ALTIN KANAT: Altmış Dokuzuncu Bölüm

1.5K 131 156
                                    

Kill For You, Skylar Grey
İkiye On Kala, Koptu İpim Düşüyorum

Merhaba gençler. Bölüme geçmeden önce sizinle ufak bir şey paylaşmak istiyorum.

Deniz'i biliyorsunuz. Çok bilmiş ufaklık.

Altın Kanat bittikten sonra Deniz'in başrolünde olduğu bir hikaye yazmayı düşünüyorum.

Tamamen bağımsız karakterlerle bağımsız bir hikaye yazmayı düşünüyordum aslında ama daha sonra Deniz'i çok sevdiğinizi ve benim de onu çok merak ettiğimi fark ettim.

Muhtemelen Altın Kanat'ın finaline birkaç bölüm kala Deniz'in hikayesini yayımlamış olurum. Altın Kanat içinse sona çok yaklaştığımızı söylemek istiyorum. Kafamda dolaşan kabataslak fikirlere göre sadece 5-6 bölümümüz kaldı sanırım. Daha az ya da daha çok da olabilir ama bir 10 bölüm daha yok. Yazdıkça öğreneceğiz. 10 bölümden fazla da olabilir, bilmiyorum. Az kaldı diyetim sıyrılayım en iyisi. Yavaş yavaş her birine veda etsek iyi olacak. :')

Yayımlayacağım hikayenin tamamen Altın Kanat'tan ve içinde barındırdığı karakterlerden bağımsız olduğunu söyleyemem çünkü biliyorsunuz ki Deniz, İzgi ve Ulaş'ın kardeşi ve bir nokta da mutlaka onlara değinmek zorunda kalabiliriz.

Ama Altın Kanat'ın kurgusunun getirdiklerini ve içinde barındırdığı karakterleri zaman zaman göreceğiz, bunu söyleyebilirim. Onlardan tamamen kopamayacağız yani.

Deniz'in kişiliğinin oturması sürecinde İzgi'nin rol modelliği çok büyük bildiğiniz üzere. Deniz İzgi'yi bir abladan çok her durum da örnek alması gereken yetkin bir kişilik gibi görüyor ve ona hayran. Deniz'i yazmak benim için ayrı zor olacak çünkü İzgi'den tamamen kopamayacağım, Deniz'in zihnine girmem daha zor olacak. Neyse, halledeceğiz.

Hikayeden biraz bahsedecek olursak polisiye-gençlik kategorisine girdiğini söyleyebilirim. Uzun zamandır aklımda polisiye bir hikaye yazmak vardı. Altın Kanat'ta polisiye ve suç ikinci planda ve daha çok karakterlerin psikolojilerine, davranışlarına ve suç unsurlarının, yaptıklarından çok, yaptıkları şeylerin onların üzerindeki etkileri ve romantizm üzerinde daha çok yoğunlaşıyorum. Aynı zaman da ufaktan güncel bir Türkiye panoraması izliyoruz. Finale yakın daha iyi göreceksiniz.

Yazacağım hikaye ise bir gençlik, dram ve suçun, polisiyenin daha ağırlıkta olduğu bir hikaye. Orada da umuyorum ki karakterlerin psikolojisi ve motivasyonlarını işlemek konusunda yeterli olabilirim. Biraz ağır bir hikaye olmasını istiyorum. Bir lise hikayesi ve karakterlerimizin çoğu genç, hatta ergen ama klişe olmayacağını söylememe gerek bile yok sanırım. Yaptıklarının tek nedeninin hormonları olmaması ve daha derin nedenleri olması için uğraşacağım. Klişeler güzel ama her zaman değil. Önemli olan klişe olanı yontup, biçip bambaşka bir kurgu ortaya çıkarmak ve klişe olduğunu hissettirmemek bence.

Ben, Deniz ve diğer yeni karakterler için çok heyecanlayım. Uzun zaman oluyor yeni karakterler yaratıp, kurgular yazmayalı. Umarım siz de en az benim kadar heyecanlısınızdır.

Siz de bu konu hakkında benimle düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.

Keyifli okumalar.

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ALTIN KANATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin