31

839 27 0
                                    

Egy új kezdet


Az este további részében mind beültünk filmet nézni, persze a fele társaság nagyon hamar kidőlt, s igazából nagy részünk nem is ágyban, hanem a kanapékon, vagy a földön aludt. 

Másnap szépen rendet tettünk, elrejtettük a bizonyítékot az 'illegális tevékenységünkről'. A reggelinél meglepően hallgatag volt a népség, én meg csak alapvetően kínosan éreztem magam az előző este történtek miatt. 

- Kaitlyn, összepakoltál? - sétáltam be a szobánkba, s a lány csak az ágyában feküdt. 

- Urg, már bepakoltam... 

- Jól vagy? - simogattam meg a hátát, ahogy fejét a párnájába temette.  

- Ahhha... Apám meg fog ölni...

- Naa, nem fog rájönni. - lépett be az ajtón Liv. 

- Ez Liv hangja? - kérdezte Kaitlyn továbbra is az ágyában fetrengve. 

- Az Oliviát jobb szeretem. - mondta meglepően nyugodt hangon. 

- Ajj, mit akarsz? - morgott a fekete hajú barátnőm. 

- Csak... Öhm, oké, tessék. - vágott át a szobán a lány, s letette az éjjeli szekrényre a bögrét és a két pirulát. - Ez segíteni fog a rosszulléttel. Gondoltam, ha nekem segített, lehet Neked is fog. 

- Ez igazán figyelmes tőled. - néztem fel rá, s félénk, kínos mosoly kúszott az arcára. 

- Nem nagy ügy. - vont vállat. 

- Kaitlyn, leviszem a táskád, oké? 

- Hmmm. - érkezett egy újabb morgás, s igennek vettem a választ.  

Otthagytam a két lányt a szobába, majd Kaitlyn és a saját táskámmal a kezemben lesétáltam az emeletről, egyenesen be a konyhába, mivel az emlékeim szerint oda dobtam le a reggeli kocsitakarítás után. 

- Oh, hello. - toppantam be a helyiségbe, ahol Damien és Anthony beszélgettek. 

- Coldstone. - bólintott felém Damien. 

- Cole. - feleltem, majd a kulcsom után kezdtem kutakodni, mely ott fekudt Damiené mellett. - Ó, rátetted. 

- Hm? - nézett fel rám a fiú, majd felemeltem a kulccsomóját, melyen egy gravírozott kulcstartó csillogott:

 'To Damien Cole, a future forensic anthropologist' - állt rajta a szöveg.

- Ó Igen! Még nem volt alkalmam megköszönni. Csak úgy ott hagytad szilveszterkor. - mondta mosolyogva.

- Hmpf, nem is azért adtam. Remélem, még mindig ez  a terved. - kacsintottam rá, majd letettem a kulccsomót, s felvettem az enyémet, majd találkozott a tekintetem Anthonyéval. - Amúgy mit csináltok? 

- Csak dumálunk. - mondta, majd a nyakára tette a kezét, s türkiz szemeit félrevezette. 

- Ahhha, cool. Nos, én most megyek, de, um, Anthony igazán ránézhetnél az unokatesódra. - mondtam, majd otthagytam őket. 

Solus - I Know What You Did Last Summer Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora