[ No one pov ]
"ARRGHHHHH bodo laaaaaa"
Yoonjee menjerit setelah dia mendapat mesej dari Felix yang mereka tak jadi nak keluar bersama sebab Felix ada hal.
"Masing-masing bangang la! Aku dah bersiap kot eyyy janji keling!" Yoonjee mencampak fon dia atas katil kemudian terus pergi menukar baju lain.
"Eomma!!!eomma!!"
Panggil Yoonjee banyak kali sambil turun tangga tetapi langsung mak dia tak sahut.
"Aduhh mana mak aku ni?takkan kena culik kot hiks yahh jangan culik mak akuuu!!!!!"
'Pap'
Bantal melayang dekat kepala aku..eh spe baling ni? Aku memandang orang tu. Oh mak aku pfftt.
"Pahal menjerit macam dugong hah anak bertuah? Mak kau duduk sini je woii tak lari mana pon la" ha kan dah kena setepek dengan mak sendiri.
"Ohh mana itew tau..hiks sampai hati eomma baling bantal dekat itew hiks"
Yoonjee buat muka acah sedih tetapi tak dilayan huh kesian kau.
"Opps sorry sengaja AHAHAHAHA" dengan muka tak bersalahnya mak dia tayang jsjsj
"Eishh nasib mak aku" Yoonjee menggeleng kepala bila tengok mak dia jadi mcm tu.
"Apa?"
"Eh takde apa la..ha ni Yoonjee nak keluar jap cari ramyeon..lapar la" Laju betul dia ubah topik bila mak dia tak dengar apa yang dia cakap tadi.
"Ha pergi la..jangan lupa belikan aiskrim kitkat tu tau..teringin pula nak makan" Yoonjee hanya mengangguk sambil memakai kasut dan terus keluar rumah.
Yoonjee berjalan menikmati kawasan yang tak berapa nak segar tu sampai la dia masuk kedai 7e.
Dia berjalan ke arah rak yang dipenuhi ramyeon tu dulu baru la dia ambik aiskrim yang mak dia pesan tadi..alang-alang tu dua la ye..dia pon nak gak merasa.
"Ehem" yoonjee mengalih pandangan ke arah gerangan yg ber'ehem' dengan dia tadi
Ouhhhhhhh Seungmin.
"Yoon aku-" belum sempat apa lagi Yoonjee segera pergi kaunter.
"Kira cepat sikit" arah Yoonjee dekat cashier tu..dia apa lagi dengan segera mengira sampai nak terputus tangan eh-
"15 won" kata cashier tu dan dengan segera yoonjee bagi duit pastu blah dari kedai itu kerana dia langsung taknak jumpa seungmin.
Seungmin yang lambat sikit terus letak barang dekat cashier. Sambil tu dia pandang luar tengok Yoonjee ade lagi ke tak.
"Err cepat sikit boleh tak..saya dah lambat ni" pinta Seungmin. Cashier tu pandang dia.
"Oh awak nak kejar awek tadi tu kan?" Eh siapa ni?suka sangat menyibuk pasal hal orng. Usya sikit nama.
'Bangchan comel'
Nama bukan main lagi kau ye...tapi bab menyibuk tu eyy sabar je la.
"Tak payah sibuk la..ha berapa?"
"10 won" Seungmin yang malas nak layan tu terus bagi duit pastu terus pergi dari situ.
"Eh eh woii duit lebih?" Panggil Bangchan aka cashier tu.
"Simpan laa!!" Seungmin berlari demi mendapatkan Yoonjee.
[ Seungmin pov ]
"Yoonjee!! Yoonjee" panggil ku sambil berlari mendapatkannya. Serius aku nak minta maaf dengan dia. Aku rasa bersalah sebab buat dia terasa hati.
"Yoon tunggu la aku!" Aku terus capai tangannya apabila dia berjalan terlalu cepat. Huh nasib aku sempat. Aku tau dia marahkan aku, sebab tu dia macam nak taknak je.
"Apa lagi" ok nampak tak yang dia malas nak layan aku.
"Mianhae" aku harap dia maafkan aku la
"Aku tau aku salah, Maaf la sebab buat kau terasa hati. aku tak patut buat macam tu dekat kau..kau tau tak aku tak boleh tidur semalam sebab kau? Tu sebab kau je tau bukannya sebab lain..jadi maafkan la aku"
Dia diam seketika, mungkin tengah fikir nak maafkan aku ke tak kot..uishh jangan buat abe tertunggu hiks
"Erm ok" eh macam tak ihklas je.
"Serius ah??kau mcm tak ikhlas je..jangan macam ni..aku rasa kosong bila takde kau..aku rindu laa" pujuk ku. Harap menjadi la ye.
"Ok fine aku maafkan..lagipon aku siapa nak hukum orang ikut suka hati..jadi aku maafkan" yeayy akhirnya.
Aku memeluk dia erat sebab happy dia dah maafkan aku..boleh la aku manja idengan dia lagi kan?ahahaah
"Err berapa lama korang nak berpeluk dekat sini?" Satu suara menyapa kitorang. Eh siapa?kami terus lepaskan pelukan lalu memandang orang yang menegur tadi.
Oh mak dia dah keluar geng! Patut la sebab kami buat maksiat depan rumah dia.
"Ohh ahjumma ahaha mianhae sebab peluk Yoonjee dekat sini" kata ku sopan. Eh sejak bila aku jadi sopan lain mcm ni?ermm pelik
"Ohh takpe ahjumma tak kesah lah..kalau korang kawin pon lagi ahjumma tak kesah" Uish lain macam mak yoonjee ni.
"Eomma eishh" aku memandang Yoonjee, eh jap pahal muka merah woii
"Err kalau takde apa lagi saya balik dulu..byee" aku terus beredar dari situ pastu terus masuk rumah. Lerk bro rumah sebelah apa boleh buat. Yoonjee yang dah tercegat dekat situ pon mula masuk ke dalam rumahnya.
◾ Tbc ◾
Srs aku takde idea AHAHAHAH tapi aku nak gak update huhuuuu..sorry la kalau chapter ni tak memuaskan pastu pendek lak tu jsjsj..pape pon nanti aku kamvek lagi ngehehhheheheh byebye..jangan lupa votment tauu
•>•
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomanceBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...