♠️14.kapitola♠️

887 57 28
                                    

Niall

Uběhlo pár dní od toho incidentu s Bradem. A pokud si myslíte, že mezi mnou a Liamem se to nějak změnilo, tak vás asi zklamu, protože je to mezi námi pořád stejné.

I když zrovna včera jsme spolu byli na večeři musím uznat, že to byl skvělý večer.

Flasback
" Blonďáčku pojď někam tě vezmu" zašeptal Liam a chytil mě za ruku. Vyšli jsme z restaurace a rozešli se do parku.

Procházeli jsme se ruku v ruce po parku. Byl to ten nejlepší pocit.

" Tak mi o sobě něco řekni Ni"

" Nejsem moc zajímavý. Pocházím z Irska. Mám staršího bratra Grega. Před pár lety jsem se přestěhoval sem do Anglie. Zašel jsem do baru a potkal Harryho se Zaynem a tak nějak se z nás stali přátelé. A co ty?" Otočil jsem se na Liama.

"Mám 3 sestry. Bojím se lžiček. Jsem úspěšný podnikatel. Mám firmu, ve které jsem měl vážně hrozného pracovníka, ale jek díky němu jsem poznal jedno hodný blonďatý stvoření, na kterém mi neskutečně záleží" řekl Liam

" Počkej ty se vážně bojíš lžiček?" zeptal jsem se a vyprskl smíchy.

" To tě vážně zaujalo jenom to s těma lžičkama? Poslouchal jsi mě vůbec do konce?"

" Samozřejmě Li. Ale doufal jsem, že to řekneš ještě jednou, protože ta věta byla jako hudba pro moje uši" zamumlal jsem a zčervenal.

" OH tady se mi někdo červená" škádlil mě Liam. Já zrudnul ještě víc. Musí mi to pořád dělat?

" OH ty jsi tak roztomilý, když se červenáš" otočil se na mě Liam a než jsem něco stihl říct přilepil se mi na rty. OH konečně tohle mi chybělo. Po chvíli jsme se od  sebe trochu odtáhli.

" Už by jsme měli jít, než mi tu umrzneš" zašeptal mi Liam do ucha. OH on je tak pozorný.

Panebože Horane vzpamatuj. Přestaň se chovat jak praštěná puberťačka.
Konec Flasbacku

No a pak mě doprovodil k bytu a tam proběhla další pusa.

' ty vole a nechceš si začít rovnou psát deníček? Ty jsi horší jak holka Horane' řve na mě podvědomí. No to vidíš deníček. To bych mohl. Připomeňte mi to pak někdo, abych si ho koupil. Díky.

" Hele Ni jsi v pohodě?" Vyrušil mě z přemýšlení hlas mého kamarád.

" Ano jsem Zee proč bych nebyl?" Zeptal jsem se ho

" No já nevím asi proto že tu máme zákazníky a ty místo toho, aby jsi obsloužil tak tu stojíš jak solnej sloup, vypadáš jak když jsi duchem úplně někde jinde a na tváři máš úsměv. Kámo nebudu ti lhát, ale připomínáš mi trochu Jokera" vážně? No jo rozhlédnu po kavárně a vážně dneska je tu nějak moc lidí.

" Promiň Zee nevím, co to se mnou je" omluvil jsem se mu. ' ale víš a moc dobře!!" Křičí na mě podvědomí.

" No ale já bych možná věděl. Tvojí hlavu okupuje jeden brunet s hnědýma očima. Víš co je vtipný? Tvou hlavu okupuje brunet s hnědýma očima a tu Hazzovu brunet s modrýma očima. Zajímalo by mě, co vy vidíte na těch brunetech, akorát máte odlišný vkus na oči" jen na něho vyjeveně koukám, jak může vědět, že mojí hlavu okupuje Liam?

" Jak můžeš vědět, ž je to zrovna on?" Zamumlal jsem.

" Protože jsem vás včera spolu viděl zrovna, když jste se líbali" mrknul na mě Zee a já zrudl.

" A my o vlku a vlk vchází dovnitř užij jsi to Romeo nebo ti mám spíš říkat Julie?" Zeptal se se smíchem Zee.

" Proč bych měl být Julie? Nejsem holka pokud o tom nevíš" zamumlal jsem.

" No já nevím jestli jsi Jůlie. Vím, že nejsi holka, ale tam nejde o to jestli jsi holka nebo kluk tam jde o to kdo z vás je top a kdo bottom" zašklebil se na mě Zayn. Panebože já ho vážně něčím praštím.

" Zayne ujišťuju tě, že já jsem rozhodně top, takže nebude to vadit, když si vypůjčím Jůlii?" Zeptal se Liam se smíchem. No ještě ho v tom podporuj zmetku nikam s tebou nejdu.

" Nene klidně si Jůlii vypůjči já už ho tu nebudu postrádat" mrknul na mě Zee.

" Tak jdeš Jůlie?" Zeptal se mě s úsměvem

" Ne já nikam nejdu" naštvaně jsem si založil ruce na prsou. Já nejsem žádná Jůlie

" Prosím Blonďáčku" zaškemral Liam a nahodil psí oči. OH proč mi to dělá?

" No tak jo pojď ty můj Romeo" zamumlal jsem a hodil zástěru po Zaynovi, který jí se smíchem chytil. Však on tě ten smích přejde ty zmetku.

" Takže já jsem tvůj?" Zeptal se mě Liam jen, co jsme vyšli z kavárny. Ehm upssss.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat