Niall
Co jsem to sakra provedl? Vždyť já se líbal se šéfem svýho bejvalýho. A to asi týden po rozchodu. Co to se mnou je? Vždyť bych měl truchlit a né se hned s někým kdo mě svádí líbat.Tak jo zapomeneme na to. Nic se nestalo. Jen jsem mu poděkoval a zase odešel. Žádný polibek neproběhl. Ale ta jeho boule v kalhotech. Ach můj bože. Dost sakra!!
" Nialle?" Promluvil na mě Zayn. 'Hmmmm' vydal jsem ze sebe. "Zvládneš to tu sám? Já bych si potřeboval něco zařídit prosím." Zeptal se Zayn.
" Jo jasný jen běž já to tady nějak sám zvládnu." Řekl jsem. Zayn mi poděkoval a objal mě a přesně v tu chvíli se dveře od kavárny otevřeli, zvonek zazvonil a dovnitř vešel samotný Liam Payne. Doprdele co tu chce? Jeho pohled směřoval na mě a Zayna, jak jsme se objímali, což se mu nelíbilo.
Zayn mě pustil a šel do zadu, aby se převlékl. Mezitím Liam přešel k pultu, za kterým jsem stál a skenoval mě pohledem. Já mu to oplácel.
" Tak já jdu ahoj Nialle" ozval se za mnou Zayn. Přesunul jsem svůj pohled z Liama na Zayna, který přeskakoval pohledem ze mě na Liama a opačně.
" Jo dobře ahoj Zayne" odpověděl jsem slušně a přetočil svůj zrak znovu k Liamovi. Zayn se vypařil a já zůstal s Liamem v kavárně sám. Tedy ještě asi se čtyřmi zákazníky, kteří mě zavolali, že budou platit.
Přešel jsem k nim a nechal Liama samotného u pultu. Nadiktoval jsem částky. Oni zaplatili a vypařili se. No a teď jsem tady úplně sám s Liamem. Co když mi něco udělá? Může být mafián, nájemný vrah a další ostatní věci.
" Co tu chceš" promluvil jsem konečně a tím prolomil to nesnesitelné ticho. Liam se jen usmál " tak ještě jednou co tu kurva chceš. Pokud jsi se přišel tlemit, tak máš támhle dveře." Zasyčel jsem na něho naštvaně.
" Ale ale takhle vy vítáte hosty? Se divím, že sem ještě někdo chodí" řekl Liam " i když teď jsme tu úplně sami kocourku" zašeptal Liam.
" Já nejsem žádný tvůj kocourek debile" zasyčel jsem na něho. Já mu dám kocourka.
" Ale nerozčiluj se kocourku. Víš nemám rád zlé kluky, protože zlý kluci se musí trestat a já bych tě nerad trestal" zašeptá mi do ucha.
" Tak hele ty narušený debile já se můžu chovat jak chci je to můj život a nikdo zvláště pak ty mi do něho nebude kecat co smím a co ne. A co to tu kurva meleš, jaký zlý kluci jaký tresty jsi ty vůbec normální?" Křičel jsem na něho. Co tohle je za debila? Jak tenhle debil může řídit firmu a ještě k tomu tak velkou?
V tu ránu jsem byl přimáčklý na zdi. Doprdele to je nějakej superman nebo co? Jak se sem tak rychle dostal? Jeho ruce putovaly po mých zádech až ne můj zadek, který tvrdě zmáčkl. Vzdychl jsem. Nikdy jsem nebyl na to zacházení v rukavičkách.
" Ale tady se to někomu líbí. A umím toho mnohem mnohem víc kocourku"zašeptal mi u ucha, které mi následně skousne. Další vzdych se vydral z mé pusy. Co to se mnou zase sakra je. Měl bych ho odstrčit, ale moje tělo protestuje.
