Taylor Swift, Exile ft. Bon Iver
Billie Eilish, I Love YouPerdenin Ardındakiler, Ankara'yla Bozuşuruz
Flört, KehribarımNeşe Karaböcek, Günün Birinde (Bu şarkı Lavin'den Evren'e diyelim...)
Devir, dostuna ihanet etme devri. Karını aldatma devri. Anneni sadece Anneler Günü'nde arama devri. Charlie, her şey boktan!
Scent Of A Woman
75.Bölüm: "İnanılanlar ve Yaşayanlar"
-Kısım 1-
15 Mayıs
Vale'nin ihbar edildiği gün...Derin bir nefes verdi.
Kulağında hâlâ orkestranın devam eden müziği ve kemanın yürek burkan sesi çınlarken tüm bu sesler sirenlerin sesine karışıyor, tüm büyüsünü yitiriyordu.
Henüz birkaç dakika önce ne kadar mutluydu oysa.
İlk defa, birkaç dakikalığına da olsa bir sahneye çıkıp, şarkı söylemişti.
İçinden geldiği kadar ve yüreğinin hissettiğince.
Tek izleyicisi aslında en büyük dostu olduğundan bile bir haber olduğu en yüce düşmanıydı.
İzgi Tanyel...O kadındı işte.
Onu hiç tanımayan birine tüm gerekçeleriyle yaptıklarını anlatsanız, dışarıdan göründüğü kadarıyla nasıl biri olduğundan bahsetseniz herkesin ayıplayacağı, yargılayacağı o kadın.
Bazen bir katil, bazen bir bela, bazen bir kötü, bazen bir hırsız, bazen insafsızın teki...Ama bazen, aslında sadece İzgi Tanyel.
Göründüğünden çok daha fazlası, o kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALTIN KANAT
General Fiction"Herkes iyi biri olduğunu söyler. Göremedikleri şey, onlara hiç kötü olma fırsatı verilmediğidir." Ben İzgi Tanyel. Ve gücümün bittiği yerde adım başlar.