"Bila kau nak sedar ni Seungmin oiii penat la aku nk jaga hang ni..lama lagi ke??" Hyunjin mengeluh saat dia merenung muka suci murni rakannya.
"Kau tau tak dah setahun kau tak se--"
"Kepala otak kau setahun ngeh..baru 2 bulan" Jisung menolak kepala Hyunjin. Dasar member main tolak kepala.
"Ngeh ngeh aku tampar kau kang..sakit kepala aku" Hyunjin angkat tangan acah nak tampar Jisung.
"Ngeh nk tampar konon..aku tolak kau jatuh bangunan huh"
"Ngeh tak habis lagi ey" Hyunjin meluat apabila Jisung dari tadi sebut perkataan 'ngeh'.
"Author ajar..apa boleh buat ngeh" jawab Jisung.
Author : eik aku pulak kene ngeh ok ahah
____
"Oii dah la tu penat aku dengar korang memekak dari tadi hmm"
Mereka berdua memandang ke arah pintu wad untuk melihat siapa yang berani masuk campur. Malangnya tiada siapa disitu
"Uish seram..hantu cakap dengan kita ke?" Ujar Jisung.
"Pale otak kau hantu!"
"Suara tuu?" Masing-masing memandang ke arah Seungmin sebab suara tu datang dari arah dia.
Seungmin membuka matanya lalu bangun dari pembaringan.
"S-seungmin?" Gagap Hyunjin, macam tak percaya yang kawan dia sorang tu dah sedar.
"Ye saya" jawab Seungmin relax.
"SEUNGMIN!!!!" dengan keadaan riuh rendah mereka berdua terus memeluk Seungmin dengan erat.
Bertapa mereka rindunya sahabat mereka yang seorang itu. Setelah dua bulan menunggu akhirnya hidup jugak orang tu.
"Adududuhhhh sakit sakit woii adehh" Seungmin merengek sakit kerana rakannya memeluk terlalu kuat.
Ni baru dua orng peluk dah sakit, kalau tambah lagi Felix dengan I.n??tak ke mampus pulak budak tu. Koma dah dapat kang tak pasal mampus pulak dapat.
"Mianhae..kitorng rindu sangat laa" mereka meleraikan pelukan setelah Seungmin merengek kesakitan.
"Ahhahahaahah tu la aku pon rindu..ermm aku ingat semalam korang datang nak jaga aku..tapi aku tunggu tak datang pun hmm lonely aku semalam" kata Seungmin separuh merajuk.
"Lorhh kau sedar semalam ke??eishh kenapa tak bagitau??" Ujar Hyunjin serta membuat reaksi terkejut.
"Eheh surprise huhuuu~" Seungmin tergelak
"Ngeh suka ye kau" Jisung menggeleng kepala melihat gelagat rakannya itu. Seungmin hanya tersenyum menampakkan giginya.
"Ha ni Yoonjee tau tak yang kau dah sedar?" Dengar saja Hyunjin menyebut nama gadis itu serta merta Seungmin menggeleng kepala.
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomansaBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...