♠️27.kapitola♠️

639 52 21
                                    

Niall

Potuloval jsem se kolem silnice, když kousek ode mě zastavilo auto, ze kterého vyšel můj kamarád. Zayn. Rozeběhl jsem se k němu a objal ho.

" Ni tak rád tě zase vidím. Mysleli jsme si, že jsi mrtvý" ozval se Zayn se smutkem v hlase. " Pojď odvezu tě. Louis s Harrym tě jistě rádi uvidí, ale před tím se ještě někam zastavíme" řekl Zee a já jen kývl. Nastoupili jsme do auta a jeli jsme neznámo kam.

Zastavili jsme u nějakého hřbitova. Vystoupili jsme z auta a rozešli se k bráně od hřbitova, kterou Zee následně otevřel a oba jsme vklouzli dovnitř. Kolem nás samý hroby. 'notak neasi, když jsi na hřbitově, co by tady mělo být? Stánek s cukrovou vatou nebo s Hot Dogy? Hmm cukrová vata.

Zee mě dovedl k jednomu z hrobů a když jsem si přečetl jméno ani hrobě zamrazilo mě. Na náhrobku bylo Liamovo jméno. Ne ne ne ne. Zhroutil jsem se na kolena a naplno se rozbrečel. Zee se ke mě sehl a snažil se mě uklidnit, ale nic nepomáhalo. Moje srdce se pomalu rozpadalo na milión malých částí, které už nikdy nikdo neposkládá dohromady. Do konce života už budu žít s rozbitým srdcem 💔.

Po několika minutách mě nechal Zee u hrobu se slovy, že asi potřebuji být chvíli sama a odešel nejspíš do auta. Zatímco já klečel u Liamova hrobu a plakal. Tolik slz jsem už uronil, ale ani jedna z nich mi ho zpět nepřivede.

Začali se mi vybavovat vzpomínky na ty úžasné chvilky s ním. Bylo jich hodně a přece málo. I kdybych měl milión hezkých vzpomínek na něho radši bych je vymazal jen aby tu byl zpátky.

Pamatuji si naše první setkání. No není to nic čím bych se chtěl chlubit, ale šlo tam o tu pointu. Kdybych tam takhle bezmyšlenkovitě nevletěl nedozvěděl bych se, že mě Brad podvádí nepoznal bych jeho. Nejspíš bych teď byl s Bradem a myslel si jak moc mě miluje zatímco on by mě vesele s někým podváděl a mě lhal do očí, že musí pracovat.

Najednou mi někdo položil ruku na rameno. Trochu jsem sebou škubl, protože jsem se docela lekl. Myslel jsem si, že je to Zayn.

" Je to těžké že?" Zeptala se mě osoba a já jen kývl.
Podíval jsem se na tu osobu , ale hned jsem pohled vrátil zpět na hrob. Počkat!

Vyletěl jsem rychle na nohy a vrhl se osobě kolem krku. Slzy byly ten tam. Na mojí tváři se usadil šťastný úsměv.

" Bože ty blbečku. Tohle mi nedělej" zašeptal jsem a rychle ho políbil.

" Už nikdy to ti slibuji Ni" zašeptal mi do ucha.

" Beru tě za slovo Liame" zamumlal jsem s úsměvem a znovu ho políbil. Jedno vám řeknu bylo to divné líbat se na hřbitově u hrobu, který patřil osobě, se kterou jste se líbali.

Užijte si čtení ❤️

Další část je epilog což znamená konec knížky. Bude mi chybět Niam, ale nebojte vymyslím nějakou další knížku s Niamem.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat