[ No one pov ]Kelas harini paling membosankan bagi Yoonjee sebab sekarang ni masa math guysss Yoonjee tak suka math guyss harap maklum
Setiap kali cikgu terangkan mesti dia menguap ataupun termenung haih bukannya nak fokus budak ni.
"Oii fokus la" tegur Felix yang perasan Yoonjee langsung tidak fokus di depan.
"Ngantuk" balas Yoonjee sambil mencucuk pen di atas kertas sampai berlubang dibuatnya. Felix menggeleng kepala lalu pandang ke hadapan semula.
Dinding dongg~
Akhirnya tamat sudah mata pelajaran yang membosankan bagi Yoonjee dan bukannya bagi semua orng.
"Baiklah jumpa kamu minggu depan ye" ucap ssaem Kangjun dan terus keluar dari kelas tu.
"Yeayy jom rehat kajja" Han dengan aktifnya terus keluar kelas terlebih dahulu dengan Hyunjin.
"Jom" ajak Seungmin
Yoonjee mengalih pandangan ke arah Yubin yang tengah kemas buku sambil membuat slow motion.
"Kau pergi dulu nanti aku ikut..aku nak tunggu minah tu jap"Seungmin hanya mengangguk dan terus pergi ke arah kantin bersama yang lain.
"Yubin lembabnya kau simpan buku siap buat slow motion lagi" kata Yoonjee bercekak pinggan depan Yubin.
"Ermm jom" lepas Yubin simpan buku, diorang terus keluar dari kelas. Yoonjee yang perasan dengan perangai Yubin itu terus bertanya.
"Kau okay ke tak ni??kenapa masam je?" Tanua Yoonjee sambil memandang Yubin
"Okay je" balas Yubin acuh tak acuh.
"Oit jangan tipu la aku tau kau tak okay ni..kalau ada masalah share la..apa gunanya aku sebagai kawan baik kau hah" kata Yoonjee.
"Hmm aku malu la" Yubin mengetuk kepalanya bila dia teringat balik apa yang terjadi padanya.
"Apa?cerita je la" mereka berhenti seketika di koridor yang berdekatan dengan tangga.
"Kalau aku cerita jangan ketawa, janji" Yubin membuat pinky promise dengan Yoonjee.
"Ermm ok kalau aku rasa benda tu lawak aku gelak" terus Yubin buat muka.
"Tak jadi la" belum sempat Yubin mahu melangkah pergi, Yoonjee segera menarik tangan Yubin.
"Okkk aku janji aduhh kau ni" terus diorang buat pinky promise.
Dengan itu Yubin pon cerita la apa yang terjadi dari a-z.
"Pfft pastu?" Yoonjee menahan tawanya.
"Aku lari la...sebab tu aku tak tegur dia hari ni" kata Yubin dengan sayu.
"Ermm patut la" Yoonjee mengangguk kepala.
"Kau pon tau kan aku macam mana?" soal Yubin.
"Yeye aku tau kau macam mana ehek dah la tu..kau abaikan je benda dah lepas laa" nasihat Yoonjee.
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomanceBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...