Liam
Co, že to ten kretén řekl? Že je Niall jeho ? Co si to dovoluje? On má ještě drzost potom všem, co Niallovi provedl si sem nakráčet a přivlastňovat si Nialla. MÉHO Nialla!!
" To máš pravdu. Kdyby nebylo mě. Nikdy by se nedozvěděl, že jsi mu nevěrný a lžeš mu do očí. Udělal jsem správnou věc. Ni si nezaslouží někoho jako jsi ty" vyprskl jsem
" Jo a koho si zaslouží? Tebe? Nebuď vtipný" řekl Brad. A dost já ho zabiju.
" Jo on si mě zaslouží narozdíl od tebe" ozval se vedle mě Ni.
" Vážně Nialle? To chceš všechny ty roky zahodit jen kvůli jednomu úletu kdy jsem byl omámený alkoholem a kvůli tady tomu kreténovi ?" Zeptal se Brad.
" Jednomu? Bylo jich pět. Debile. A já myslel, že počítání do desíti se bere už v první třídě asi by jsi se tam měl vrátit, protože neumíš počítat ani do dvou natožpak do pěti."
" Ano klidně zahodím ty tři roky kvůli Liamovi, protože já nemíním být s někam kdo mi je nevěrný a lže mi oči" zavrčel na něho Ni.
" Já tě miluju. Dal bych ti lásku . Zatímco tady ten zaostalý debil tě má jen jako hračku na šukání" vyplivl Brad.
" Jó? To je zajímavý, že jsme spolu ještě ani jednou nespali" vystěkl Niall. Máš v tom zmatek jednou jsme se spolu vyspali, ale ani jeden z nás nebyl při smyslech.
" Nevěřím, že on " ukázal na mě prstem " vydržel tak dlouho bez sexu. Pamatuji si, že musel mít sex aspoň jednou denně jinak byl nepoužitelný, takže té beztak podvádí" vyprskl Brad
" Já ho nepodvádím. Proč bych měl? A víš jak se to říká: Podle sebe soudím tebe, takže...." Nechal jsem větu vyznít do ztracena.
Tím jsem ho naštval. A to hodně. Takže se ke mě rozeběhl a dal mi pěstí do obličeje. Au Kurva můj nos.
Nečekal jsem na nic a ránu mu vrátil. Dal jsem do toho všechnu svojí sílu. A takhle to pokračovalo. Jeden zasadil ránu a druhý jí vrátil. Takhle to trvalo až do doby než nás od sebe odtrhli.
Mě držel Niall s Louisem. Zatímco Brada Zayn s Harrym. Nebyl na tom nejlíp. Nechci ani vidět jak vypadám já.
" Zbláznili jste se sakra?" Řval Niall. Zatímco já se musel posadit, protože mě neskutečně bolela hlava.
Niall se ke mě shýbl a zkontroloval jak na tom jsem. Snažil jsem se o úsměv, ale nešlo to. Niall mi věnoval pusu do vlasů.
" Nechci, aby jsi se kvůli mě rval" zašeptal Ni a já si ho stáhl na klín.
" Musím, protože jsi můj a tak to i zůstane a navíc on si to zasloužil. Potom, co všechno ti udělal." Zamumlal jsem.
" Li musíš se nechat ošetřit" řekl Ni
" Nepotřebuji." Odporoval jsem.
"Potřebuješ"
" Nepotřebuji"
" Potřebuješ" on je tvrdohlavý.
" No tak fajn vyhrál jsi" řekl jsem a Ni se usmál.
" Neboj od teď už bude jenom dobře" zaspetal jsem mu do ucha.
Jo kdybych věděl..
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...