Niall
Ten mě tak naštval, co si osobě vůbec myslí? Co na něm všichni vidí? Vždyť je to naprostý debil, idiot a já nevím, co ještě.
No tak třeba to že má hezkou tvář, sexy úsměv, svaly a ty viděli jste někdy ty tetování oh můj bože to je teprve slast pro oči. Ne dost Horane. Přestaň o něm přemýšlet je to jen blbej děvkař. Jo ale sexy děvkař.
Liam
Co si osobě ten blonďatej skrček vůbec myslí? Mluvil se mnou jak s malým harantem, křičel na mě a ještě mě poslal naprosto doprdele. Ten kluk mi pěkně pije krev.
Ale vím, že on přijde k rozumu a ještě mě bude úpěnlivě prosit o to abych si ho hezky tvrdě vzal o stůl v mojí kanceláři. OH jenom z té představy jsem tvrdý jak skála. Bože co to se mnou ten kluk dělá?
Niall
Ah konečně pomyslím si když se doma konečně rozvalím na posteli. Ani nevíte jak jsem unavený a bolí mě nohy a to ještě nemluvím o tom jak jsem si vzadu v místnosti pro zaměstnance musel vyhonit. A za všechno může ten hajzl Payne. Jak já ho nesnáším. Nesnáším to jak je sexy a to že mě přitahuje jak magnet.
Liam
Víte jak už mě bolí pravačka? Už asi pětkrát jsem si vyhonil nad tím blonďatým skrčkem, ale jsem pořád tvrdý. Nechápu to. Nechápu, co se se mnou děje, jak mě mohl ten kluk takhle vzrušit?
Vždyť na něm není nic moc k vidění. Jen dokonalé blond vlasy, které ho dělají roztomilým. Zářivě nebesky modré oči. Jeho dokonalé rty a ještě dokonalejší úsměv. Bože Liame. Ty jsi slušně v prdeli
Niall
Ležel jsem na posteli, když mi cinkl na stole mobil. Vzal jsem ho do ruky, odemkl a najel na zprávy. Přišla mi zpráva od Harryho. Páni toho jsem neviděl ani nepamatuji.
Harry: Hele Nialle nešel by jsi dneska večer do klubu? Chtěl bych ti někoho představit.
Já : No asi jo záleží na tom koho mi chceš představit. Je to někdo kvůli komu jsme se tak dlouho neviděli?
Harry: No tak nějak. Jinak sorry, že jsem s vámi tak dlouho nikde nebyl.
Já: v pohodě. Tak jo půjdu. Mám vzít i Zayna? Jinak v pohodě. A ještě kam vůbec půjdeme a hlavně v kolik?
Harry: No tak pokud Zayn bude chtít jít, tak ho klidně vezmi aspoň vás představím najednou. A jinak se sejdeme u mě před domem kolem 7? A pak pojedeme do klubu, kde na nás budou čekat.
Já: ok v 7 u tebe. Počkat jak budou ono jich je víc?
Harry: ne je jenom jeden jen si sebou vezme kamaráda. Třeba bude hezký a něco mezi vámi proběhne 😏
Já: Harry! Teprve nedávno jsem se rozešel s Bradem, takže z toho vážně nic nebude. Ani kdyby byl sebevíc sexy nic nebude.
Harry: však uvidíme kdo měl pravdu 😏. Tak zatím a v 7 u mě
Já: Budu/Budeme tam
Tak jo aspoň mám na večer plán a nebudu muset čumět na televizi a nudit se. No teď ještě napsat Zaynovi.
Já: Hele Zayne nechceš jít dneska se mnou a s Harrym do klubu? Prý nám chce někoho představit.
Zayn: Hele asi jo a nevíš koho nám chce představit?
Já: nevím. Jediné co mi řekl, že je to člověk kvůli kterému jsme ho tak dlouho neviděli.
Zayn: ok a kde se sejdeme?
Já: v 7 u Harryho.
Zayn: okey.
Tak to bychom měli teď ještě vymyslet, co si na sebe vezmu. Je teprve pět takže mám ještě hodinu a něco.
Ještě jsem asi hodinu ležel v posteli, než jsem se konečně rozhodl vylézt a něco dělat.
Nejdříve jsem zalezl do koupelny, kde jsem se oholil a vykoupal. Přeci nebudu smrdět. Potom jsem si obmotal kolem boků ručník a vydal se zpět do ložnice.
V ložnici jsem přešel ke skříni, že které jsem vytáhl černé upnuté na pár místech roztrhané džíny, bílé tričko s nápisem Bad Boy a černou džínovou bundu. Jo to by šlo.
Oblékl jsem se a koukl na mobil bylo 18:30 no tak nejvyšší čas vyrazit. Vzal jsem si černé Vansky a vyšel z bytu. Zamkl jsem, sešel schody, vylezl z paneláku a rozešel se směrem k Harryho domu.
Bylo něco kolem 18:55 když jsem dorazil před Harryho barák. Zazvonil jsem. Za chvíli už otevíral Harry, který vypadal vážně sexy. Měl na sobě černé džíny, černé triko, černou bundu a na hlavě měl bandanu. Po chvíli přišel ještě Zayn. A my se vydali k baru, který byl hned za rohem.
Vešli jsme do přelidněného baru. Harry nás vedl ke stolu, kde seděl nějaký brunet. Hned jak spatřil Harryho se k němu vydal.
Objali se. Oni jsou spolu tak cute. " Takže Nialle a Zayne tohle je Louis můj přítel. Louisi tohle jsou Niall a Zayn moji kamarádi."
" Ahoj" pozdravil nás Louis. Taky jsme ho pozdravili. Vypadal sympaticky a navíc je s ním Hazza šťastný, takže doufám, že mu neublíží.
" Pojďte se posadit. Za chvíli přijde můj kamarád má menší zpoždění." Odvedl nás Lousi ke stolu, kde před chvílí seděl.
Povídali jsem si a občas se něčemu zasmáli. Byl to super večer, ale vždycky se musí něco pokazit.
" Zase ty" zavrčel jsem, když jsem uviděl jak k nám Liam míří. Co ten tu sakra chce? Neříkejte mi, že to je ten Louisův kamarád.
" Ale copak chyběl jsem ti?" Zeptal se Liam a nahodil ten svůj dokonalý úsměv. Co to zase plácáš Horane?
" Ne nechyběl. Spíš jsem doufal, že už tě nikdy neuvidím" řekl jsem a Liam se zasmál.
" Tomu ani sám nevěříš Nialle" kurva to mi vidí až do hlavy nebo co?
" Vy se znáte?" Ozval se Louis.
" Bohužel" odpověděl jsem mu " byl bych radši kdybych ho neznal" řekl jsem.
" Vážně? Navypadalo to tak, když jsme se u mě v kanceláři líbali." řekl Liam. Bože vážně teď všechno vyslepičil? Já ho zabiju. Já ho vážně jednoho krásného dne zabiju
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
Roman d'amourLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...