Sebulan berlalu dengan pantas sampai tak sempat nak kejar ahahah k gurau
Seungmin pon dah balik ke rumah dia dah..eomma appa pulak dah balik uhuhu.
Ok malas nak citer panjang, yang aku tau aku dah ada dekat kelas ni ha huehue.
Kelas macam biasa beruk selalu sampai aku pon pening kepala dengar suara yg sama.
Aku alih pandangan aku dekat Seungmin ermm baca buku lerr..boleh ke bising-bising macam ni dia baca buku? Hiks kalau aku memang tak la.
Aku taktau nak buat apa, jadi tidur je la. Baru nak letak kepala cikgu dah menjerit macam beruk.
"Wuuuuuuuuuuuoiiiiiiu!!!" Jerit ssaem Jackson huh kacau la aku nak tidur pun tak boleh. Baru nak mimpi Christiano Bangnaldo main bola huehue.
"Ok anak muridku yang hodoh lagikan bongok ahah siapa kesah? ni nak bagitau ni yang kita ada murid baru ahahah tepuk tangan kit" kata ssaem ajackson
Masing-masing buat muka toya dekat ssaem sebab malas nak layan orang gila kan..orang gila jangan dilayan sangat..nanti berjangkit.
"Ok mari masuk awaknye" panggil ssaem dekat budak baru tu.
Ermm nak tengok jugak siapa an..kot lelaki boleh ngorat kalau perempuan tu huh malas jsjsjsj.
Seorang perempuan berambut pendek datang masuk ke kelas dengan muka ayunya..ehe ayu ke??
"Ok guys ni budak barunya..sila perkenalkan diri?" Arah ssaem Jackson
"Annyeonghasaeyo yeorobun naneun Shin Hyejeong imnida..saya dari Incheon dan dipindahkan kesini sebab ikut family saya" aku tengok dia ni ermm boleh la.
"Wuhhhhh" budak lelaki berwuwuwu ehek apa benda la hampa ni..budak tu intro je kot huh
"Oioi dah dah ok awak boleh duduk sebelah budak takde gigi tu" kata ssaem Jackson
Budak tu dh blur sebab taktau siapa budak takde gigi tu ahahahahahahah bongok gak ssaem ni an..dia mne kenal odo
Ssaem Jackson tepuk dahi dia..huh tak bodo ke tepuk dahi tu?kot la bodo pastu esok takyah masuk dh kelas ni..taklah ada sangat virus gila tu huehue.
"Budak takde gigi angkat tangan!" Kata ssaem Jackson
"Cikgu!!nama saya Gichul la..bukan budak takde gigi ishh" kata Gichul yang sedar diri dia kena ejek dengn cikgu ahahahah
"Ah apa-apa je la..dah pegi duduk. Ha lagi satu gais..semua cikgu mesyuarat tau jangan buat bising tau..lepas rehat baru cikgu masuk huhu byebye" ssaem terus blah lari lintang pukang..hmm nak gi mesyuarat la kot.
Aku memandang budak tu yang tengah kena temu ramah dengan budak-budak bawang tu huh mampus kau..dh la si Dk dengan si diva tu kuat interview orang.
Tapi an, kejap dia pandang Seungmin kejap dia pandang eh pahal?dh terpikat ke?
Seungmin yang tak perasan tu tengah leka baca buku dia.
"Yoonjee" panggil Felix yang berada disebelah..hoho duduk dengan budak Aussie kot..kau hade huh jsjsjsj
Aku memandang dia dengan pandangan 'apo dia?'
"Budak tu mcm kerek sikit en" tanya Felix..kejap loading jap ermm mesti budak baru tu kan?
"Ermm boleh la..tapi kadang aku tengok dia bajet pon ada hahahahaha ok gurau" Felix turut ketawa bila dengar aku cakap mcm tu.
takpe an kutuk sikit-sikit hiks bukan slalu Yoonjee nak kutuk ii orang.
"Yoon" aku alih pandangan ohh Seungmin.
"Ye saya nak ape?" Soal ku
"Jom teman aku jap" terus dia tarik tangan aku keluar kelas..eh adakah gue diculik?hiks eomma help mehh
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomanceBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...