"Saranghae" Seungmin mengungkapnya sekali lagi sambil memandang wajah Yoonjee yang diam terkaku."Tak apa kalau kau perlukan ma-" belum sempat Seungmin mahu menghabiskan ayatnya Yoonjee segera membantah.
"A-aniya..aku tak perlukan masa pun" Yoonjee tersenyum malu ke arah Seungmin.
"N-nado..nado saranghae Kim Seungmin" sambungnya lagi. Seungmin tersenyum bahagia. Tidak menunjukkan reaksi terkejut yang Yoonjee menerimanya secepat itu kerana dia sudah pun dimaklumkan yang gadis itu memang ada hati padanya.
Yoonjee menunduk memandang tikar akibat rasa malu menyelubungi dirinya.
"Hey look at me" Seungmin mencubit pipi Yoonjee perlahan menyuruh si dia memandang mukanya yang comel tu.
Yoonjee mengangkat mukanya perlahan lalu memandang wajah Seungmin yang sedang tersenyum."Huh tak payah malu la..Yoonjee yang aku kenal mana pernah malu macam ni?" Serta merta muka Yoonjee mula berubah.
"Kau nak makan penampar aku ke huh?" Yoonjee mengangkat tangannya sedia untuk menampar Seungmin.
"Alo taknak makan penampar tapi nak makan kasih sayang dari awak hmm~" Seungmin membuat muka manja di hadapan Yoonjee.
"Yah sudah! Sudah! Tau la comel ish dia ni" geram Yoonjee dibuatnya apabila melihat Seungmin membuat perkara sebegitu kepadanya.
"Huh aku tau kau suka an?elelele tau dah. Lagipon aku dah tau la yang kau dah lama suka aku kan kan kan elelele" usik Seungmin. Sejujurnya ini budak meminta kaki daripada Yoonjee sebenarnya.
"Mana ada suka meluat lagi ada la grr..by the way macam mana kau tau?" Terkejut jugak Yoonjee apabila Seungmin dapat tau yang dia sukakan Seungmin sudah lama.
"Felix bagitau" jawab Seungmin selamba badak dia. Dalam hati Yoonjee sudah memaki hamun budak bernama Felix itu kerana membocorkan rahsianya. Tapi dia terfikir jugak macam mana si Felix tu tau yang dia sukakan Seungmin.
"M-macam mana dia tau ni?" Soal Yoonjee ingin tahu.
"Entah laa dia cakap dekat aku masa aku duduk hospital tu..mungkin dia tengok dari riak wajah kau kot sebab tu dia tahu" terang Seungmin.
Meanwhile Felix
"Uhuk uhuk uhuk"
"Eh Yongbok ok tak ni?dari tadi lagi batuk..positif korona ke?" Tanya Rachel aka kakaa kepada Felix.
"Eh tak la..ni mesti ada orang mention atau kutuk Yongbok banyak kali ni haihh" maka Felix aka Yongbok pon banyak minum air masak.
YOU ARE READING
[✓] Boy Friend || Kim Seungmin
RomanceBermula dari berkawan rapat sehingga la masing-masing mempunyai perasan suka antara satu sama lain. Dalam perjalanan mahu menjalinkan hubungan, ada saja perangai syaitan yang mahu merampas Seungmin daripada Yoonjee. "Aku akan rampas dia dari kau" "S...