" Nech mě tě ošukat zlato. Udělám ti to lépe než tvůj bejvalej. Udělám ti to lépe než kdokoli jinej. Mrdal bych tě tvrdě." Šeptal mi do ucha a já byl čím dál víc nadrženější. OH bože nesmím se mu poddat.
" Já nechci, aby jsi mě mrdal. Na to mám jiný lidí" zalhal jsem. Liam se jen usmál.
" Myslíš toho kluka, co tě objímal? Vůbec se mi nelíbilo jak se tě dotýkal. Jsi můj. On na tebe nemá co hrabat." Zasyčel mi Liam do obličeje. Byl celkem naštvaný.
" Nejsem ničí a už vůbec né tvůj. To bych radši skočil že skály. Může se mě dotýkat jako kdokoli jiný. Jediný kdo nemůže jsi ty. A co že se ti to nelíbilo. Je to tvůj problém mě je to u prdele" zasyčel jsem .
Tím jsem ho naštval ještě víc. Okey teď jsem se ho docela i bál. Vypadal jako hodně hladový lev. Byl by mi schopný ublížit?
" Miláčku jsi můj už od té doby, co jsi poprvé vstoupil do mé kanceláře, i když to nebylo moc příjemné setkání, ale odpustil jsem ti, že jsi na mě řval, ale teď ti to jen tak neprominu" zašeptal Liam " říkáš že já jediný se tě nesmím dotýkat, ale přitom prahneš potom, abych se tě dotýkal všude." Pokračoval Liam. Má pravdu chci aby se mě dotýkal. Počkat cože? Bože Nialle už se vzpamatuj.
Rychle jsem ho od sebe odstrčil." Ne nechci, aby jsi se mě dotýkal. Nechci, aby jsi se mě vůbec ještě někdy dotkl. Nechci, aby jsi si mě přivlastňoval. Nechci, aby jsi na mě vůbec mluvil. Nechci, aby jsi mě vůbec všímal. Chci, aby jsi se ode mě držel co nejdál to půjde, aby jsi mi dal pokoj, aby jsi za mnou nelezl. Tak už to pochop, že já tě nechci, takže mi neleží na oči a teď vypadni" řval jsem na něho nepříčetně. Jediné co vím je, že jsem na něho křičel všechno opačně. Chci se mu poddat. Nechat ho si se mnou dělat, co chce, ale takhle to bude lepší .
" Takže to je to co chceš?" Zašeptal Liam. Jen jsem přikývl. " Však ty si to rozmyslíš a ještě přijdeš prosit o to, abych ti udělal dobře. O to abych tě u mě v kanceláři ohnul o stůl a tvrdě si tě na něm vzal. Prahneš po mě, ale ty na to přijdeš"
" Jo a proč jsi tím tak jistý?" Zeptal jsem se a založil si ruce na prsou. To co řekl byla naprostá pravda.
" Všichni mi podlehli i ty mi podlehneš" zašeptal Liam a já se zasmál. Liam se na mě udiveně kouknul.
" Tak hele hošánku" přešel jsem k němu a naštvaně mu zabodl ukazováček do hrudi. OH bože on jí má tak vypracovanou a ty tetování? OH. Soustřeď se Horane. " Tohle si zapiš za uši já nejsem jako ostatní kluci. Já neskáču jak ty pískáš. Nejsem jako ti naivní kluci, co ti skočí do postele jen co jim naslibuješ hory doly a pak se ráno nenápadně vypaříš. Nejsem jako ti kluci, co ti podélnou jen kvůli úsměvu. Takže si to zapamatuj" vyprskl jsem mu do tváře.
" A ty teď poslouchej mě kocourku. Za prvý přestaň mi říkat hošánku jsem starší" " jenom o měsíc" skočil jsem mu do řeči " za druhý nepřerušuj mě když s tebou mluvím. Za třetí všichni skáčou jak já pískám i ty budeš. Za čtvrtý já nikomu neslibují hory doly ty kluci mi do postele skáčou sami od sebe. Takže to si zapamatuj zase ty" řekl Liam
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomansaLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...