Chap ni penuh dengan part Yubin dengan Hyunjin tau..yela asyik Yoonjee dengan Seungmin je..pastu tak habis-habis Hyejeong gedik AHAHAHA okk lets moving on[ No one pov ]
Yubin turun ke bawah lalu masuk ke dapur nak tengok ada barang apa untuk dimasak. Mak takde pergi kerja lagi, jadi tinggal la seketul Yubin disini. Ayah??ermm dah takde dah. Dia tinggalkan keluarga tu masa dia umur 10 tahun.
"Eik? Hiks eomma kenapa barang dapur dah habis hiks aku dh la lapar ni aduhh"
Yubin duduk di atas meja sambil berfikir dia nak buat apa sekarang ni. Telefon dicapai lalu mendail no mak dia.
'Ttuttt tuutttt ttuttt'
"Hello" panggilan dijawab
"Eoh eomma..stok makanan dh takde la..Yuyu nak makan ape sekarang ni?dah la lapar haishh sendu betul" kata Yubin.
"Oh yeke? Hmm kalau macam tu kejap lagi eomma pergi beli barang dapur..kamu pegi la makan makanan segera dulu ye..duit eomma dah bagi kan?" Yubin mengeluh sebelum membalas.
"Haih....baiklah..annyeong" Yubin terus mematikan panggilan.
Tanpa berlengah masa Yubin pon pergi mengambil dompetnya lepastu turun balik. Duit yang eomma dia letak dekat dalam laci dekat dengan meja tu dia capai lepastu letak dalam dompet dia.
Tengah syok Yubin berjalan sambil menyanyi lagu takkan tak tau yang dinyanyi oleh didi&friends tu tiba-tiba entah mahkluk mana datang menepuk bahu Yubin dengan kuat. Nasib tak patah bahu dia.
"YUBIN!!"
"Pak kau toyol!!" Latah Yubin
dia memandang orang yang berani buat dirinya terkejut itu. Terus saja tangannya naik memukul orang itu beberapa kali. Huh amik.
"Adoi adoi adoi oii sakit la ayoyo benjol bahu aku kalau macam ni" Hyunjin mengusap bahunya yang telah dipukul oleh Yubin tadi.
"Ha tau pon sakit..lagi sakit bahu aku bila kau tepuk tadi, dah la buat orang terkejut eishh sabar je la..nasib tak patah bahu aku" bebel Yubin.
"Huh sorry la aku tak sengaja..eishh dah la kata bapak aku toyol" Hyunjin buat muka seposen.
"Ha padan la kau haihh dah ah malas nak layan kau" Yubin sambung berjalan.
"Eh kau nak pergi mana?nak ikut boleh?" Pinta Hyunjin.
"Aku nak pergi kedai dan kau diharamkan ikut aku" jeling Yubin.
"Alaaa nak ikut hiks..nak ikut" Hyunjin menghentak kakinya depan Yubin. Nak je si Yubin tu baling Hyunjin masuk dalam longkang eishh geram hatinya.
"Tak boleh!" Tegas Yubin
Bukan dia taknak bagi ikut cuma dia taknak la lama-lama dengan Hyunjin sebab dia crush dekat Hyunjin dah lama.
Benda ni takde siapa tahu kecuali diri dia sendiri jadi untuk taknak bagi orang nampak semua tu dia tak tunjuk sangat la yang dia suka Hyunjin ni.
"Huh taknak bagi ye" Hyunjin terus tolak Yubin sampai gadis itu tersandar ke dinding. Hyunjin mendekatkan mukanya dengan Yubin. Saja dia nak acah si Yubin tu huh.
"A-apa ni w-woii" gagap Yubin dibuatnya disaat Hyunjin mendekatkan wajahnya ke wajah Yubin.
"Nak bagi ke taknak huh?" Hyunjin mendekatkan lagi mukanya sampai la Yubin bagi ikut.
"A-arraseo yeye k-kau boleh ikut" dengar saja jawapan Yubin, terus Hyunjin menjauhkan dirinya.
"Yeahhh kajja" Hyunjin jalan terlebih dulu dari Yubin.
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomanceBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...