Amber Run, I Found
Sandığımdan daha da uzaklara gideceğim,
ama seni sandığımdan daha çok özleyeceğim,Yanlış yerde âşk buldum.
33.Bölüm: "Söğüt Ağacı"
Ulaş Tanyel
"Ne yapıyor şu an da?" Diye sordu bana yaklaşarak.
"Ağlıyor kız, dizlerinin önüne çöktü şimdi."
Gloria haddinden fazla üzüldü bu duruma.
"Yaa, o çocuk ağlattı değil mi?"
"Evet, terk etti onu." Diye yanıtladım tereddütle.
Gloria pür dikkat dinlemeye devam ederken ben de izlemeye devam ettim.
Yan rollerden kıza yanık olan çocuk, baş rolün kızcağızı terk etmesinden yararlanarak kıza ağlayacak bir omuz olduğunda klişeden öleceğimi sandım ama yine de sesimi çıkarmadım. Ekmeğimizin peşindeydik.
"Kız güzel mi?" Gloria'nın sesi ile ona döndüm.
Açık mavi gözlerini iri iri açmıştı.
"Ne?" Dedim boş bulunup öylesine.
"Çok güzelsin dedi ya, gerçekten güzel mi? Nasıl biri?"
Yeni dönem aktrislerinden olduğu için ben de ilk defa görüyordum kızı.
"Sarışın ama çakma, ufak tefek bir şey ve çilleri var, gözleri kahverengi."
"Güzel mi peki?"
"Evet, çok güz-" duraksadım.
Kendine gel, İzgi ile değil sevgilinle konuşuyorsun!
"O kadar da güzel değil."
Gloria güldü.
"Yalan söyleme," dedi hafifçe yanağıma vurarak.
"Ne fark eder? Sen daha güzelsin."
Gloria tamamen bana döndüğünde filmin sesini kısıp ben de tamamen ona odaklandım.
"Sen peki? Yakışıklı mısın?"
Güldüm ve ensemi ovaladım. "Hayalindeki ile kıyaslarsak o kadar da yakışıklı değilim."
Muhtemelen beni Yunan Tanrılarına taş çıkaracak biri sanıyordu, öyle olmadığım söylenemezdi ama standart bir adam olduğumu da düşünüyordum aynı zamanda. Yakışıklıydım ama hepsi buydu.
Gloria'nın parmakları saçlarımın arasına kaydı. "Hayalimdekinden bile daha yakışıklısın bence."
"Değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALTIN KANAT
Narrativa generale"Herkes iyi biri olduğunu söyler. Göremedikleri şey, onlara hiç kötü olma fırsatı verilmediğidir." Ben İzgi Tanyel. Ve gücümün bittiği yerde adım başlar.