[ Yoonjee pov ]Aku pergi ke arah locker ku untuk meletak buku di dalamnya. Apabila aku nak letak je buku dalam locker tiba-tiba ada satu sticky note menarik perhatian aku.
Aku letak buku aku dalam locker dulu baru aku capai sticky note tu kemudian membaca apa yang ditulis.
' kau dah cabar kesabaran aku yoonjee..get ready for our game dear'
-kau tau kan aku siapa?
Aku memandang pelik kertas ni, apa masalah ni?tiba-tiba saja bagi aku sticky note. Dah macam ugutan je ermm.
"Oit ape tu?" Sergah San dari belakang sambil tersengih.
"Ohh er t-takde pape" dengan segera aku sorokkan kertas tadi takut san nampak.
"Tak payah nak sorokkan la..aku dah nampak la..meh bagi aku" San menghulurkan tangan.
"Eh apa? Haha kau ni" ok Yoonjee kekalkan ketawa kau yang tak berapa nak jadi ni.
"Bagi sebelum aku hempuk kau guna kaki aku" ugut San. Ok ni ugutan paling menakutkan tapi aku taknak bagi dia.
"Bagi apa kau ni-weyhh ape ni!" Terus San rampas kertas dari tangan aku. Kuat la dia ni sakit tangan aku grr bongok.
Aku pandang muka dia yang tengah berkerut bila baca sticky note yang aku dapat tadi.
"Siapa bagi ni?kau tau siapa dia?" Soal San ingin tau siapa yang bagi tu.
"Taktau la..tibatiba je ada dalam locker aku" sejujurnya aku syak Hyejeong yang bagi sebab dia kan tak puas hati dengan aku.
"Habis ni dia tulis dekat sini yang kau tau dia siapa. Baik kau bagitau aku siapa yang bagi ni" San memandang aku serius. Uishh takut aku dia pandang macam tu tau. Tak pernah dia serius lagi ni.
"B-betul la m-mana aku tau ermm ish dah la jom pergi kantin" aku berjalan meninggalkan San dekat belakang. Aku memandang belakang untuk melihat dia ikut aku ke tidak. Okay nasib dia ikut.
Sampai saja di kantin aku mengambil tempat di sebelah Seungmin sebab sebelah dia saja kosong, yang lain semua berhimpitan aduhh tak rimas ke?
"Lambat je kau pegi mana?" Tanya Seungmin lalu menyuap makanan di dalam mulutnya.
"Simpan buku dekat locker" balasku. Seungmin mengangguk lalu fokus pada makanan dia.
Aku memandang San yang baru duduk di sebelah Felix. Ok dia pandang aku serius gila sekarang ni. Apa masalah dia ni? Seram la gila
Kelas berjalan seperti biasa tetapi aku langsung tak boleh fokus dalam kelas. Entah kenapa hati aku ni rasa tak sedap hati. Rasa macam ada something bad happen akan jadi tapi aku taktau ape benda.
"Yoonjee"
.
.
.
"Yoonjee"
.
.
.Aku terasa bahu aku ditepuk oleh seseorang. Oh felix.
Aku memandang dia dan dia terus menunjuk arah depan. Aku pon ikut la pandang apa yang dia tunjuk.
Rupa-rupanya ssaem Taeyon pandang aku ehek aku tau la aku ni lawa tak payah la pandang begitu.
"If you're not interested in my class..why are you here Yoonjee?" Kata ssaem Taeyon tegas.
"Im sorry ssaem" kataku langsung tak bertembung mata dengan dia..takut la gila dia pandang aku mcm nak telan aku je.
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomanceBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...