Liam
Když jsem se probudil uviděl jsem na své hrudi spícího Blonďáčka, což mě donutilo se usmát . Jak někdo může být tak roztomilý?
Rukou jsem mu prohrábl jeho blonďaté vlasy. Niall něco zamumlal, ale spal dál. Věnoval jsem mu pusu do vlasů.
" Mmmmm ještě chvíli" zamrmlal. Usmál jsem se a obmotal kolem něho pevně svoje paže a přetočil ho tak, že celým tělem ležel na mě.
" Co to provádíš Liame?" Zeptal se a konečně otevřel svoje modrý kukadla. Jak to že já mám takový štěstí?
" Nic zlato" usmál jsem se a políbil ho. " Jak jsi se vyspal??" Zeptal jsem se s úsměvem.
" Na tobě skvěle. S tebou skvěle" řekl s úsměvem.
" To je dobře" zamumlal jsem.
Niall
Miluju, když s Liamem jen tak ležíme v posteli a mazlíme se. Dneska jsem měl obzvlášť mazlivou náladu.
" Copak by jsi dneska chtěl dělat?" Zeptal se Liam.
" Ležel v posteli, koukal na televizi a mazlit se s tebou" odpověděl jsem okamžitě a políbil ho. Liam se do polibku usmál.
" Zní to sice skvěle, ale já musím do práce" povzdechl si Liam. Už zase?
" Vždyť tam jsi poslední dobou pořád." Zamumlal jsem a uraženě jsem se snažil vykroutit z jeho objetí, ale jeho paže mě sevřeli silněji. Po chvíli jsem to vzdal.
" Ni víš proč tam chodím. Chci, aby ti nic nechybělo a když ti chci něco koupit musím si na to vydělat a věř mi za tvůj sladký úsměv to stojí" zamumlal Liam. " A navíc jsem tam asi přes měsíc nechodil a staral se o tebe, takže to musím dodělat"
" Jenže, když nechceš aby mi něco chybělo musel by jsi se mnou občas strávit celý den. Víš já nechci žádné drahé dárky. Mě stačí, když se mnou stravíš jeden den" zamumlal jsem a smutně se koukl na Liama.
" Zlatoooo. No tak nebuď smutný. Prosím. Víš, že to nemá rád" zaskučel Liam.
" Budu jdeš do práce ne? Tak běž, aby jsi nepřišel pozdě." Řekl jsem smutně.
" Fajn vyhrál jsi nikam nejdu. Budu tady s tebou celý den" povdechl si Liam. Ha já věděl, že smutný oči zaberou.
" Vážně?" Zeptal jsem se a Liam pokýval s úsměvem hlavou. " Miluju tě" zamumlal jsem a vrhl se na jeho rty. Bože jeho rty jsou tak dokonalý. Proč jsou tak dokonalý??
" Teď jdu zavolat do práce a za chvíli jsem tady jo?" Zeptal se a já nadšeně přikývl.
Jen co Liam zmizel za dveřmi vyskočil jsem na nohy a otevřel skříň, kde má filmy. Vytáhl jsem nějaký horor, který tu měl a dal ho do přehrávače.
Liam
" Dobrý den potřebujete něco pane Payne?" Ozval se z mobilu hlas mojí sekretářky.
" Ano dnes nepřijdu do práce. Na mém stole by měla být připravená práce na dnešek, tak se o to prosím postarejte" zamumlal jsem a jen co řekla, že to zařídí jsem to típl a vydal se za mým blonďáčkem.
Vešel jsem zpět do ložnice, kde blonďáček už ležel v posteli a čekal na mě. Lehl jsem si vedle něho a on zapl televizi. Na televizi se spustil horor Zhasni a zemřeš. Ten miluji. Po pár minutách se na mě Niall přimáčkl a sem tam si schoval hlavu do hrudi nad čím jsem se vždycky musel zasmát.
Užijte si čtení ❤️ dokud můžete příští kapitola už nemusí být tak veselá.
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...