Z pohledu Liama
Prohraboval jsem se v papírech a hledal smlouvu, kterou podepsal Asher, abych mu mohl oficiálně ukončit jeho práci zde. Už jsem jí měl v ruce a pročítal si jí, když mi do kanceláře někdo vletěl jako uragán. Vzhlédl jsem od papíru a koukl se na člověka, co narušil mou práci. Než jsem se stihl zeptat co tu chce a proč mě vyrušuje u práce, když na mě začal řvát něco ve smyslu ' co si to dovoluji'
Byl jsem překvapený. To bylo poprvé za tu dobu, co jsem zde, že si na mě někdo dovolil křičet. A kdo by řekl, že takový roztomilý bloňďáček s modrýma očima jako studánky, se umí takhle rozlobit, ale musím uznat, že byl sexy. Akorát jsem vůbec netušil proč na mě řve.
" Mohl bych se zeptat, co jsem provedl, že na mě musíte křičet jak smyslu zbavený?" Řekl jsem relativně klidně.
" Propustil jste mého přítele to se děje" řekl naštvaně. Už neřval mluvil teď úplně klidně.
Ale jedno jsem nechápal jak může někdo tak roztomilý chodit s takovým debilem a děvkařem jako je Brad Asher. Chudinka beztak ani neví, že ho Brad podvádí.
" Myslíte Brada Ashera, že?" Zeptal jsem se a on kývl na souhlas. " Promiňte, ale k jeho propuštění jsem měl hned několik důvodu a pokud chcete rád vám je povím" řekl jsem a pokynul blonďákovi, aby se posadil na židli na proti mě.
" Za 1. Chodí pozdě za 2. Nedělá svou práci za 3. Několikrát se už vyspal s ostatními kolegy za 4. Je drzý. A to by byly asi všechny body" řekl jsem a koukl se na Bloňďáčka, který seděl na proti mě a vypadalo to, že se každou chvíli rozbrečí.
Vstal jsem a chtěl jít za ním, když se rozlétli dveře a dovnitř vešel Brad. Blonďák se otočil a jen co uviděl Brada pohlédl zpět na mě a pohledem mě prosil, abych se ho zbavil.
" Nialle copak se stalo. Udělal ti něco on?" Zeptal se Brad a podíval se na mě nenávistným pohledem. Načež já se na něho usměji. Tak Niall se jmenuje. Krásné jméno. Hodí se k němu
" Jo udělal. Řekl mi pravdu, za což jsem mu nesmírně vděčný, protože mi konečně otevřel oči" řekl Niall už pevným hlasem a stoupl si.
" O čem to mluvíš? Co ti nakecal? " Zeptal se Brad a chtěl se rozejít za Niallem. Ten ho ale zastavil gestem ruky, aby zůstal tam kde je.
" Nic mi nenakecal jen já byl tak strašně hloupý, že jsem byl zaslepen láskou k tobě, že mi ani nedocházelo proč na mě nemáš moc času. Vymlouval jsi se na práci a já ti blbec věřil. Jenže ty místo práce jsi šukal kolegy a na svého přítele jsi úplně sral. Pověz mi. Miloval jsi mě vůbec někdy? Nebo to byly jen plané řeči, aby jsi mě mohl tahat za nos?" Řekl Niall
" Samozřejmě, že jsem tě miloval a miluju do teď Nialle. Vím byl jsem blbec, ale poučil jsem se prosím dej mi ještě šanci. Odpustíš mi prosím?" Řekl Brad
" Ty chceš moje odpuštění a druhou šanci?" Zeptal se Niall a Brad rychle kývl.
Niall se k němu rozešel. Dělá si srandu, že mu odpustí všechno to co dělal? To je až takový hlupák?
Niall k němu došel a rychle ho kopl kolenem mezi nohy. Brad se se skučením svalil na zem. Wow to bych od Nialla nečekal.
" Tak za 1. To co jsi udělal je neodpustitelné a za 2. Já druhou šanci nedávám" řekl Niall a otočil se zpracováním na mě.
" Děkuji, že jste mi to řekl. Nebýt vás asi bych pořád chodil s touhle nulou. Takže vážně hodně děkuji." Řekl a otočil se zase k Bradovi " a co se týče tebe ty si dnes dojdeš pro věci a budeš se ode mne držet co nejdál nebo to pro tebe nedopadne dobře" zasyčel na něj a odešel.
Koukl jsem se na Brada, který vstával ze země a na tváři měl vražedný výraz, který patřil jen jedné osobě. Mě.
Než jsem se nadál byl u mě a dal mi pěstí do obličeje. Zmrd jeden. Ihned jsem mu ránu vrátil a potom zase.
" Jak řekl Niall vem si věci a vypadni. Nechci tě tu už nikdy vidět a jestli jo dostaneš hůř než teď" řekl jsem a posadil se zpátky na svoje místo.
Brad se nasraně zvedl a když odcházel práskl za sebou dveřmi. Jediné co teď okupovalo mou hlavu byl obrázek roztomilého Bloňďáčka.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
Lãng mạnLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...