"Amboi sejak dah ada boyfriend ni kan kita pon dah taknak pandang" sindir Yubin membuatkan Yoonjee memandang ke arahnya.
"Eh eh eh maaf la lupa pulak ada kau kat sebelah..ha jom aku belanja kau aiskrim dekat depan sekolah tuu" elok je tadi pegang tangan Seungmin kini dia menolak Seungmin jauh darinya dan memegang erat lengan Yubin.
Maka Seungmin pon " ku menangis~membayangkan bertapa kejamnya- ok aku kena palau"
"Tabah bro bunga bukan sekuntum-" dengan bahagianya kepala Jisung selamat diketuk oleh Seungmin ha rasakan ketukan padu!!
"Aku tak cerai lagi tau" kata Seungmin
'Paapp'
Kini kepala Seungmin juga diketuk oleh I.n ha bagus main ketuk dekat situ..ketuk-ketuk ramadhan alhamdulillah!
"Ingat sikit hyung tu belum kawin tau pahal nak main cerai pulak?" Kata I.n kemudian pergi dari situ mengikut Hyunjin.
"ye tak ye jugak..apa la bodoh sangat kau ni" Jisung menggeleng kepalanya.
"Eh dah la diorang dah kedepan tuu" Seungmin berjalan meninggalkan Jisung di belakang seorang diri.
______
" pakcik aiskrim kon dua..nak coklat tau" pakcik tu hanya mengangguk dan membuat dengan segera memandangkan tiada siapa mahu membeli aiskrim kring kring dia tu.
"Ha nah aiskrimnya..terima kasih beli tau" pakcik tu menghulurkan dua aiskrim kon kepada Yoonjee.
"Ha sama-sama" Yoonjee memberi wang kepada pakcik tu sebelum mengambil aiskrim ditangan pakcik itu. Maka bermula la pertukaran barang jual beli.
"Nah aiskrim kau..ni dikira sebagai tanda kasih sayang aku dekat kau ngeheh" Yoonjee menghulurkan satu aiskrim kepada Yubin.
"Wahh gomawo chinguya..huhuu ni baru la bff aku hiks harap kau tak lupa aku lagi la.." Sejujurnya Yubin tu sendu orang suruh ngorat Hyunjin taknak.
" eh hello hello sedapnye korang makan aiskrim dekat sini ye..dah jom balik" Seungmin menarik Yoonjee jauh dari Yubin. Dah macam tak bagi kawan dengan budak tu je.
"Eh eh aku macam mana??" Soal Yubin kerana taknak ditinggalkan begitu saja.
"Tu kau punya laki dah tunggu.." Seungmin menunjuk ke arah Hyunjin yang baru sampai.
"Ha apa ni tunjuk orang suka hati" kata Hyunjin dengan gayanya entah la nak kata gangster buat muka macam cari gaduh🌚
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
Любовные романыBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...