kávét a mindig mosolygó nő.
- Köszönöm. - mosolyogtam vissza, majd mielőtt elindultam volna, még utánam szólt.
- Várj, Te Mrs. Pitsbury könyvesboltjában dolgozol, nem? - kérdezte, én pedig meglepve fordultam vissza.
- Igen?
- Nagyszerű! - ugrott fel, és egy pillanatott kért. Elfutott valahova hátra, majd egy könyvvel a kezében tért vissza. - Megmondanád Mrs. Pitsbury-nek, hogy köszönöm a könyvet? Mindig elkerüljük egymást. - döntötte oldalra a fejét mosolyogva, majd átnyújtotta a könyvet.
- Persze! - feleltem mosolyogva, majd a hónom alá csaptam a könyvet, és elköszöntem.
Igazából nem tudtam, hogy sikerült elkerülniük egymást, hiszen a boltjaik ugyanazon az utcán foglaltak helyet. Konkrétan pár száz méternyire. Pár perc múlva belöktem a könyvesbolt ajtaját, és a jól ismert csilingelés megindult a fejem felett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Solus - I Know What You Did Last Summer
Fiksi RemajaAmi történt, megtörtént. S a múlton nem lehet változtatni. Azonban, mindent el lehet fedni egy jól irányzott hazugsággal. Csak egy nyári este volt. Nyugodt, boldog, gondtalan. Mégis történt valami azon az éjen, mely megváltoztatott mindent. Elve...